mi2ni3 napisal/-a:129ps , no dej razlož mi tole prosm..
bil si lastnik tega avtomobila, in ti je motor ribnu, si ga dal popravt ..
nekak tko to razumem .
Zdej mi pa razlož ,kako hudiča pa lahko površno narediš generalko motorja ???????????????? , kaj je po tvoje mehanik "zajebu" Ok razumu bi edino tako da so ti jo zidarji delal.
Lej še enkrat lahko napišem , da če zamenjaš samo stvari ki so šle u maloro ker ti je ribnu, in ne odpraviš vzroka zaradi česa se je to zgodilo, boš pač še ene 5 generalk naredu. sej je čist simpl. Da ti pa gred tako oplete k je men, nasplošno da sploh ribne na ta način pa da ni olje vzrok,potem je zih nekaj narobe ane. Pa ne z ležaji .. Ja ležaji dobijo luft in ti ribne , samo zakaj se morš vprašat ane . Točno to sem tut napisu. Če gred ni pravilno vpeta "ni naravnost" in ti na nekem mostičku ležaja"mestu gredi" pritiska ležaj na gred- sej to so stotinke milimetra,in ti naviraš obrate na 8k rpm ,no dej povej mi kaj se zgodi?
Lej ti povem - ležaj dobi luft,gred ti oplete jo pokrivi al pa zlomi in motor ribne.
Pač to nekak tko zgleda. In ja blok motorja je faljen 100 procentno, sej ne govorim da so vsi ,mogoče pač neka serija, al je bil pa samo moj. js sm sam napisu da če bo kdo generalko delu naj da zrihtat blok motorja da bo gred sedla u piko nazaj not, drugače čez tok in tok kilometrov ,odvisno od načina vožnje ti bo spet ribnu, lahko že čez 10k, al pa čež 150k kilometrov.
In ne nisem jezen da mi je qv-ejka ribnla in ne ni mi nek super mehanik razložu v čem je problem tega motorja.
Aja Foggy , ta kovačeva kobila ni bosa
Jaz sem prodal tole Alfico ki je imela 63000 prevoženih km in meni ni zaribala,ampak je delala super odlično brez enega najmanjšega problema.Kaj so pa odtlej delali z njo pa ne vem
Vem samo,da je prvič zaribala bistriju pri cca 160-180000 km in še to ne brez razloga.Prebil je karter pa so verjetno ležaji bili trenutek brez mazanja in namesto da bi takrat pogledali ležaje v kakšnem stanju so,so samo povarili karter in sestavili nazaj.In kmalu zatem je bil ribato.
Ne vem kako so pri Zegi naredili takrat generalno,ampak do tistega trenutka avto ni pil nič oz.skoraj nič olja.Takoj po generalni je bila katastrofa,zakaj to pa ne vem.Čeprav to ni razlog za ribato ampak površno sestavljanje in lahko tudi nepravilna mera ležajev,kajti niso vsi standardni
Ta motor poznam kar dobro saj sem ga sam razdrl na prafaktorje in tudi sam sestavil iz dveh enega.
Blok z bati so ostali,drugi motor je doniral eno ojnico in pa glavno gred z njenimi grednimi ležaji in mostički vred in seveda novimi ojničnimi ležaji od JTD-ja.
Motor je laufal in tudi odlično šel pa tudi olja ni kuril nič.
Samo pri tem delu je treba biti zelo pozoren,da se mostičkov NE ZAMENJA med seboj ampal mora biti vsak točno na svojem mestu,ker sam blok je skoraj nemogoče da bi se zvil saj je iz GUSA in ne veliko bolj tog od Aluminijastega.
Po moje so največje hibe tega motorja naslednje:
-dolg hodi batov in visoka njihova hitrost in visoki vrtljaji motorja
-predolg servisni interval in nepravilno olje(menjava obvezno na 10-12000 km)
-ta motor bi moral obvezno imeti oljni hladilnik,tako kot stari TS motor
-izpušni kolektor preblizu karterja in posedica je še dodatno pregrevanje olja
-preslaba kvaliteta ojničnih ležajev
-in seveda lastniki teh avtov in njihovo nepravilno vzdrževanje