pin 1: ABS
pin 3: Airbag
pin 7: ECU/selespeed
pin 9: electric power steering
Zdej lahko vseskupaj povežeš skupaj (razen pina 9 ki ne sme bit povezan skupaj in če ga hočeš uporabljat moraš imeti stikalo za preklop), lahko pa narediš 4 pozicijsko stikalo in preklapljaš med posametnimi moduli... (bolj ziheraška varianta)...
Jaz imam v svojem skupaj povezane pine 1 3 in 7... in vse dela OK... samo imam klasičen KKL kabel, brez ELM327.
Alfa diag pravi da me zafrkava zavesa na sovoznikovi strani... Ok konektor v prtljažniku vem kje je - ali je vmes med air bag računalnikom in prtljažnikom še kje štukan kabel? Drugo vprašanje glede na to da je Alfadiag angleški produkt ali je sovoznikova stran leva ali desna
Hmm klapa se kar neki igra in cini pine Sami neki majstri. Ko bo cez 14 dni se prizgalo 17 luck v armaturi bote pa tu spraseval kaj bi lahko blo narobe. Jaz se nebi igral s temi zadevami
S tem lotanjem ni nič narobe, to kar je naredil witboy je čist OK (lohk bi mal lepš zalotal ampk to ni tko pomembno)...
Tista druga rešitev ki jo je pokazal oversteer pa je po mojem skromnem mnenju iskanje težav
Če se slučajno zgodi da dobiš airbage v glavo zaradi tega ker Oversteerova "elegantna" rešitev ne predvideva da se lahko zgodi slab stik, ali pa kratek stik na kak drug pin... to pa ni več smešno.
1) lotanja se nisem lotil ker je pač tale moj tester malce predrag da bi šaru po njem... Ali bom kupil podaljšek pa jumperje gor naštelal al pa kr še en navadn kabel bomo vidl...
2) žica je izolirana in se drži pinov kt da so njeni... se pa čist strinjam ne tega počet, je butast in je nevarn
3) zgleda da sem malce premaknu konekte ko sem tlačil feltne v prtljažnik, žice so napeljane po stropu prtljažnika in očitno so teli airbag konektorji res na polno občutljivi... od tod ta error.
Al pa u najslabsem primeru..se peljes po cesti, polni lukenj, in se ti sprozi, kar tako, airbag v glavo, zaradi katerega zapeljes na nasprotni vozni pas in se zaletis v kako nosecnico ali pa familjo z majhnimi froci.