Kako si pa lahko prepričan, da je star jermen popolnoma v fazi? Glede na to, da kar nekaj servisov paca z raznimi edigsi po jermenih pri zamenjavi jaz vsemu skupaj ne zaupam posebaj. V teoriji naj bi se jermen tudi lepše "usedel" če popustiš zobnik pri odmični za izpušne ventile (verjetno je to Stepančič mislu)...
Ja vse lepo in prav, s temi camlocksi je enostavno stvar zrihtat.
Vendar se bere tudi na tone tem, ko po velikem servisu Alfica nenedoma negre nikamor - pregled pokaže napačno postavitev odmičnih kljub uporabi pravega orodja - če ne upoštevaš navodil, ti priprave nič ne pomagajo.
Jaz sem brez tega zamenjal jermen pri svoji V6.
Vendar če moraš odstranit zobnik za jermen, ti drugega ne ostane kot pa dobit te zadeve.
PS
Če narediš cahne, boš hudo težko falil za en zob.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
ce nebi bil u fazi verjetn nebi laufu tko k treba ? pa z seriskimi deli sploh ne mors zamikat nc razn ce bi predelal use pa povrtal lukne. sesalni ma 4 sraufe brez lufta. izpusni ma pa sam en velik srauf na sredini z zarezo da ga nemors obrnt narobe.
ja zdel v kratkim ko našparam med počitnicami ko grem mal delat mislim menjati če bo dovolj denarja variator, senzor faze in tesnilo glave.
Pol si brez orodja kar use jermenice pocahnam in to mora štimat ane?
Zanima me če je treba odmine gredi odstranit dol z glave če menjaš variator ali pa senzor faze?
Pa pri stepančiču mi je rekel da ko enkrat glavo odtegneš da moraš kupiti druge vijake za glavo ker je skoraj 100% da jih bo zlomilo, če je res tako da so tako krhki al bi brez problema jih zategnil na tisto predpisano vrednost koliko kg pač moreš pa autodati?
lp
ko bos menjal varjator uzames vn odmicno z varjatorj vret pa u primezu odvijes narazn pa novga nazaj gor.
glede vijakov jest sm dal iste nazaj not zategnu pa z obcutkom in to je to. avto sezmer dela.
kje bi pa lahk dobu ta navodila.
ja ka e bi pa si na odmično gred pa na glavo naredu cahne da bi točn vedu pač na kakšnem mestu je bla u glavi a pol nebi šlo al zaka morm obvezn met te lockse?
lej oznacbe so narjene ze original v fabrki jih nardijo in k bos razdru jih bos vidu. zvrt jih u fazo pa si jih se 1x oznac da bos zihr pol pa lah podres use. pol pa k bosmel nova jermena so tud uznacen use smer vrtenja pa te pikce k so na useh stvareh se bojo z rumenimi crtami na jermenu ujemala.
ne sj ni panike sam mal me skrbi da neb kje zaj... tm pr variatorju pa pr odmičnih gredeh druga mi j use vredi. bomo že nekak.
se pravi variator kot sem razbral iz teh navodil je vprivijaen in z loctitom priliman v odmično gred , na variator pa potem pride jermenica?
hvala sm že gledu sm pol opazu na slikah. Sam tole je monejša mašina ane k ma še ono gred proti tresljajem al ka je še en jermen.
zanima me ona slikca s cahni ko je če so isto cahni pr 146 kr u autodati jih drugače kaže.
lp
ce nisi siguren si sam pocahnej-cahen je cahen, ne mors druce dat kot na cahen
potem prevrtis ene 3 obrate, ce so isti cahnim je to to
za en zob ce falis, se ne srecajo ventili in bati