Vžiganje avta čez zimo

Tehnična vprašanja, ki se dotikajo različnih modelov

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Mislim, da je že bilo nekaj govora glede te teme po forumu in bi ponovno vprašal za tiste, ki imate izkušnje s tem.

Je možna kakšna škoda, če imaš avto čez zimo v garaži in ga enkrat tedensko vžgeš za 15-20 minut. Pri tem ga ne premikaš, ampak le užgeš, da se ne sprazni akumulator in da se vsi sistemi v avtu ne resetirajo na nulo, če bi ga pustil dalj časa.

Ni ga pa možno vozit, ker ni registriran in nima zimskih gum.

Prosim za kaj praktičnih izkušenj.
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Motor čez zimo že vsa leta, na dober mesec ali mesec in pol zaženem za ca. 15 minut in dosedaj ni bilo še z nikoli nobenih težav. Akumulator imam vedno priklopljen in se dosedaj ni nikoli izpraznil, tako da je motor vedno lepo vžgal. Menim da ni potrebno ravno vsak teden zagnati avtomobila bo recimo na 3 ali 4 tedne povsem dovolj.
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

jest odklopm eno klemo stran in to je to.
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Ko je suho zunaj, ga vseeno zapelji "okoli hiše" da se še malo menjalnik in vsi vitalni deli razgibajo. 2x na mesec je dovolj.
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Ena klema stran prinese cel kup problemov. Alarm, pozicije šip (nima okvirjev), nastavitve računalnika in še kup zadev. Tako da to odpade.

Vozit okoli brez registracije in brez zimskih gum pa me tudi nekako ne mika. Ampak ok morda pa vseeno.

Torej na koliko časa je to pametno naredit?
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

drugac pa polinlci za akomulator majo se opcijo vzdrzevanje aku. cena je pa 20€
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Torej ga priklopiš na elektriko in ti potem sam skrbi, da se akumulator nikoli ne sprazni. Sem sicer enkrat nekaj slišal o tem, ampak nisem pa še nikoli videl.

Sem pa na tem forumu enkrat bral, da motorju škodi, če večkrat samo laufa na mestu. Vem, da se je to nekoč navajalo kot razlog, da je ena 33ka šla rakom žvižgat. Oziroma njena glavna gred.
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

jup k te polilci majo procesor .sam priklops zbers nacin povnejnja in dela pol sam naprej.
po moje ce ga pustis laufat na mestu da se segreje na delovno temp. nima bit kej.
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Ok, torej grem kmalu iskat takšen polnilec. To laufanje na mestu in čakanje da pride olje na temperaturo mi nekako ne leži in nimam dobrega občutka. Magari ima avto suhi karter in načeloma ne bi smelo biti problemov.


Ima kdo idejo kje najlažje dobiti tak polnilec?
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Uporabniški avatar
Ozi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3611
Pridružen: Če Dec 28, 2006 10:18 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Rivercity
Kontakt:

Kolikor sem za svojega iskal, ki bo tudi stal v garaži čez zimo, je smiselno motor samo takrat vžgati, ko boš pustil nekaj časa lavfati, da tudi olje pride na temperaturo ne samo voda.
As soon as a vehicle is driven after an oil change, small amounts of condensation begin showing up inside the engine. If the vehicle is not being driven, this moisture increases the risk of rust on internal engine parts. By changing the oil prior to storage, you will minimize the moisture in the system.
To je mišljeno za res dolgo shrambo vozila, ampak v tvojem primeru, ko boš vžgal parkrat na mesec to nima takšnega pomena.

Ko boš dal avto v garažo napumpaj gume dodatno in napolni do vrha tank. Če imaš možnost lahko avto tudi postaviš na stojala. Jaz imam Continentalke in že po enem tednu se pri vožnji čutijo prvih par km majhne vibracije. Po 10-15km izginejo, ampak če imaš opcijo se temu izogniti, če bo avto dlje časa stal.
Once the car is in position, place the car on jack-stands. The reasoning for this is two-fold: 1) it takes the strain off suspension components, thus slowing the aging on such components as bushings and shocks 2) it prevents your tires from developing "flat spots"
Be sure to fill your gas tank all the way to the top. This will save your fuel system from oxidation and will also displace any water that may currently be in the system
Ne pozabit vitrexa :mrgreen:

Tole imam pa jaz doma - http://www.seles.si/cenik.html

CTEK XS 800 - 45€

EDIT: sem videl, da ti ni do prižiganja in vožnje. Potem je verjetno najboljše kot si napisal.
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

Teo napisal/-a:Ok, torej grem kmalu iskat takšen polnilec. To laufanje na mestu in čakanje da pride olje na temperaturo mi nekako ne leži in nimam dobrega občutka. Magari ima avto suhi karter in načeloma ne bi smelo biti problemov.


Ima kdo idejo kje najlažje dobiti tak polnilec?
jest sm ga kupu v lidlu cena je 20€ jer pa od tornic
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Avto bo stal do spomladi, tako da zdaj je kvečemu premislek še glede tega ali naj se avto da na klocne ali ne. Malo em je strah, da če pride do kakega požara ga potem še ven ne moreš zapeljat.

Glede časa laufanja pa je tudi tako, da olje nikakor ne prileze na delovno temperaturo. Števec za tlak se takoj postavi na cirka 4 bare, števec za temperaturo olja pa še čez pol ure ne pride kaj dosti čez 60 stopinj. Vmes je voda že davno na 90 stopinj.

Polnilec bo zagotovo najboljša varijanta, glede klocnov bo pa za premislit. Gume so koncev koncev drage kot žafran tako, da bo verjetno treba tudi glede tega kaj ukrenit.
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Uporabniški avatar
AR164TB
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 739
Pridružen: Sr Nov 17, 2004 12:48 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Rakovnik

Tudi sam ti svetujem CTEK-ov polnilec.S takim polnilcem,če ga imaš stalno priklopljenega na akumulator,naj bi se doba uporabnosti akumulatorja skoraj podvojila.
ALFETTA 1.6
GIULIETTA 1,6
164 V6 TB SUPER
166 3.0 SUPER
AR Brera 3.2 JTS Q4
Giulietta 1750 TBI TCT QV
Stelvio 2.0 Turbo 280 AT8 Q4 Super
Uporabniški avatar
Matjaz46
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Sr Jan 16, 2008 9:06 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Pri nas čez zimo stoji cca. 8-10 motorjev. Se niti ne vžigajo. večina je oldtimerjev. Sicer res, da je akumulator odklopljen. :) So pa vsi motorji dvignjeni,tako da niso s kolesi na tleh.
Living life on the fast lane. Gumball baby.

Slika
Uporabniški avatar
bass
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3874
Pridružen: Po Mar 13, 2006 1:45 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Definitivno nima smisla vžigat, če se ne greš peljat. Olja na mestu ne segreješ, pa tudi akumulatorja ne filaš kaj dosti, če motor ni obremenjen.

Polnilec na aku, pa gume malo bolj napolnit, da se ne deformirajo. Motor jaz vsake par tednov še preventivno porinem kak meter naprej/nazaj, da teža ni cel čas na isti točki gume.
Fino je tudi tank napolnit, da ni toliko zraka v posodi (oksidacija).
Če je garaža ogrevana, ni potrebno ravno konzervirat avta, le temeljito oprat, povoskat, pa gumijaste dele namazat z glicerinom (baje se dobi v lekarni, jaz imam neko mažo od turtle waxa).
Če ga pokrivaš, naredi to s prevleko, ki ne zadržuje kondenza. Vsake toliko prezrači notranjost, da ne bo zatohlo.

To je nekako to, če nimaš ravno OCD (obsessive compulsive dissorder) :P
Če si pa res frik se pa lahko sekiraš pa s palčkami za ušesa glancaš vsako špranjo, sam to je men osebno sick. :mrgreen:
Jeremy Clarkson napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa...
Odgovori
  • Informacija