No jaz pa sem vse reže prelepil z lepilnim trakom ker se tak zmanjša upor in sem zračunal da zarad tega na leto prišparam 43.67€ na gorivu. In vedno vozim ful varčno ker avta itak ne rabim ampak ga mam samo zato da mi manj pije kot kolegu. Pa vedno ko se kam pripeljem prvemu ki ga srečam povem da mi je ful malo pil avto med vožnjo. No včasih je malo kolona za mano ampak važno je da jaz uživam ko si dam šerifke gor pa Lady gaga CD na avtoradijo (samo ne preveč na glas ker pol preveč obremeni altenator in posledično motor).
Fact: Kurilc v avtu je nelegalen in škodljiv za motorne dele ker nima aditivov ki podmazujejo bosh pumpo itd.... Zgodbice da pa od kolega ženi materi sestri stricu od očeta dela gnojfcwagen že 3 leta "brez problemov" na kurilca pa lahko svoji materi prodajate. Brez problemov dela zato ker so jih prepričali na servisu da so bosh pumpe potrošni materjal glih tak ko so alfiste prepričali da so roke na podvozju pa LMM-i potrošni materjal.....
Torres napisal/-a:Razlika je takšna,da na 30.000 litrov diesla vlijejo 1,5 liter barvila.In potem dobimo kurilca.
Pejt buče kotalit kam drugam.
Glej vsak zase ve kaj počne.Če me dobijo JAZ plačam kazen.Če se kaj pokvari JAZ popravim.Zaenkrat teh težav nisem imel.Samo napisal sem,da če lahko prišparam 3000 k evrov jih tudi bom in jih sem.
Glede buč pa tole:v skladišču goriva nekje pred Mariborom to počnejo tako.Ločijo z barvilom in to je to.No mogoče pa se delajo frajerje pa tu pa tam malo diesla obarvajo,pa prodajo za kurilec.
Torres napisal/-a:Razlika je takšna,da na 30.000 litrov diesla vlijejo 1,5 liter barvila.In potem dobimo kurilca.
Pejt buče kotalit kam drugam.
Glej vsak zase ve kaj počne.Če me dobijo JAZ plačam kazen.Če se kaj pokvari JAZ popravim.Zaenkrat teh težav nisem imel.Samo napisal sem,da če lahko prišparam 3000 k evrov jih tudi bom in jih sem.
Glede buč pa tole:v skladišču goriva nekje pred Mariborom to počnejo tako.Ločijo z barvilom in to je to.No mogoče pa se delajo frajerje pa tu pa tam malo diesla obarvajo,pa prodajo za kurilec.
To kar počnejo v Petrolovem skladišču v Račah(pred Mariborom) pa ni ločevanje dizelskega goriva(D2) in kurilca z barvo ampak D2 priteče iz različnega rezervoarja v skladišču kot kurilc. Zato pri polnjenju cisterne adetivirajo barvilo namesto adetivov za dizelsko gorivo. Tako da verjemi da ni isto. Dizel ki gre za kurilca je že v osnovi slabše kvalitete(prebrskaj temo je nekdo točno napisal kakšna kvaliteta mora biti za D2 in za kurilca) in je v ločenih rezervoarjih v skladišču kot D2.
A ga mogoce locujejo ravno zaradi barvila. Ker v Slovenijo pride ista zupa od nafte za petrol in omv, samo vsak trosi svoje aditive notri pred prodajo. Mocno dvomim da pride en tanker kurilca in en tanker dizla (karikirano)
Tkole bom reku... če je zaradi višjih dovoljenih vsebnosti žvepla "osnova" za kurilca minimalno cenejša, potem sem 100% da nabavljajo ločeno osnovo za dizla in kurilca. Potem pa aditivi po potrebi... Ker denar je sveta vladar...
V primeru da je cena enaka, potem pa je možno da je vse iz enega "tankerja".
A tle na forumu res ni nobenga da bi to vedel iz prve roke?
20 let nazaj vem da so še celo šoferji sami dodajali barvo v nafto kar v kamjon ko so natočili. Sem takrat enga poznal ki je razvažal kurilca pa je pokazal kako to gre.Vendar je blo potem tega hitro konec ker se je to na veliko zlorabljalo. Kako je pa dons s tem pa ne vem.
Kurilno olje pride v Slovenijo na dva načina. Ali Petrol kupi že pripravljeno kurilno olje. Ali pa ga pobarva Petrol sam. Za to če pa pride kurilno olje v Koper pa nisem siguren.
V primeru ko Petrol sam pripravlja kurilno olje se za osnovo uporablja D2 slabše kvalitete. Večinoma gre za stare zaloge(10let+), ki jih je skladiščil ZRSBR in niso več primerne za prodajo kot D2.
Mogoče sem se tudi v prejšnjem postu malo nerodno izrazil. Pripravljeno kurilno olje je v različnem rezervoarju v skladišču. Ampak je tudi D2 ki je namenjen za barvanje v drugem rezervoarju kot D2 za pogon prevoznih sredstev.