lizard napisal/-a:@alfa-156: 4 kolesni pogon naredi največjo razliko pri pospeševanju iz zavoja, ko je slab oprijem (npr. mokra cesta), ko pa je suho pa je zadnji pogon lahko boljši, saj pride do manjših izgub moči skozi pogonski sklop. Po kakšni logiki bi pa Veloce imela enako trdno nastavjleno podvozje kot Quadrifoglio?
Quadrifoglio ima sigurno precej trše oz športno nastavljena podvozje kot Veloce (dvomim, da je Veloce v bistvi sploh dosti trša od ostalih verzij, saj gre še vedno za normalen družinski avto (eno par testov je že zunaj), medtem ko je Quadrifoglio avto, ki se na dirkališču počuti povsem domače, a sicer hkrati nudi povsem solidno vsakodnevno in potovalno uporabnost); ima tudi širše gume kot Veloce in verjetno tudi kakšne dodatne ojačitve šasije.
@opankar: alfa-156 je primerjal Veloce z Quadrifolgio (Veloce 2.0 280 AT8 Q4 ima 1530kg, Quadrifoglio 2.9 V6 AT8 pa 1620 kg). Ne glede na to pa je alfa-156 že večkrat napisal kakšno tehnično neumnost.
Lepo da pišeš povzetek testov in jih daješ v nek subjektiven sklop. Vozil, je več kot očitno nisi nikoli niče resnega, da take neumnosti klatiš...
Ne mislim se z amaterji niti prepirat o zmogljivostih 4 kolesnega pogona proti, RWD ali FDW, imel sem vseh oblik po več primerkov in pisanje o taki stvari brezpredmetno zame, razen za internetne nakladače "lizard"...
In pa tvoje izjave "verjetno" pomenijo kot pri otroku lizika, ne bombon, ne lizika... Edini ki piše nebuloze na tem forumu si ti in še tebi par subjektivnih revčkov, ki tako nikoli ne bo imel ne VELOCE ne QV...