ALFA ROMEO 147 BOSE - Uganka rešena!

Vse kar se tiče avtoakustike
arctus
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 61
Pridružen: Pe Dec 22, 2006 9:34 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Celje

Zivjo,

a lahko nekdo lepo prosim, k ma 147-ko z BOSE sistemom da radio ven in pogleda, ce ima njegov radio prikljucen tak bel konektor, kot je viden na sliki tule, ravno tako prikljucen v radio in da brez njega muska ne spila:

Slika

rad bi vedel, kam gre ta prikljucek, ker meni muska ni spilala k sem prikopil radio iz avta brez BOSE. pa ne vem tocno v cem je fora a je ojacevalec pr men hin oz. je sla varovalka ali pa je stvar, da ni bil radio ustrezen, ker mora imeti se prikljucek za ta beli konektor (2x9 pinov).

Prosim za odgovor! Hvala!
Gorazd
Zadnjič spremenil arctus, dne Pe Jan 26, 2007 6:55 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Uroš
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3652
Pridružen: Po Mar 22, 2004 4:35 pm
Kraj: Maribor-Tezno

upam da ti bo to kaj pomagalo :

http://www.alfisti.net/614.2.html
Uroš
arctus
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 61
Pridružen: Pe Dec 22, 2006 9:34 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Celje

Aha, sedaj vidim, da ta beli konektor nima nic opraviti z BOSE. Potem je pa verjetno problem, da meni ojacevalec ne dela. Lahko, da je pregorela samo kaksna varovalka ali pa celo pokvarjen.

Bi kdo vedu, kje se nahaja varovalka v tej zadevi, da preverim?

Lp,
gorazd
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

arctus napisal/-a:Aha, sedaj vidim, da ta beli konektor nima nic opraviti z BOSE. Potem je pa verjetno problem, da meni ojacevalec ne dela. Lahko, da je pregorela samo kaksna varovalka ali pa celo pokvarjen.

Bi kdo vedu, kje se nahaja varovalka v tej zadevi, da preverim?

Lp,
gorazd
Si prebral članek v celoti? Piše, da je potrebno Bose ojačevalnik vklopiti s poveyavo pina označenega kot BOOSTER in linije za vklop ojačevalca iz avto radia. Če tega nimaš narejenega, ojačevalec sploh ni pod napetostjo in logično ne deluje.
Emperor of The Dark Realm
arctus
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 61
Pridružen: Pe Dec 22, 2006 9:34 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Celje

Sem prebral in sem tudi vklopil tako, torej crne konektorje in one modro-zeleno-rumene - antena. To je vse kar se da vklopiti v ALFA 937 HIGH radijo. Ostane pa se v zraku ta beli konektor, ki sem ga slikal. Ta ne vem za kaj je. Najprej sem mislil, da je za BOSE ojacevalec, za njegovo kontrolo. PA kot kaze ni, je verjetno za navigacijo ali pa za kaj drugega. Priklopil sem vse na original radio pa zvoka ni bilo. Radio je pa sicer delal in tudi na armaturki je lepo izpisalo radijsko postajo. Sodec po tem clanku na alfisti.net torej tisti beli konektor nima nic opraviti z BOSE, torej sledi da je vsak ALFA 937 HIGH radio primeren tako za BOSE sistem kot brez njega. Sledi tudi, da je nekaj narobe z mojim ojacevalcem, da ne spusti zvoka cez. Nov tocno tak ojacevalec se ne splaca kupovati pri pooblascenem prodajalcu alf in je bolje kar vse vreci van ter na novo instalirati drug ojacevalec in drug avto radio. Napeljava se pa lahko uporabi ta, ki sedaj pelje do prtlaznika. Mogoce se vprasanje, ce je smiselno odklopiti ojacevalec in vezati zvocnike kar direktno mimo njega (torej se naredi mosticek na konektorju zadaj). Ali so ti BOSE zvocniki spet nekaj posebnega, da delujejo samo preko tega ojacevalca?

Prosim za cimvec informacij!

lp,
gorazd
Uporabniški avatar
GTAm
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5102
Pridružen: Sr Jan 14, 2004 12:36 pm
Kraj: Postojna

A si mogoče šel na kakega izmed servisov povprašat? Ponavadi se oni ukvarjajo z takimi stvarmi, oz. vedo kako se temu streže :wink:
arctus
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 61
Pridružen: Pe Dec 22, 2006 9:34 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Celje

Pr Stepancicu nimajo pojma, sem mogu jst njim razlagat. Sploh pa serviser ni vedel nic, je gledal tisti beli konektor pa rekel, da pise gor AMP in da mora potem biti ta za "amplifier", torej ojacevalec. No, potem sem pa jaz ugotovil, da je AMP dejansko proizvajalec teh vecnamenskih konektorjev in da kot vse kaze (hvala Uroš za link!) nima ta beli konektor nic opraviti z BOSE:)

Torej, a sploh ve kdo, cemu sluzi ta beli konektor?

No sej pocasi bom vse zrihtal pa bom vse svoje ugotovitve napisal tule gor, ker kot izgleda se s tem se ni noben ukvarjal.

lp,
gorazd
arctus
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 61
Pridružen: Pe Dec 22, 2006 9:34 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Celje

Zivjo,

koncno sem resil vso skrivnost. Zadeva je taksna. Original 147-ka, ce pride z CONNECT sistemom, torej navigacijo, ima drugacno zvezane kontakte, kot pa ce kupis nov avto z CD sistemom. Tisti beli konektor sluzi za priklop na navigacijo, ne pa v avtoradio. Zakaj avtoradio z BOSE ne spila na mojem sistemu. Zato, ker sem imel jaz ocitno prvotno v vozilu NAV+ CONNECT sistem, ki ga je nato prodajalec odstranil in vstavil nek avtoradio, ki pa seveda ni mogel delovati, saj so pri konektorjih P20 (A) drugacne povezave, prav tako pri konektorjih P20 (C), P20 (B) ostajajo enaki (zvocniki).
Sedaj bom poskusil glede na sheme, ki jih imam, ugotoviti, kako so spremenjeni oz. drugace vezani ti signali in jih pravilno napeljati na avtoradio. Potreben je pravzaprav samo signal BOOSTER, ki vklaplja in izklaplja BOSE sistem. Ta je napeljan drugace pri CD sistemu, v primerjavi z CONNECT. Zato tudi tisti, ki nimajo navigacije po defaultu, nimajo tega belega konektorja. Ce kaj zrihtam, sporocim :wink:

lp,
gorazd
arctus
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 61
Pridružen: Pe Dec 22, 2006 9:34 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Celje

Zivjo,

uganka resena. Avtu sva danes popoldne s kolegom podarila cudovito ozvocenje. Najprej se zahvaljujem vsem za napotke, posebno pa Urošu za tisto spletno stran, ki je bila poglavitnega pomena k resevanju problema. Torej, kaj je potreno storiti, da deluje cisto navaden radio z ozvocenjem BOSE?

Radio preprosto priklopimo, iz njega pa vzamemo kontakt, ki spusti nametost vsaj 4V, ko je radio ali vkopljen ali v stand-by (odvisno od vase izbire). Ta signal se nato napelje na pin C-6, ki je speljan do ojacevalca in sluzi kot njegov vklop (BOOSTER ON/OFF). Konkretno je to signal 12V v mojem primeru. Dobro je le, da ni ojacevalec vedno pod napetostjo ampak samo ob vklopu radija. To je vsa umetnost. Da sem resil to uganko sem potreboval skoraj 14 dni, pripomogel pa je tudi obisk pri Auto Triglav v LJ, kjer mi je prijazni mladenic - avtoelektricar razlozil kako naj bi sva stvar funkcionirala. Zakljucek je, da nikakor ne potrebujete original avtoradio, da bi BOSE deloval (kar recimo trdijo pri nekaterih Alfa Romeo servisih). Zvok je odlicen in zelo cist, basi sicer malce priltki ampak zato toliko bolj cisti.

Ce bi kdo rad menjal svoj ALFA 937 HIGH avtoradio z kaksnim novejsim na mp3 ali dvd, sem mu na voljo z nasveti pri prevezavi.

Sedaj pa se spet lahko lotim resevanja ostalih zivljenjskih problemov.

lp,
gorazd
Uporabniški avatar
Uroš
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3652
Pridružen: Po Mar 22, 2004 4:35 pm
Kraj: Maribor-Tezno

btw, knjigo sem dobil !
Uroš
arctus
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 61
Pridružen: Pe Dec 22, 2006 9:34 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Celje

no fino, btw. foter je mogoce knjigco mal prevec pretegnu ko jo je kopiral, upam da je vse ok.

lp,
g.
alfafil
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4576
Pridružen: Če Feb 05, 2004 2:16 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor
Kontakt:

-arctus&uroš,nikoli se ne odklopita iz foruma,mogoče vas bomo še potrebovali :wink: =D>
Uporabniški avatar
Uroš
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3652
Pridružen: Po Mar 22, 2004 4:35 pm
Kraj: Maribor-Tezno

alfafil napisal/-a:-arctus&uroš,nikoli se ne odklopita iz foruma,mogoče vas bomo še potrebovali :wink: =D>
hvala bogu da se še najde kaka konstruktivna debata
Uroš
arctus
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 61
Pridružen: Pe Dec 22, 2006 9:34 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Celje

Ves Uroš, da sem odkril se vzrok, zakaj se mi enkrat prtlaznik odpre, enkrat pa ne. Vzrok je v skatlici z varovalkami ob akomulatorju. Ker vedno, ko nisem mogel odpreti prtlaznika, sem odprl najprej havbo in jo nato nazaj zaprl. Ta "tresk" je malce pomigal tudi skatlico z varovalkami, kar takrat se nisem vedel. Potem je pa delalo za nek kratek cas, nisem pa mogel ugotoviti, kje je tu sploh logika. Nato sva s kolegom ugotovila, da ce samo malo potresem z roko skatlico z varovalkami, dobi zadnji del avta (vkljucno z BOSE ojacevalcem!) napetost ali tok (nisem stromar, vem samo da napetost je prisotna, tok pa tece :)), drugace ga ne (ali pa samo delno). Med voznjo pa je napetost (ali tece tok) vedno prisotna. Verjetno gre kje za kaksen kratek stik pri relejih, bova odprla in pogledala. Ne zdi se mi smiselno vozit avto zaradi tega na servis, ce vem kje je vzrok.

Toliko za tiste, ki to berete. Ce imate kaksne podobne probleme, da se vam noce odpirat prtlaznik ali kaj podobnega, preglejte kontakte pri varovalkah za zadnji del avta.

Ne morem si predstavljati, kako bi znali na servisu resiti ta problem, ce jim ne bi razlozil kje sem ugotovil, da je napaka. Ker enkrat sem jim povedal, da se mi prtlaznik enkrat odpre, spet drugic ne in jim ni bilo nic jasno kaj bi to lahko bilo. :) Se bolj debelo so gledalo, ko sem jim povedal, da ce odprem in zaprem havbo pa dela. hehe madona, serviserji bi ja morali imeti ogromno izkusenj in tak stresti iz rokave mozne vrzoke a ni tako?

lep vecer zelim vsem alfistom,
gorazd
alfafil
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4576
Pridružen: Če Feb 05, 2004 2:16 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor
Kontakt:

-meni se prtlažnik odpre iz kabine,samo v primeru če odprem voznikova vrata,pa nisem ziher da je vedno bilo tako :doubt:
Odgovori
  • Informacija