Moderator: Tehnika moderatorji
Že že, samo kje? 2.0 TS motorji so že kar prag zgodovine in če najdeš takega, ki je redno vzdrževan in nima 200.000 km ti res svaka čast.probaj dobit čim bolje ohranjen primerek pa redno vzdrževanje pa je ok
Saj je super, dokler ne zariba Nevem če obstja močnejši vrstni 4-valjni motor brez prisilnega polnjenja z več KM kot je prav tale 2.0 TS (seveda iz tega obdobja). Ali?2.0ts se mi zdi super samo kaj ko je tukaj na forumu tako grajan.
To da dobijo luft je lepše povedano da se pač obrabljajo zaradi slabe kvalitete materiala. Ker tile TS-i so edini, za katere se "priporoča preventivna menjava ležajev"...problemi so z ležaji ker dobijo "luft" in da je dobro če jih preventivno menjaš
Honda Integra 1.8 191KM??alfa_samec napisal/-a: Saj je super, dokler ne zariba Nevem če obstja močnejši vrstni 4-valjni motor brez prisilnega polnjenja z več KM kot je prav tale 2.0 TS (seveda iz tega obdobja). Ali?To da dobijo luft je lepše povedano da se pač obrabljajo zaradi slabe kvalitete materiala. Ker tile TS-i so edini, za katere se "priporoča preventivna menjava ležajev"...problemi so z ležaji ker dobijo "luft" in da je dobro če jih preventivno menjaš
Nekaj takega: http://www.ebspares.co.uk/PNF/PNF.cfm?i ... N=19104249 (ta je sicer za Nord motorje).WiTBoY napisal/-a:drzijo ja. kasn lezej ti je to?
Hja, če so lastniki pred teboj pravilno vzdrževali 2.0TS motor, te nima kaj skrbet, vendar kot je bilo že rečeno, kje pa boš dobil tako vzdrževan tam motor za recesijsko ceno??mentol napisal/-a:tole sta pa zdaj lepo prikazala.samo ni mi jasno zakaj niso pri mlajših letnikih popravili to stvar, če se tako rado kvari.da se je to dogajalo pri 145 še nekako razumem, ampak pri 147 bi pa to lahko rešili.ne vem če se bom odločil za tale motor.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov