2.5 V6 24V z večjimi sesalnimi rori od 3.0/3.2

Tehnična vprašanja, ki se dotikajo različnih modelov

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Verjetno da bo res tako, s pomičnim digitanim ravnilom sem izmeril zunanji 39,30 mm :).

Če so prirobnice enake rabim eno oz. dve stvari manj.

Tako pa pravijo pri Squadra tuningu glede 164-ke:
There are two 24v versions for the 164. The 210 bhp and the 230 bhp. The 230 bhp version was delivered in two models. The 164 24v QV (Motronic M1.7) and the 164 Q4 (Motronic M3.7), the 4 wheel drive topmodel of the range. The ONLY difference in engine between the 210 and 230 QV version are the intakerunners. A rolling road test gave this easy result. When you replace the "thin" intakerunners from the 210 bhp version with the thick intakerunners from the 230 QV version you simply gain 20 bhp and about 10 Nm at 5000 RPM.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Jutri (najverjetneje) dobim nova tesnila potem pa menjam rore, ki sem jih dobil od Alana, ko je El-barto opustil menjavo.

Zanima me edino če je treba pri menjavi biti na kaj pozoren? Verjetno jih na prirobnice priviješ čim močneje in je to to?
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

nič pretiravat, lepo normalno zategni pa bo
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Imaš v manualu napisane za vsak del, na koliko Nm se zategne.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Zdaj malo gledam Service & Repair, pa sem prišel do tabele Anzugsmomente, vendar nemščine ne obvladam toliko kot angleščine, in ne vem pod kaj naj gledam :).

EDIT: Verjetno moram iskati pod Saugrohre, ampak ne najdem nič, bom zgleda bo občutku delal :P.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
seby7
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 928
Pridružen: So Sep 09, 2006 11:58 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Murska Sobota

Saugrohre (sesalne cevi) moraš gledat ja.
POTENZA ITALIANA
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Če zateguješ s tamalo gedoro potem lahko kar močno zategneš (nimaš velike ročice)
Ni to neka znanost :D
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

S tamalo gedoro sploh nisem zraven prišel na zadnjih dveh sesalnih ceveh (gledano iz desne proti levi).

Ampak so zdaj cevi menjane, takoj ko sem avto prižgal se je na zaslonu izpisalo Engine control system failure :), prosti tek je bil malce bolj nemiren, no po kratki vožnji in ene 10 min je napis izginil kot tudi CHECK lučka, in od takrat je delal motor po starem. Zgleda je ECU rabil nekaj časa da se "navadi" na več zraka.


Druga stvar je ta, da se so napram orginalnim 39 mm, te cevi bolj glasne oz. se bolj sliši sesanje zraka, verjetno normalen pojav? Se je prej slišal enak zvok, le tišji je bil.

Naj bi uradno bilo cca. 20 konjev več vsaj če sklepamo po Alfi 164 3.0 SUper in QV, v praksi pa je težje povedat (tolko več jih sigurno ni), motor sicer lažje diha, ampak kaj dosti še nisem sprobaval, spoh ker je danes deževno.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Alan napisal/-a:Če zateguješ s tamalo gedoro potem lahko kar močno zategneš (nimaš velike ročice)
Ni to neka znanost :D
Jas sem mislil, da zamenjuje celotni sesalni sistem plus glavo in vse #-o ne pa samo rorčke :lol:
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6822
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Se pravi je na 2.5, ki ima serijsko 42mm rore, tole bolj ali manj stran vržen denar.

Bom videl kaj me bo jeseni in čez zimo prijemalo, za kakšno drugačno idejo.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Jaz bi moral opraviti meritve recimo s štoparico v 3. brzini od 100-160 km/h, ampak tega nisem naredil. Tako po občutku oz. ob pogledu na števec pa nabira hitrost hitreje kot je prej. Mogoče bom opravil kak Dyno v prihodnosti, ampak le ta je spet na pol merodajen, saj ga nisem opravol pred menjavo cevi.

Po meritvah Squadra tuninga pa je pri Alfi 164 med 39 mm in 45 mm moč anrasla iz 209 na 229 konjev, pri navoru pa je iz 270 le ta narasel na 280 Nm. Moja kappa jih ima uradno 204, koliko je še živih ne vem (ima 150.000 km), ampak ker sem večino na AC in je motor dobro predihan upam, da kar precej.

To je zaenkrat to. Za 60€, koliko je Alan prosil za cevi, je več kot odlično.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Odgovori
  • Informacija