Zdej sem naredil dobrih tisoc km z zamenjanim MAF-om. Stanje je taksno. Poraba se je malo znizala. Z izklopljenim MAF-om je znasala 5.28. Zdaj je s Pierburgom 5.17. Pod polnim gasom se vedno precej kadi. Koncna se je zvisala na cca 182km/h. Ocitno se vedno ni vse v najlepsem redu.
Ampak kaj bi se lahko bilo, pa res nimam vec pojma.
Saj sem ti rekel da Pierburgov MAF ni pravi... sem imel sam enake izkušnje, kasneje sem ugotovil da Pierburgov MAF kaže prevelik pretok zraka, zato avto kadi...
Ko sem dal nazaj original Boscha je bilo vse v najlepšem redu.
Ampak to kar ti delaš je čist preveč na pamet vse. Treba je računalnik v roke pa peljat se par kilometrov in gledat kaj rečejo določeni senzorji. Z random menjavo senzorjev ne boš nič dosegel.
Ne, lahko pa vidiš v računalniku koliko naj bi bil "željeni" pretok zraka, sicer ni najbolj natančna metoda, ampak se da ugotovit ali MAF dela OK al ne, ker meni je Pierburgov kazal cca 30% preveč
Šoba je injektor ja... No, lahko pomeni tudi samo del injektorja skozi katerega se gorivo razprši, samo v splošnem se govori o šobi kot o injektorju v celoti.
Šobe se lahko zapacajo, ali pa se na njih naberejo ostanki zažganega goriva (saje ki ne gredo ven iz cilindra...) In to potem vpliva na to kako šoba razprši gorivo. To je pri dizlu bistveno, saj moraš gorivo spraviti v čimmanjše kapljice, saj tako zgori hitreje, bolj učinkovito in brez dimljenja.
Uničeno oziroma poškodovano šobo lahko opaziš pri pretiranem tresenju motorja v prostem teku in pri pospeševanju, ter po dimljenju, ter v ekstremnih primerih tudi v višji porabi.
Tudi na računalniku se lahko vidi da ena šoba začne pešati, saj računalnik uporablja sistem kjer popravlja količino goriva za vsako šobo posebej, in tista šoba ki je slaba ponavadi odstopa od povprečja (korekcija 0).
Bosch pravi da če je korekcija manjša kot 0.9mg/inj v prostem teku so šobe še OK, kar je več od 0.9 kaže na eno ali več uničenih šob.
Imam sledeči problem..že dlje časa opažam da pride dan, ko avto ne vleče tako kot bi moral. Igral sem se že z izklapljanem MAF a ( seveda sem že večrat sčistil EGR ventil in kakor tudi MAF) in kdaj pa kdaj je avto začel normalno pospeševati tako kot mora ( vklop turbine pri cca 1.800 obrati) kdaj pa zamorjeno ( vklop turbine okoli 2.000 obratov). Potem je prišlo obdobje, ko je po par dni normalno pospeševal in potem zopet kakšen slab dan. Zadnjič ko je imel slab dan sem po pomoti vklopil klimo ( na ECON ) in avto je začel normalno delovati ( dober navor, vklop turbine pri 1.800 obrati, lahkotna vožja z zelo malo pritiska na gas, nad 2.000 obrati dobesedno ponori tako kot mora). Podobno je ob vklopljeni klimi. Če je zamorjen izklopim klimo in avto gre tako kot bi moral.
A ima kdo kakšno idejo in če je mogoče to lahko povezano s programsko opremo ECUja.
alfa 166 napisal/-a:Imam sledeči problem..že dlje časa opažam da pride dan, ko avto ne vleče tako kot bi moral. Igral sem se že z izklapljanem MAF a ( seveda sem že večrat sčistil EGR ventil in kakor tudi MAF) in kdaj pa kdaj je avto začel normalno pospeševati tako kot mora ( vklop turbine pri cca 1.800 obrati) kdaj pa zamorjeno ( vklop turbine okoli 2.000 obratov). Potem je prišlo obdobje, ko je po par dni normalno pospeševal in potem zopet kakšen slab dan. Zadnjič ko je imel slab dan sem po pomoti vklopil klimo ( na ECON ) in avto je začel normalno delovati ( dober navor, vklop turbine pri 1.800 obrati, lahkotna vožja z zelo malo pritiska na gas, nad 2.000 obrati dobesedno ponori tako kot mora). Podobno je ob vklopljeni klimi. Če je zamorjen izklopim klimo in avto gre tako kot bi moral.
A ima kdo kakšno idejo in če je mogoče to lahko povezano s programsko opremo ECUja.
Lp
Če daš na econ, ne vklopiš klime ampak samo ventilacija dela!