alfa 147 2.0 ts

Tehnična vprašanja, ki se dotikajo različnih modelov

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
mi2ni3
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 11
Pridružen: Po Apr 27, 2009 11:55 pm

129ps , no dej razlož mi tole prosm..
bil si lastnik tega avtomobila, in ti je motor ribnu, si ga dal popravt ..
nekak tko to razumem .
Zdej mi pa razlož ,kako hudiča pa lahko površno narediš generalko motorja ???????????????? , kaj je po tvoje mehanik "zajebu" Ok razumu bi edino tako da so ti jo zidarji delal.
Lej še enkrat lahko napišem , da če zamenjaš samo stvari ki so šle u maloro ker ti je ribnu, in ne odpraviš vzroka zaradi česa se je to zgodilo, boš pač še ene 5 generalk naredu. sej je čist simpl. Da ti pa gred tako oplete k je men, nasplošno da sploh ribne na ta način pa da ni olje vzrok,potem je zih nekaj narobe ane. Pa ne z ležaji .. Ja ležaji dobijo luft in ti ribne , samo zakaj se morš vprašat ane . Točno to sem tut napisu. Če gred ni pravilno vpeta "ni naravnost" in ti na nekem mostičku ležaja"mestu gredi" pritiska ležaj na gred- sej to so stotinke milimetra,in ti naviraš obrate na 8k rpm ,no dej povej mi kaj se zgodi?
Lej ti povem - ležaj dobi luft,gred ti oplete jo pokrivi al pa zlomi in motor ribne.
Pač to nekak tko zgleda. In ja blok motorja je faljen 100 procentno, sej ne govorim da so vsi ,mogoče pač neka serija, al je bil pa samo moj. js sm sam napisu da če bo kdo generalko delu naj da zrihtat blok motorja da bo gred sedla u piko nazaj not, drugače čez tok in tok kilometrov ,odvisno od načina vožnje ti bo spet ribnu, lahko že čez 10k, al pa čež 150k kilometrov.
:lol: In ne nisem jezen da mi je qv-ejka ribnla in ne ni mi nek super mehanik razložu v čem je problem tega motorja.

Aja Foggy , ta kovačeva kobila ni bosa
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

kako hudiča pa lahko površno narediš generalko motorja
To tudi mene zanima...
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6834
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

alfa_samec napisal/-a:
kako hudiča pa lahko površno narediš generalko motorja
To tudi mene zanima...
Pri toliko delih, se lahko mimogrede zgodi, da se kaj na pol naredi, malce udari, narobe zategne, ...

Daj kako slikco tiste šalčke (ležajev), ki je "narobe" stala.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Generalna je bila itak delana na pooblaščenem servisu in ni bila prav poceni.
129ps
Alfist
Alfist
Prispevkov: 262
Pridružen: Sr Jan 11, 2006 5:19 pm
Vozilo: Alfe
Kraj: notranjska

mi2ni3 napisal/-a:129ps , no dej razlož mi tole prosm..
bil si lastnik tega avtomobila, in ti je motor ribnu, si ga dal popravt ..
nekak tko to razumem .
Zdej mi pa razlož ,kako hudiča pa lahko površno narediš generalko motorja ???????????????? , kaj je po tvoje mehanik "zajebu" Ok razumu bi edino tako da so ti jo zidarji delal.
Lej še enkrat lahko napišem , da če zamenjaš samo stvari ki so šle u maloro ker ti je ribnu, in ne odpraviš vzroka zaradi česa se je to zgodilo, boš pač še ene 5 generalk naredu. sej je čist simpl. Da ti pa gred tako oplete k je men, nasplošno da sploh ribne na ta način pa da ni olje vzrok,potem je zih nekaj narobe ane. Pa ne z ležaji .. Ja ležaji dobijo luft in ti ribne , samo zakaj se morš vprašat ane . Točno to sem tut napisu. Če gred ni pravilno vpeta "ni naravnost" in ti na nekem mostičku ležaja"mestu gredi" pritiska ležaj na gred- sej to so stotinke milimetra,in ti naviraš obrate na 8k rpm ,no dej povej mi kaj se zgodi?
Lej ti povem - ležaj dobi luft,gred ti oplete jo pokrivi al pa zlomi in motor ribne.
Pač to nekak tko zgleda. In ja blok motorja je faljen 100 procentno, sej ne govorim da so vsi ,mogoče pač neka serija, al je bil pa samo moj. js sm sam napisu da če bo kdo generalko delu naj da zrihtat blok motorja da bo gred sedla u piko nazaj not, drugače čez tok in tok kilometrov ,odvisno od načina vožnje ti bo spet ribnu, lahko že čez 10k, al pa čež 150k kilometrov.
:lol: In ne nisem jezen da mi je qv-ejka ribnla in ne ni mi nek super mehanik razložu v čem je problem tega motorja.

Aja Foggy , ta kovačeva kobila ni bosa
Jaz sem prodal tole Alfico ki je imela 63000 prevoženih km in meni ni zaribala,ampak je delala super odlično brez enega najmanjšega problema.Kaj so pa odtlej delali z njo pa ne vem :?:

Vem samo,da je prvič zaribala bistriju pri cca 160-180000 km in še to ne brez razloga.Prebil je karter pa so verjetno ležaji bili trenutek brez mazanja in namesto da bi takrat pogledali ležaje v kakšnem stanju so,so samo povarili karter in sestavili nazaj.In kmalu zatem je bil ribato. #-o

Ne vem kako so pri Zegi naredili takrat generalno,ampak do tistega trenutka avto ni pil nič oz.skoraj nič olja.Takoj po generalni je bila katastrofa,zakaj to pa ne vem.Čeprav to ni razlog za ribato ampak površno sestavljanje in lahko tudi nepravilna mera ležajev,kajti niso vsi standardni :wink:

Ta motor poznam kar dobro saj sem ga sam razdrl na prafaktorje in tudi sam sestavil iz dveh enega.
Blok z bati so ostali,drugi motor je doniral eno ojnico in pa glavno gred z njenimi grednimi ležaji in mostički vred in seveda novimi ojničnimi ležaji od JTD-ja.
Motor je laufal in tudi odlično šel pa tudi olja ni kuril nič.
Samo pri tem delu je treba biti zelo pozoren,da se mostičkov NE ZAMENJA med seboj ampal mora biti vsak točno na svojem mestu,ker sam blok je skoraj nemogoče da bi se zvil saj je iz GUSA in ne veliko bolj tog od Aluminijastega.

Po moje so največje hibe tega motorja naslednje:

-dolg hodi batov in visoka njihova hitrost in visoki vrtljaji motorja
-predolg servisni interval in nepravilno olje(menjava obvezno na 10-12000 km)
-ta motor bi moral obvezno imeti oljni hladilnik,tako kot stari TS motor
-izpušni kolektor preblizu karterja in posedica je še dodatno pregrevanje olja
-preslaba kvaliteta ojničnih ležajev
-in seveda lastniki teh avtov in njihovo nepravilno vzdrževanje
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

-dolg hodi batov in visoka njihova hitrost in visoki vrtljaji motorja
-predolg servisni interval in nepravilno olje(menjava obvezno na 10-12000 km)
-ta motor bi moral obvezno imeti oljni hladilnik,tako kot stari TS motor
-izpušni kolektor preblizu karterja in posedica je še dodatno pregrevanje olja
-preslaba kvaliteta ojničnih ležajev
-in seveda lastniki teh avtov in njihovo nepravilno vzdrževanje
Tole bi morali vedeti, ko so imeli ti motorji manj, kot 100.000km.

Drugače se pa z napisanim s svojih izkušenj zelo strinjam.

Mogoče bi sodal še določene posledice, če se avto predolgo uporablja, če so vozi s slabotnimi ležaji.
To so posledice preslabega mazanja in posledično pregrevanja v glavi in stenah valjev, do katerega pride, če preveč olja steče po glavni gredi mimo ojničnih ležajev - obraba odmičnih gredi, teflonov, batnih obročkov, tudi za variator sumim, da prej počepne, ker ni zadostnega tlaka v glavi.
Uporabniški avatar
_BiStRi_
Administrator
Administrator
Prispevkov: 5776
Pridružen: Ne Apr 17, 2005 12:36 pm

Mah avto je pil olje že pred generalko!

Napaka pa je bila, ker nisem dal zamenjat batnih obroćkov, čemu ne? Ker so bili "še dobri", jst pa v tistem momentu nisem niti vedel koliko bo končna cena, ker so mi istočasno delali še veliki servis...in ker so bili obročki kao ok, sem rekel, da naj ne menja...

Dokler je bila pri meni, je vedno dobivala dirkalna olja, in tudi menjave le teh so bile dovolj pogoste, brez skrbi...kaj se je pa potem notri zlivalo...

Ne bom sodil čemu je še enkrat riknila, vem pa samo, da bi jo jst še enkrat imel, samo na malce drugačen način :mrgreen: :D 8)
Zadnjič spremenil _BiStRi_, dne Če Jan 28, 2010 6:34 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
145 QV,33,145,147,159 TI
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

Avto je zopet na cesti.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

In zdaj jo bojo zopet do 8000rpm gnali in potem bo zopet razprava o tem, kako slabo narejeni so 2.0 TS motorji =D>
Uporabniški avatar
Dräger
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2421
Pridružen: To Jun 06, 2006 9:40 pm

_BiStRi_ napisal/-a:Mah avto je pil olje že pred generalko!

Napaka pa je bila, ker nisem dal zamenjat batnih obroćkov, čemu ne? Ker so bili "še dobri", jst pa v tistem momentu nisem niti vedel koliko bo končna cena, ker so mi istočasno delali še veliki servis...in ker so bili obročki kao ok, sem rekel, da naj ne menja...

Dokler je bila pri meni, je vedno dobivala dirkalna olja, in tudi menjave le teh so bile dovolj pogoste, brez skrbi...kaj se je pa potem notri zlivalo...

Ne bom sodil čemu je še enkrat riknila, vem pa samo, da bi jo jst še enkrat imel, samo na malce drugačen način :mrgreen: :D 8)
Po tistem ko je bila na tvoji zenfki narejena generalana je tako kadila da je obup. Če se spomniš ko sva se peljala se mi zdi da iz Kureščka dol, se je za tabo kadilo kot da avto gori. Vsak sposoben mehanik ve da to ni dobro!
Polg tega niso bili menjani batni obročki. To ni tvoja krivda ker nisi ti servisiral ampak če je mehanik menjal toliko delov motorja bi lahko not vtaknil še nove obročke. Jao površnost. (pa ne tvoja da nebo pomote)
Za piko na i pa so po mojem skromnem mnenju še zamenjali bate med seboj is stari obročki so veselo ripsali po drugih cilindrih. In zato je pila olja in kadila kot fabriški kamin.
L.P.
Odgovori
  • Informacija