Ves Uroš, da sem odkril se vzrok, zakaj se mi enkrat prtlaznik odpre, enkrat pa ne. Vzrok je v skatlici z varovalkami ob akomulatorju. Ker vedno, ko nisem mogel odpreti prtlaznika, sem odprl najprej havbo in jo nato nazaj zaprl. Ta "tresk" je malce pomigal tudi skatlico z varovalkami, kar takrat se nisem vedel. Potem je pa delalo za nek kratek cas, nisem pa mogel ugotoviti, kje je tu sploh logika. Nato sva s kolegom ugotovila, da ce samo malo potresem z roko skatlico z varovalkami, dobi zadnji del avta (vkljucno z BOSE ojacevalcem!) napetost ali tok (nisem stromar, vem samo da napetost je prisotna, tok pa tece
), drugace ga ne (ali pa samo delno). Med voznjo pa je napetost (ali tece tok) vedno prisotna. Verjetno gre kje za kaksen kratek stik pri relejih, bova odprla in pogledala. Ne zdi se mi smiselno vozit avto zaradi tega na servis, ce vem kje je vzrok.
Toliko za tiste, ki to berete. Ce imate kaksne podobne probleme, da se vam noce odpirat prtlaznik ali kaj podobnega, preglejte kontakte pri varovalkah za zadnji del avta.
Ne morem si predstavljati, kako bi znali na servisu resiti ta problem, ce jim ne bi razlozil kje sem ugotovil, da je napaka. Ker enkrat sem jim povedal, da se mi prtlaznik enkrat odpre, spet drugic ne in jim ni bilo nic jasno kaj bi to lahko bilo.
Se bolj debelo so gledalo, ko sem jim povedal, da ce odprem in zaprem havbo pa dela. hehe madona, serviserji bi ja morali imeti ogromno izkusenj in tak stresti iz rokave mozne vrzoke a ni tako?
lep vecer zelim vsem alfistom,
gorazd