Posebno orodje

Tehnična vprašanja, ki se dotikajo različnih modelov

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

dobr je idin ce mors varjator menjat da ga lahko odtegnes da ti ni treba cele odmicne vn odsraufat.
Uporabniški avatar
ramo
Alfist
Alfist
Prispevkov: 313
Pridružen: Sr Maj 04, 2005 3:33 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Kako si pa lahko prepričan, da je star jermen popolnoma v fazi? :mrgreen: Glede na to, da kar nekaj servisov paca z raznimi edigsi po jermenih pri zamenjavi jaz vsemu skupaj ne zaupam posebaj. V teoriji naj bi se jermen tudi lepše "usedel" če popustiš zobnik pri odmični za izpušne ventile (verjetno je to Stepančič mislu)...
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6834
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Ja vse lepo in prav, s temi camlocksi je enostavno stvar zrihtat.
Vendar se bere tudi na tone tem, ko po velikem servisu Alfica nenedoma negre nikamor - pregled pokaže napačno postavitev odmičnih kljub uporabi pravega orodja - če ne upoštevaš navodil, ti priprave nič ne pomagajo.

Jaz sem brez tega zamenjal jermen pri svoji V6.
Vendar če moraš odstranit zobnik za jermen, ti drugega ne ostane kot pa dobit te zadeve.


PS
Če narediš cahne, boš hudo težko falil za en zob.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

ce nebi bil u fazi verjetn nebi laufu tko k treba ? pa z seriskimi deli sploh ne mors zamikat nc razn ce bi predelal use pa povrtal lukne. sesalni ma 4 sraufe brez lufta. izpusni ma pa sam en velik srauf na sredini z zarezo da ga nemors obrnt narobe.
ZORE89
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1374
Pridružen: So Okt 10, 2009 1:37 pm
Vozilo: Alfa Romeo GT 1.9jtd16v
Kraj: Zasavje

ja zdel v kratkim ko našparam med počitnicami ko grem mal delat mislim menjati če bo dovolj denarja variator, senzor faze in tesnilo glave.
Pol si brez orodja kar use jermenice pocahnam in to mora štimat ane?
Zanima me če je treba odmine gredi odstranit dol z glave če menjaš variator ali pa senzor faze?
Pa pri stepančiču mi je rekel da ko enkrat glavo odtegneš da moraš kupiti druge vijake za glavo ker je skoraj 100% da jih bo zlomilo, če je res tako da so tako krhki al bi brez problema jih zategnil na tisto predpisano vrednost koliko kg pač moreš pa autodati?
lp
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

ko bos menjal varjator uzames vn odmicno z varjatorj vret pa u primezu odvijes narazn pa novga nazaj gor.
glede vijakov jest sm dal iste nazaj not zategnu pa z obcutkom in to je to. avto sezmer dela.
ZORE89
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1374
Pridružen: So Okt 10, 2009 1:37 pm
Vozilo: Alfa Romeo GT 1.9jtd16v
Kraj: Zasavje

na koliko kg pa si zategnu vijake na glavi? a maš to isto mašino?
A ti si si poccahnal al si meu orodje?
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6834
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Smen si navodila, pa poglej pravilne postopke dela in zategovanja.

Pa če malce prebereš odgovore vidiš, da boš verjetno rabil te lockse, ker boš menjal variator.

Šraufe od glave polomt je pa treba bit kr strokovnjak. =D>
Jaz nisem še nobenega.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
ZORE89
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1374
Pridružen: So Okt 10, 2009 1:37 pm
Vozilo: Alfa Romeo GT 1.9jtd16v
Kraj: Zasavje

kje bi pa lahk dobu ta navodila.
ja ka e bi pa si na odmično gred pa na glavo naredu cahne da bi točn vedu pač na kakšnem mestu je bla u glavi a pol nebi šlo al zaka morm obvezn met te lockse?
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6834
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

:roll: #-o

Prva tema v tem delu - a ni dovolj očitna :?:

Kamot lahko pocahnaš na šalčkah ležajev in obeh odmičnih.
75-ka ima tako narejeno.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

lej oznacbe so narjene ze original v fabrki jih nardijo in k bos razdru jih bos vidu. zvrt jih u fazo pa si jih se 1x oznac da bos zihr pol pa lah podres use. pol pa k bosmel nova jermena so tud uznacen use smer vrtenja pa te pikce k so na useh stvareh se bojo z rumenimi crtami na jermenu ujemala.

http://www.alfa145.co.uk/technical.html

motor mam pa 2.0 ts drugac

drugac pa ce te je strah dej raj enmu drugmu za delat.
ZORE89
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1374
Pridružen: So Okt 10, 2009 1:37 pm
Vozilo: Alfa Romeo GT 1.9jtd16v
Kraj: Zasavje

ne sj ni panike sam mal me skrbi da neb kje zaj... tm pr variatorju pa pr odmičnih gredeh druga mi j use vredi. bomo že nekak.
se pravi variator kot sem razbral iz teh navodil je vprivijaen in z loctitom priliman v odmično gred , na variator pa potem pride jermenica?
Uporabniški avatar
ramo
Alfist
Alfist
Prispevkov: 313
Pridružen: Sr Maj 04, 2005 3:33 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

ZORE89
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1374
Pridružen: So Okt 10, 2009 1:37 pm
Vozilo: Alfa Romeo GT 1.9jtd16v
Kraj: Zasavje

hvala sm že gledu sm pol opazu na slikah. Sam tole je monejša mašina ane k ma še ono gred proti tresljajem al ka je še en jermen.
zanima me ona slikca s cahni ko je če so isto cahni pr 146 kr u autodati jih drugače kaže.
lp
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

ce nisi siguren si sam pocahnej-cahen je cahen, ne mors druce dat kot na cahen
potem prevrtis ene 3 obrate, ce so isti cahnim je to to
za en zob ce falis, se ne srecajo ventili in bati
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Odgovori
  • Informacija