Akumulator

Tehnična vprašanja, ki se dotikajo različnih modelov

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

tudi mene čaka menjava akuja...jeboga, lih zdaj v tem mrazu mora crkovat...

ima kdo kak poceni predlog? aja pa še nekaj: sem v knjižici videl da naj bi bil v moji gtv kao 100 A, zdaj pa je not 74... je to prav?
Uporabniški avatar
Ozi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3611
Pridružen: Če Dec 28, 2006 10:18 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Rivercity
Kontakt:

Kolikor bi ti jaz lahko predlagal je - čim večjega :D jaz sem v mojo GTV dal 85Ah Topla Top, ki ima močnejšo zagonsko moč kot nekateri 100Ah :mrgreen:

Ne pozabit oduška zmontirat, ko boš menjal :P
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Ozi napisal/-a:Kolikor bi ti jaz lahko predlagal je - čim večjega :D jaz sem v mojo GTV dal 85Ah Topla Top, ki ima močnejšo zagonsko moč kot nekateri 100Ah :mrgreen:

Ne pozabit oduška zmontirat, ko boš menjal :P
kakšna pa je komercialna oznaka tegale akuja? in cena? kaj pa je oduška? :lol:
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Akumulatorji morajo imeti oddušek (cevkica speljana ven iz notranjosti avtomobila), zaradi morebitnega izzliva kisline.

Lp
Uporabniški avatar
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4301
Pridružen: To Feb 01, 2005 2:22 pm

To pa prvič slisim. Sploh pa danes ko je ze tezko dobit aku ki omogoca dopolnitev.
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

Creed napisal/-a:To pa prvič slisim. Sploh pa danes ko je ze tezko dobit aku ki omogoca dopolnitev.
Pravi vsi solidni akumulatorji ga imajo, tudi tisti "zaprtega" tipa, pri katerih je sicer izguba elektrolita bistveno manjša ampak še vedno prisotna.
Emperor of The Dark Realm
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

Kupi tako velikost, kot ga priporoča proizvajalec.
So eni štosi, če kupiš premočnega, pa ne bom razlagal, ker nisem dovolj pameten in bi preveč laično razložil (bo kakšen prec v luft skočil).
Upam, da bo kakšen štromar dal kompetenten odgovor.
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

Alfa sport napisal/-a:Kupi tako velikost, kot ga priporoča proizvajalec.
So eni štosi, če kupiš premočnega, pa ne bom razlagal, ker nisem dovolj pameten in bi preveč laično razložil (bo kakšen prec v luft skočil).
Upam, da bo kakšen štromar dal kompetenten odgovor.
Kolikor mi je znano je edina težava lahko le preslaboten alternator v primeru dokaj praznega akumulatorja pa še to je v današnjih avtomobilih praktično nemogoče, saj so glede na količino elektronike že na mlinčkih vgrajeni kar konkretni alternatorji.

Če pa obstaja kakšen drug razlog pa tudi mene zanima kaj je.
Emperor of The Dark Realm
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

Alfa sport napisal/-a:http://faq.akumulator.si/#8
Na tej strani nisem zasledil ničesar o težavah pri uporabi akumulatorjev z višjo kapaciteto. Nasprotno v drugem odstavku celo piše, da proizvajalci priporočajo akumulatorje s še enkrat večjo kapaciteto, saj se v tem primeru spraznijo le do 50% kar pa pozitivno vpliva na življenjsko dobo.

Pri štarterskih akumulatorjih se je potrebno zavedati, da optimalno življenjsko dobo dosežemo, če je akumulator večino časa poln, praznjenja pa so kratkotrajna.
Emperor of The Dark Realm
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

SHadowX napisal/-a:
Alfa sport napisal/-a:http://faq.akumulator.si/#8
Na tej strani nisem zasledil ničesar o težavah pri uporabi akumulatorjev z višjo kapaciteto. Nasprotno v drugem odstavku celo piše, da proizvajalci priporočajo akumulatorje s še enkrat večjo kapaciteto, saj se v tem primeru spraznijo le do 50% kar pa pozitivno vpliva na življenjsko dobo.

Pri štarterskih akumulatorjih se je potrebno zavedati, da optimalno življenjsko dobo dosežemo, če je akumulator večino časa poln, praznjenja pa so kratkotrajna.
Mislim, da je povezano s tvojo zadnjo ugotovitvijo. Če je akumulator po kapaciteti prevelik se tudi ne napolni. Proizvajalec avtomobila je predvidel alternator in ustrezen akumulator. Za ustrezno elovanje (polnjenje/praznenje) sta pomembna oba.
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

Alfa sport napisal/-a: Mislim, da je povezano s tvojo zadnjo ugotovitvijo. Če je akumulator po kapaciteti prevelik se tudi ne napolni. Proizvajalec avtomobila je predvidel alternator in ustrezen akumulator. Za ustrezno elovanje (polnjenje/praznenje) sta pomembna oba.
http://faq.akumulator.si/#21

Kot piše na isti strani, kot si jo prej prilepil le malo nižje. Štartni akumulatorji se pri zagonu motorja ne spraznijo za več kot 2-3 % celotne kapacitete in se zelo hitro napolnijo, za razliko od t.i. deep cycle akumulatorjev, ki so namenjeni dokončni počasni spraznitvi in se zato tudi počasi polnijo.

V tipičnem avtu alternator zagotovi vsaj 30A električnega toka. V primeru, da imamo v avtu 90Ah akumulator potrebuje le ta za polnjenje, če je zelo prazen recimo 8A toka, katere alternator brez težav zagotovi.

Edina razlika med akumulatorjem z manjšo in večjo kapaciteto pri polnjenju je, da se večji napolni vsaj tako hitro kot manjši, v večini primerov pa še hitreje.
Emperor of The Dark Realm
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Bigger is always better. :D

Zakaj se tisti z večjo kapaciteto nebi mogel napolit, če ga boš spraznil za enako vrednost kot tistega z manjšo?

Z večjo kapaciteto imaš na razpolago več energije. Tako imaš večjo možnost zagona motorja, če kaj pozabiš prižgano (res pa potem raje naredi kak ovinek več da se sigurno napolni), daljšo življensko dobo, ker večji akumulatorji ponavadi lažje prenašajo večje tokove.

PS
75-ka ima 60A alternator, 166-ka pa mislim da 100A, tako da je moči zadosti za napolnit še tako velik akumulator.
75-ki zelo paše 75Ah akumulator (sicer priporočen cca 50Ah), ker neglede na tale mraz vrti enako kot poleti.
Aja še to, poraba štarterja je ponavadi tam okoli 100A.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

Laično razmišljam ...
Pri enaki moči alternatorja (ki je vgrajen v avto) porabi za polnitev po kapaciteti večjega akumulatorja več časa in ne manj.
Uporabniški avatar
seby7
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 928
Pridružen: So Sep 09, 2006 11:58 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Murska Sobota

alfa_samec napisal/-a:tudi mene čaka menjava akuja...jeboga, lih zdaj v tem mrazu mora crkovat...

ima kdo kak poceni predlog? aja pa še nekaj: sem v knjižici videl da naj bi bil v moji gtv kao 100 A, zdaj pa je not 74... je to prav?
Če drugje ne, maš pri Lajterju. Sem glih zadnjič menjal stvar. Cena nekih 65 eur ali nekaj takega. :wink:
POTENZA ITALIANA
Odgovori
  • Informacija