Zadnje novice

Računi s servisov za naše alfe

Tehnična vprašanja, ki se dotikajo različnih modelov

Moderator: Tehnika moderatorji

OdgovorNapisal/-a alfa_samec » Po Okt 07, 2013 12:48 pm

Menjava jermenov pri pooblaščencu v Slo. je okoli 800€, v UK je cena za to storitev okoli 500 funtov :roll:
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo GTV, 145, 147
 
Prispevkov: 11265
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 12:08 pm
Kraj: Puconci

OdgovorNapisal/-a ARfan » Po Okt 07, 2013 1:02 pm

Creed napisal/-a:En zobati jermen stane kolko? Kolko stane ribato?

LP


Ja nevem, če bi imel znanje ter prostor z orodjem, da bi to počel sam strošek res ni tako velik...v nasprotnem primeru pa #-o .
ARfan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Preoblečen Fiat/Opel
 
Prispevkov: 1085
Pridružen: Ne Apr 11, 2010 5:18 pm

OdgovorNapisal/-a Creed » Po Okt 07, 2013 1:50 pm

alfa_samec napisal/-a:Menjava jermenov pri pooblaščencu v Slo. je okoli 800€, v UK je cena za to storitev okoli 500 funtov :roll:


Ma kak pooblascenc?!? Kaj hoces rect da svojo 97 letnk alfo vredno 1500€ servisiras na pooblascencu?? In das za velik servis 800€? Lepo te prosim.

Ce povem na kratko kar sem hotel povedat, ze v prvem postu. Sam jermen stane par 10€, zamenjat zna pa vsak mehanik, ki konca 3 letno mehanicno solo. In zarad tega reskirat da zariba avto ki ni vreden 2x tolko ko generalno popravilo motorja po ribato....brez veze. Na vsak tretji servis menjas se tist jermen in je.

LP
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 4299
Pridružen: To Feb 01, 2005 3:22 pm
Kraj: Posočje

OdgovorNapisal/-a Foggy » Po Okt 07, 2013 2:07 pm

Saj ni samo jermen, potem imaš tu še napenjalce, ležaj, vodno pumpo...in si hitro ob 300€ materiala, če imaš pa 2.0 TS imaš pa še jermen za balansirno gred in napenjalec in si še ob dodatnih 100 €....

Servisiranje 145/146 in prvih 147/156 je hitro dražje, kot pa je vrednost samega avtomobila....
Zadnjič spremenil Foggy, dne Po Okt 07, 2013 2:10 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Prispevkov: 9332
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a SHadowX » Po Okt 07, 2013 2:09 pm

Ko pa ti še podkozolčni mehanik za par fičnikov, v svoji vnemi narobe zmontira 400 EUR materiala in po sreči ne postavi motorja v fazo, pa imaš ribato tako ali tako.
Emperor of The Dark Realm
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Prispevkov: 2608
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am

OdgovorNapisal/-a TribesMan » Po Okt 07, 2013 3:09 pm

Kdo pravi da se isto ne more zgodit uradnemu mehaniku?

Oziroma od kje ideja da če je mehanik "podkozolčni" je pa storitev avtomatsko totalno zanič?
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa 147 JTD 16V
 
Prispevkov: 9346
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm

OdgovorNapisal/-a MaStr » Po Okt 07, 2013 6:37 pm

TribesMan napisal/-a:Kdo pravi da se isto ne more zgodit uradnemu mehaniku?

Oziroma od kje ideja da če je mehanik "podkozolčni" je pa storitev avtomatsko totalno zanič?

Word
MaStr
Moderator
Moderator
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 159, 1.9JTDm
 
Prispevkov: 7664
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 8:34 pm
Kraj: Assling (Jesenice)

OdgovorNapisal/-a alfa_samec » To Okt 08, 2013 8:19 am

Fantje, jaz sem govoril samo v primeru, ko so to bili še novi avti, pod garancijo. Zdaj, ko so stari 15 let se jim večinoma ne pogleda niti več olje in voda, kaj šele da bi kdo kaj menjal.

Se pa pridružujem Foggyju - ko vidiš kako drag je material, te mine, da boš peljal k nekomu, ki ne zna avta dat nazaj v fazo oz. nima za to orodja. Bog ne daj, da prvič vidi 16V motor :lol:
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo GTV, 145, 147
 
Prispevkov: 11265
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 12:08 pm
Kraj: Puconci

OdgovorNapisal/-a SHadowX » To Okt 08, 2013 9:27 am

TribesMan napisal/-a:Kdo pravi da se isto ne more zgodit uradnemu mehaniku?

Oziroma od kje ideja da če je mehanik "podkozolčni" je pa storitev avtomatsko totalno zanič?


Nihče, ampak z računom imaš vsaj pravno podlago, da dosežeš morebitno odškodnino ali popravilo. Glede na osebne izkušnje pa se lahko pri veliki večini "mehanikov", celo dolgoletnih znancev in kolegov nadejaš le kakšnega "Ja to pa res ni moj problem". Nisem tudi govoril samo o uradnih servisih ampak vsaj takemu, ki račun izda. Seveda je to za povprečnega slovenčka s svojim "a lahko brez računa" to povsem irelevantno.

Če imate podkozolčnika, s katerim ste zadovoljni, potem super, ampak ne si delati utvar, da je to povprečno stanje v naši državici kjer je povprečni mehanik vseeno nesposoben in neodgovoren, pa ni pretirano važno kje dela.
Emperor of The Dark Realm
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Prispevkov: 2608
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am

OdgovorNapisal/-a Josephe » To Okt 08, 2013 9:40 am

Dva komentarja:
- Garancija je lepa stvar
- Danes je moderno biti šalabajzer

LP
Josephe
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 1187
Pridružen: Ne Jan 18, 2004 11:18 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Creed » To Okt 08, 2013 10:31 am

Josephe napisal/-a:Dva komentarja:
- Garancija je lepa stvar
- Danes je moderno biti šalabajzer

LP


Če ti priznajo garancijo :mrgreen:

LP
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 4299
Pridružen: To Feb 01, 2005 3:22 pm
Kraj: Posočje

OdgovorNapisal/-a kosir1234 » To Okt 08, 2013 10:33 am

madona, sam eni se pa visoko nosite :D
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 3860
Pridružen: Če Feb 25, 2010 6:47 pm
Kraj: Žiri

OdgovorNapisal/-a pero666 » To Okt 08, 2013 2:09 pm

Jst sem popoldancu placal vec za menjavo olja kot na pooblascencu. Ker na V6 je tezko odsraufat oljni filter, se malo namatras.
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 7:09 pm

OdgovorNapisal/-a alfa_samec » To Okt 08, 2013 2:38 pm

Hm, debata je zašla v popolnoma drugo smer, kot je bilo začetno predvidevno. Zdaj se na eni strani ustvarja vtis, da so pooblaščenci nesposobni in dragi, kozolčarji pa šalabajzerji in poceni - na tebi pa je, kdo ti bo avto zafural.

Realnost je pa takšna, da je velika večina kozolčarjev zaposlenih na (uradnih) servisih, potem pa doma rihtajo dodatne stranke, ki nočejo plačati oderuške cene (na čigav predlog je vseeno) ali pa pač prijateljem in sovaščanom. Dokler je znanje in storitev kvalitetna, me čisto nič ne moti ne eno in ne drugo, nenazadnje nisem lastnik delavnice (takrat bi bila to druga pesem, toda problemi so globji kot samo popoldansko delo, ker začeti je treba pri vzrokih, ne odpravljati posledice teh vzrokov), sp-ji pa sami vedo najbolje, zakaj ne izdajajo računov za vse posege.

Problem pa seveda nastane, ko se nekaj nekje zalomi - takrat je namreč konec lepih besed in prijateljevanja z obeh strani. Vsak ima jasno svoj cilj, problem pa je, da sta si ponavadi diametralno nasprotna. Če pride do kompromisa, potem super, če pa ne pa ... V tem primeru je lepo imeti papirje, ki pa tudi niso vsemogočni, da smo si na jasnem. Marsikaj se da, včasih se pa tudi zgodi, da kaj ne gre skozi, upravičeno ali neupravičeno. Vsak posameznik ni mehanik v prostem času, zato neko osnovno zaupanje do človeka, ki skrbi za vozilo, kateremu zaupaš življenje, tudi mora obstajati. Pa naj bo popoldanc, kozolčar, zlatar ali šalabajzer. Odločitev je seveda pri vsakemu posebej.
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo GTV, 145, 147
 
Prispevkov: 11265
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 12:08 pm
Kraj: Puconci

OdgovorNapisal/-a El Barto » To Okt 08, 2013 2:41 pm

pero666 napisal/-a:Jst sem popoldancu placal vec za menjavo olja kot na pooblascencu. Ker na V6 je tezko odsraufat oljni filter, se malo namatras.

To pises za 156, ker na 166 je placa cez glavo.

Uveljavljanje kaksnih garancij v teli drzavi je pa itak poglavje zase.
Pa se ena na kregarijo o izvajalcih ... tuji forumi so kar dobro zalozeni s temami v katerih se omenja "strokovno" menjavo jermena in kasnejse probleme zaradi par zob zamaknjenih odmicnih, kjub temu da naj bi uporabljali pravo orodje in priprave.

Itak pa ce ne razdiras variatorja ali odstranjujres odmicnih, zamenjas jermen na podlagi parih oznak, ki si jih naredis.
Arese V6 Power
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo 166 2.0 TS 2000
 
Prispevkov: 6268
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 8:25 am
Kraj: Gorje

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Ostalo

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost