Noben JTD starejši od 2006 nima lambde. Imajo jo samo JTDm motorji (moj je JTD 16V multi-jet in je nima, vajina dva pa pravtako ne).
Creed Pretočnost cevi pomojem ni problem, če gledaš kakšen je fi cevi ki pride iz turbine ti je jasno da mora biti dvolj, sploh pa je tista cev kratka. Jaz imam vse 60, vendar za to še zdaleč ni potrebe, če bi delal še enkrat bi vse cevi vzel 55mm, tako bi imel tudi veliko manj problemov pri razpeljavi cevi.
Kolektor dol vzet je mala znanost, saj je zadeva tako sestavljena da moraš za odstranitev sesalnega kolektorja odstraniti visokotlačno črpalko. Kar pa načeloma pomeni da moraš dol vzeti zobati jermen.
Sicer obstaja en trik, da pritrdiš jermenico visokotlačne črpalke z dvema vijakoma, in potem odviješ jermenico dol s pumpe in snameš pumpo (jermenica ostane na mestu privijačena z dvema vijakoma na en kos pleha pri glavi motorja. Potem pa lahko nadaljuješ z odstranitvijo kolektorja. Je pa precej dela, sam sem že razmišlajl o temu, samo nevem če bi se spravil v to.
Je pa definitivno to razlog za marsikateri problem, ko sem mojega odprl po cca 120kkm je bilo notri približno 5mm+ saj na vseh stenah kolektorja, kaj točno je v samih "runnerjih" ki gredo od kolektorja do ventilov pa pojma nimam, vendar kaj dosti bolje ne more biti.
Obstaja en preparat, ki naj bi služil za čiščenje mašine, in ga vbrizgavaš v delujočo mašino pri 2000 obratih v leru. Zadeva naj bi spucala mašino od znotraj. Zaenkrat sem slišal samo dobre stvari o temu in sem jo tudi kupil, nisem pa mel še časa da jo uporabim.
Imenuje pa se Ecotek PowerBoost.