Glede na to da je izbira novih amortizerjov sam Kayaba in Monroe, in bi oboje vrjetno hitro uničil z nižanimi fedri za okol -30mm do -40mm, razmišljam tudi o obnovi.
Kayaba so še vedno vbistvu edina izbira za nove amortizerje. Vsi 4 bi me šrli okol 400-500€. Zdej pa če bi dal gor športne fedre H&R(-35/40mm), FK(-35mm), al pa naprimer tut V-maxx(-40mm) na te original nove kayaba, za kere čitam da so kr precej trdi, bi jih vseeno vrjetno zabijalo skupaj in sčasoma uničilo ne? Bi blo kaj drugače z Lowtec fedri -25 do -30mm?
Od športnih amortizerjev se da dobit samo Koni sport za okol 900€. Drugega ne obstaja NIČ! Nobenih gewind, samo te Koni sport.
In po tem takem, mi je edina možna "športna" vararianta obnovih 4 original Boge amortizerje, skrajšat in stršat. Se jih lahko da napolnit z plinom, ali samo z oljem?
To je očitno edina varianta, ki bi preživela -30 do -40mm fedre.
Je pa zdej to glede obnove, ker eni pluvajo totalka, drugi hvalijo, eni da je isto kot novi, drugi da ni primelrjivo z novimi.
Potem pa še to h komo dat to delat? Amortizer, Vuga ali Jenko?
Hudo malo možnosti mam, tako da če ma kdo še kak dober predlog naj ga prosim izrazi