1.8 vs 2.0

Tehnična vprašanja, ki se dotikajo različnih modelov

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Pepsi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5161
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 4:32 pm
Član Alfa Kluba: 0

Za 2.0 se ve, da je eden boljših in trpežnejših pri Alfi... Prav tako , ni nič hudega če zamudiš kakšen servis, saj olja tako ali tako ne pijejo in lahko servisne intervale podaljšuješ po izbiri :wink: 156ka s tem motorjem pije dobrih 7L bencina....

....

Eni maste takšne kot bi z lune pristali na forum :lol:

Napiši v search 2.0 Twin Spark pa boš videl, kaj so vse možne napake tega motorja, potem na prvi strani imaš članek o Twin Spark motorjih, in tako daljje....

Če pa se ti ne da brati sedaj o tem, se ti najverjetneje tudi potem ne bo dalo ukvarjati toliko z avtom potem pa raje vzami 1.8TS, ki gre skoraj isto in manj porabi...

In da ne bi padlo zdj na nevem kake odgovore .,.. JA 1.8Twin Spark gre skoraj isto kot 2.0Twin Spark. Da se ne pogovarjamo o tem, da je v resnici serijska razlika med 1.8 in 2.0 v manj kot 5ih konjih :wink:
It doesn't matter what you drive, but how you drive it :)
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Za začetek preberi spodnje teme; glede 2.0 TS je pa tako, nekateri bodo po njih pljuvali kot še po nikomur, drugi jih bodo hvalili......je res da je zelo občutljiv na vzdrževanje in če le to ni zelo dobro, ti zna hitro obrniti hrbet. Sam imam že drugi avto z 2.0 TS motorjem in sem z njimi izredno zadovoljen, imel sem pa tudi 1.8 TS....
Glede 1.8 TS motorja; je zelo vzdržljiv in dosti bolj trpežen kot 2.0 TS, gre pa malenkost slabše in pa dosti se pozna pri navoru, saj je v nizkih obratih ne vleče tako lepo in tudi na višku vrtljajev mu zmanjka napram 2.0TS. Ta problem lahko rešiš tako, da motor enostavno načipiraš...

Sam bi se vsekakor odločil za 2.0 TS. če naletiš na dobro ohranjen primerek z poznano zgodovino......

Alfa 156 info

Na kaj biti pozoren pri nakupu 156

Težka debata o 2.0 TS motorjih


PS
Pepsi napisal/-a:Da se ne pogovarjamo o tem, da je v resnici serijska razlika med 1.8 in 2.0 v manj kot 5ih konjih :wink:
2.0 TS ima 150 ali 155 konjev, odvisno od EURO norme
1.8 TS ima 140 ali 144 konjev, odvisno od EURO norme
Pepsi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5161
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 4:32 pm
Član Alfa Kluba: 0

Foggy napisal/-a:
PS
Pepsi napisal/-a:Da se ne pogovarjamo o tem, da je v resnici serijska razlika med 1.8 in 2.0 v manj kot 5ih konjih :wink:
2.0 TS ima 150 ali 155 konjev, odvisno od EURO norme
1.8 TS ima 140 ali 144 konjev, odvisno od EURO norme
Pepsi napisal/-a:Da se ne pogovarjamo o tem, da je v resnici serijska razlika med 1.8 in 2.0 v manj kot 5ih konjih :wink:
So peljali v ZG par teh fenov na dyno test, in 2.0 originalen serijski ni niti en pokazal deklarirane moči, medtem ko pri 1.8TS je ta moč ista oz. konj gor , dol kot piše v tovarniških podatkih... Je pa res , da ima 2.0 vseeno boljši navor :)
It doesn't matter what you drive, but how you drive it :)
the_one
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 111
Pridružen: Ne Avg 19, 2007 10:51 am

Brez skrbi, da sem precej uporabljal search preden sem svoje vprašanje napisal. Samo, Pepsi, brez zamere, ampak če prebereš vse do sedaj odprte teme o 2,0 motorju, ti ne bo prav nič več jasno o tem, kakšen ta motor realno je. Nekaj posameznikov ga hvali, da je odličen motor, da moraš pač paziti na olje itd., drugi pravijo da je šrot, da ne pride do 200k km brez polomljenih ojnic itd. Težko si napraviš jasno sliko na osnovi tako različnih komentarjev, pač sem upal, da bi tu izvedel mogoče kaj bolj objektivnega.

Foggy, thx za info.
sleby
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5743
Pridružen: Po Nov 24, 2003 1:16 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

prav tako kot v vseh tistih temah bo potem tudi tukaj, vsak bo svoje hvalil. moja ima tut ze 230.000 kilometrov in dela kot ura.. sam pac olje je treba gledat in na 10.000 km redni servis delat..
Slika
Uporabniški avatar
zdravc
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 603
Pridružen: Sr Sep 12, 2007 3:30 pm

Pepsi napisal/-a:Za 2.0 se ve, da je eden boljših in trpežnejših pri Alfi... Prav tako , ni nič hudega če zamudiš kakšen servis, saj olja tako ali tako ne pijejo in lahko servisne intervale podaljšuješ po izbiri :wink: 156ka s tem motorjem pije dobrih 7L bencina....

....

Eni maste takšne kot bi z lune pristali na forum :lol:

Napiši v search 2.0 Twin Spark pa boš videl, kaj so vse možne napake tega motorja, potem na prvi strani imaš članek o Twin Spark motorjih, in tako daljje....

Če pa se ti ne da brati sedaj o tem, se ti najverjetneje tudi potem ne bo dalo ukvarjati toliko z avtom potem pa raje vzami 1.8TS, ki gre skoraj isto in manj porabi...

In da ne bi padlo zdj na nevem kake odgovore .,.. JA 1.8Twin Spark gre skoraj isto kot 2.0Twin Spark. Da se ne pogovarjamo o tem, da je v resnici serijska razlika med 1.8 in 2.0 v manj kot 5ih konjih :wink:
2.0TS enako kot 1.8TS? jaz mam filing da si ti z lune ne vem kje pristal. zakaj potem sploh se vztrajas pri svoji bedni QVjki?

zadnjic sem se prevazal okoli z 156ko 2.0TS, pri 1.8 ni takega obcutka niti hitrosti.(razen koncne na avtocesti.... kjer so btw doma pravi sportniki)

najvecja moc motorja sama po sebi je zavajajoc podatek.

sicer pa peljati se in videti oz. cutiti. enim je vazno eno drugim drugo.
Uporabniški avatar
Gorkichev
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1818
Pridružen: Ne Jul 03, 2005 10:06 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Nova Gorica - Ljubljana - Nova Gorica

pomoje je res minimalna razlika v moči (na cesti) med 1.8 in 2.0 . to bo treba stestirat ob prvi priliki.

če je že kje razlika je v navoru oz. elastičnosti motorja.
Pepsi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5161
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 4:32 pm
Član Alfa Kluba: 0

zdravc napisal/-a:
2.0TS enako kot 1.8TS? jaz mam filing da si ti z lune ne vem kje pristal. zakaj potem sploh se vztrajas pri svoji bedni QVjki?

zadnjic sem se prevazal okoli z 156ko 2.0TS, pri 1.8 ni takega obcutka niti hitrosti.(razen koncne na avtocesti.... kjer so btw doma pravi sportniki)

najvecja moc motorja sama po sebi je zavajajoc podatek.

sicer pa peljati se in videti oz. cutiti. enim je vazno eno drugim drugo.
Prvo kot prvo, si zelo nerazumljivo napisal odebeljen odstavek. . Napisal si, da si se vozil v 156 2.0 in da 1.8 pa ne gre dobro... Si se sploh peljal z 1.8?

Po drugi strani si pa malo fanatik se mi zdi... Pišeš primerjavo med 2.0 in 1.8, kakor da primerjaš TypeR 2.0 in Bingota 1.4 :wink:

Kar se končne tiče, jo lahko razvije pa vsak jajc, toda zame je merodajna končna le po čisti ravnini al pa v hrib kjer se vidi moč... Pod hrib se namreč še drek kotali :wink:

p.s. men je QVjka čisto kul in če bi obstajala 145ka 1.8 v tej Sloveniji (so menda itak samo dve) bi gledal enakovredno in ene in druge pri nakupu..Bi mi veliko večjo vlogo igrala ohranjenost in pa oprema avta.... pa tudi peljal sem se že v 156 1.8 in 2.0 in v mojih očeh to ni drastična razlika. :wink: Drastična razlika je ko se presedeš iz 156 2.0 v 166 3.0 :wink:
It doesn't matter what you drive, but how you drive it :)
Uporabniški avatar
Matjaz46
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Sr Jan 16, 2008 9:06 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Hehe delate primerjave... Valda se pozna med V6 in R4 razlika, pa ne samo to tudi moč motorja in vsega ostalega. 1.8 in 2.0 pa ni drastične razlike kot je že Pepsi rekel.
Living life on the fast lane. Gumball baby.

Slika
Uporabniški avatar
zdravc
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 603
Pridružen: Sr Sep 12, 2007 3:30 pm

Pepsi napisal/-a: Prvo kot prvo, si zelo nerazumljivo napisal odebeljen odstavek. . Napisal si, da si se vozil v 156 2.0 in da 1.8 pa ne gre dobro... Si se sploh peljal z 1.8?
ne pepsi to pisem iz izkusenj gledanja dynota.

ja, vozil sem obe.

2.0 in 1.8 nista enakovredna motorja, potem bi bila qvjka 1.8 saj je lazja in ima prakticno enako zmogljiv motor.
potem je tudi 1.6 enakovreden 1.8.

vec moci na kolesih zgubi 2.0 zaradi dveh balansirnih gredi.

ampak 2.0 ima precej mocnejso krivuljo navora in s tem moci, kar se ce ves kaj delas pozna tudi na cesti.

in jaz apeliram nate pepsi, da cimprej prodas svojo qvjko, ker si ocitno zelo nezadovoljen z avtomobilom za katerega si placal toliko da bi dobil odlicno 156ko 1.8TS, ali pa celo dizla.

iskreno povedano, imam obcutek da imas qvjko samo zaradi imiđa, ker se slisi precej bolj kul kot 1.8TS. +sploh ti ni nujno da avto isces po sloveniji.

ce kdo ne vidi smisla 2.0TS, in ga vozi, potem obstaja samo ena pametna racionalna + iracionalna resitev, da ga proda in kupi nekaj s cimer bo zadovoljen, oziroma vsaj ne bo jamral o tem kako svoh je ta avto.

ni mi treba odgovarjat o primerjavi zmogljivosti motorjev, tudi stevilke so zelo jasne. ce bi bilo tako kot pravis pepsi, bi bila 1.8TS hitrejsa do 100, hitrejsa na km, ipd. ipd. .
imas na testih izmerjene cifre, ce v tovarniske nisi preprican.

edit:
glede fanatika, mi bos moral pojasnit kako to zgleda ce pises da je 1.8, 1.4i in 2.0 Type-R(k20). kako sem to napisal, da je tako izpadlo? prosim povej mi.
Uporabniški avatar
Unicorn
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 818
Pridružen: So Sep 11, 2004 1:10 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Dravograd

Rahlo mi že gre na živce, da se vedno vsak zapiči ravno v to, v kar se želi. Tema je jasno definirana - torej se je treba držat naslova.

"Pozna kdo ta avto..." a ne?

zdravc - te razumem kaj si hotu napisat - ampak ko berem tvoj post, mi je totalno brez haska. Ne posplošuj kar tako v tri dni. Kogarkoli, ki je vozil omenjene motorje je še kako jasno kje so kakšni plusi in minusi dotične mašine. 2.0 ima plus v navoru v primerjavi z 1.8... in ta dva sta si veliko bližje skupaj po lastnostih, kot pa potem zadaj 1.6. To je vsem jasno - tudi tebi vem, da je.

Če imaš pa kaj za povedat čez Pepsija, al pa njegovo QV, kar ti očitno gre na živce, pa te kot uporabnik foruma prosim, da to storiš v kakšni drugi temi. Hvala.

Seveda pričakujem ukrep s strani moda, da vse zadne poste, ki so off, prestavi drugam ali pa zaradi mene tut kar izbriše (vključno seveda z mojim)
Pepsi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5161
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 4:32 pm
Član Alfa Kluba: 0

in jaz apeliram nate pepsi, da cimprej prodas svojo qvjko, ker si ocitno zelo nezadovoljen z avtomobilom za katerega si placal toliko da bi dobil odlicno 156ko 1.8TS, ali pa celo dizla.
Lej js pa apeliram nate, naj te nekdo pelje z šestakom, da boš videl kaj je sprememba. Se ne poznamo tako dobro, da bi mi lahko utrujal kaj bi moral js voziti :wink:
iskreno povedano, imam obcutek da imas qvjko samo zaradi imiđa, ker se slisi precej bolj kul kot 1.8TS. +sploh ti ni nujno da avto isces po sloveniji.
QVjko mam prvenstveno zato(pragovi spojlerji) ker je zelo lep avto in pa ker mi je odfukane barve :wink: Mi je blo zmeraj bolj važen izgled avta, in tehnična brezhibnost, kot pa da bi se drkal za 10konjev okol :roll: :wink:
ce kdo ne vidi smisla 2.0TS, in ga vozi, potem obstaja samo ena pametna racionalna + iracionalna resitev, da ga proda in kupi nekaj s cimer bo zadovoljen, oziroma vsaj ne bo jamral o tem kako svoh je ta avto.
Še enkrat zate, ki očitno prebereš stavke in si jih razložiš tako kot ti paše :wink: Človek je samo vprašal, kakšna je razlika in sm pač napisal da neke razlike lih ni. In je NI!. 2.0 je malo ampak res malo močnejši motor in to je vse. Torej če bo kupil 1.8TS tudi ne bo zgrešil z nakupom. Ali pa moral morda, kot ti tukaj na vsak način zagovarjati motor ki je pač v "najinih" avtih in govoriti v njem v superlativih, ter človeku reči da je neumen če bo vzel 1.8? :?: :|

Plus tega, da če bo kupoval 1.8TS bo večja verjetnost da bo dobil manj zgonjenega, glede na to za kakšen denar kupuje 156ko. Tako, da mogoče sploh ne bi blo švoh raje gledati 1.8TS. Pa veš zakaj zdravc? Zarad takih kot si ti, ki pridejo na cesto z 2.0TS in se vozijo kot, da sedijo v F430 Scuderia...(Po tvojem pisanju sklepam pač, da imaš ti pa QV ker si mislil da nalepljena deteljica, da še 10 nenapisanih konjev zraven). :wink:



Na tisto zadnje ti pa res ne bom odgovarjal, ker sem ti že tu vmes odgovoril.

Kar se pa EDITA tvojega tiče, ti razložim tako da malo poglej v kakšnih superlativih opisuješ ta 2.0TS v dotični debati okoli 1.8TS vs. 2.0TS. :roll:


p.s. Se strinjam z Unicornom , da ta debata ne paše sem notri, tako da jo prosim če lahko prestavite :wink: Najbolje, da kr v tisto o Twin Spark motorjih :wink:
It doesn't matter what you drive, but how you drive it :)
Uporabniški avatar
zdravc
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 603
Pridružen: Sr Sep 12, 2007 3:30 pm

Pepsi napisal/-a: QVjko mam prvenstveno zato(pragovi spojlerji) ker je zelo lep avto in pa ker mi je odfukane barve :wink: Mi je blo zmeraj bolj važen izgled avta, in tehnična brezhibnost, kot pa da bi se drkal za 10konjev okol :roll: :wink:
ce kdo ne vidi smisla 2.0TS, in ga vozi, potem obstaja samo ena pametna racionalna + iracionalna resitev, da ga proda in kupi nekaj s cimer bo zadovoljen, oziroma vsaj ne bo jamral o tem kako svoh je ta avto.
Še enkrat zate, ki očitno prebereš stavke in si jih razložiš tako kot ti paše :wink: Človek je samo vprašal, kakšna je razlika in sm pač napisal da neke razlike lih ni. In je NI!. 2.0 je malo ampak res malo močnejši motor in to je vse. Torej če bo kupil 1.8TS tudi ne bo zgrešil z nakupom. Ali pa moral morda, kot ti tukaj na vsak način zagovarjati motor ki je pač v "najinih" avtih in govoriti v njem v superlativih, ter človeku reči da je neumen če bo vzel 1.8? :?: :|

Plus tega, da če bo kupoval 1.8TS bo večja verjetnost da bo dobil manj zgonjenega, glede na to za kakšen denar kupuje 156ko. Tako, da mogoče sploh ne bi blo švoh raje gledati 1.8TS. Pa veš zakaj zdravc? Zarad takih kot si ti, ki pridejo na cesto z 2.0TS in se vozijo kot, da sedijo v F430 Scuderia...(Po tvojem pisanju sklepam pač, da imaš ti pa QV ker si mislil da nalepljena deteljica, da še 10 nenapisanih konjev zraven). :wink:



Na tisto zadnje ti pa res ne bom odgovarjal, ker sem ti že tu vmes odgovoril.

Kar se pa EDITA tvojega tiče, ti razložim tako da malo poglej v kakšnih superlativih opisuješ ta 2.0TS v dotični debati okoli 1.8TS vs. 2.0TS. :roll:


p.s. Se strinjam z Unicornom , da ta debata ne paše sem notri, tako da jo prosim če lahko prestavite :wink: Najbolje, da kr v tisto o Twin Spark motorjih :wink:
se strinjas z Unicornom, da ta debata ne pase tu noter, kaj potem sploh se pises? in postajas celo zaljiv. jaz se strinjam da ne pase ta debata tu noter, ampak niti slucanjo ne mislim pustiti tako zaljivega posta brez replike.
v tem je štos, da JE razlika!!! med 1.8 in 2.0. JE.

kaj bi ti pol meni s šestakom? pa ferrariji, se ne poznama tako dobro da bi ti meni govoril kako jaz mislim da je qv ferrari in kako naj peljem sestaka in ne vem kaj, zato STFU! debata je 2.0 in 1.8 ne o sestakih pa hondah, pa ferrarijih. jaz nisem nobene taksne numne primerjave not metal, ampak nekako bi mi rad te bedarije podturil, kot da sem jih jaz napisal.
si postal zelo nesramen.

ce mislis da je 2.0 drek, potem je cudno da ga vozis, pa ce te motor ne zanima ga nimas kaj komentirat, ce si nesposoben uzivat v majhnem sportnem avtomobilu, ki ima manj kot 200KM je to tvoj problem, ne vsiljuj ga se drugim, ki niso tako zahtevni glede moci. vecina hot hatchev iz tiste dobe ima podobno moc in zanimivo da je javnost zelo zadovoljna s taksnimi avtomobili, ki ponujajo zabavo in sportnost za majhen denar. med njimi je tudi 145 qv precej hvaljena kot hot hatch.

sam si kupil ta avto sedaj se pa okoli an veliko prituzujes kako slabo gre, kaj si pricakoval, ferrarija!?
Uporabniški avatar
Ozi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3611
Pridružen: Če Dec 28, 2006 10:18 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Rivercity
Kontakt:

Unicorn napisal/-a:2.0 ima plus v navoru v primerjavi z 1.8... in ta dva sta si veliko bližje skupaj po lastnostih, kot pa potem zadaj 1.6
Vsekakor se strinjam, da je zelo mala razlika med 1.8 in 2.0, ampak je in to je dejstvo. Govorim za 156 v katerih sem imel priložnost vozit 1.6, 1.8 ter 2.0. In tudi 1.6 med 1.8 ni toliko razlike kot eni deklarirajo. Pri tej primerjavi se večji hod 1.8 in večji navor pri nizkih obratih bolj pozna kot med 1.8 in 2.0 kar pa še vseeno ne pomeni, da je zaradi tega avto zelo počasnejši :wink:
Pepsi napisal/-a:So peljali v ZG par teh fenov na dyno test, in 2.0 originalen serijski ni niti en pokazal deklarirane moči, medtem ko pri 1.8TS je ta moč ista oz. konj gor , dol kot piše v tovarniških podatkih...
Ko so v Nemčiji testirali par starih avtov (študija kaj se dogaja z motorju čez leta) so ugotovili, da je velik faktor vzdrževanje in način vožnje motorja, da pokaže +/- konjev na valjih - tako, da takšni dynotesti so lahko v prid enim in slabo tistim, ki non-stop ožemajo motor :doubt: ni pokazatelj dejanskega stanja :wink:


Marsikater post je že v konfliktu z pravilnikom - Klik

Npr.
2.1 Prepovedane so osebne žalitve in kreganje med uporabniki.
Ker ima tema potencial, da se razvije v dobro debato glede teh agregatov bi prosil, če se lahko malo zadržite offtopicov :wink:
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

jaz lahko samo povem, da po moje 2.0 ni zelo trpežen in zanesljiv motor. pa tudi če gledaš malo po internetu vidiš, da vsak avto, ki se prodaja in ima 2.0 z več kot 200.000 km, zraven piše nekaj podobnega kot: potrebna menjava motorja ali pa v motorju nekaj ruži...tak da...
Odgovori
  • Informacija