Senzorji 155 1.7ts

Tehnična vprašanja, ki se dotikajo različnih modelov

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6823
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

A si ti siguren, da ti bo tole uspelo zrihtat? :?

Postopek za navodila je tak, da si najprej rar shrani na disk, potem iz njega razširiš datoteko s končnico iso, to si pa montiraš kot virtualni disk z orodjem Daemon tools. Nato pa lahko z Acrobatom pregleduješ dokumente na tem virtualnem disku.

Klimo si pa sam vgradi, le nove O-ringe si priskrbi za spoje in imaš zrihtano, ker ne verjamem, da bo kdo šel cel avto razsut in nazaj sestavljat za male pare.

Glede vžiganja pa kakšnem stanju imaš svečke, kable, injektorje, filtre ...?

Rikverc tipka naj bi bila pa na sprednjem delu menjalnika (proti hladilniku).
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
Overs[t]eer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1704
Pridružen: To Sep 21, 2004 11:37 pm
Vozilo: 156 3.2 GTA
Kraj: Ljubljana

Menjalnik:
- stikalo je tam kot je napisal ElBarto spodaj, spredaj na menjalniku, če se uležeš pod avto boš prec videl - edina stvar, ki je z žico priklopljena na menjalnik.
- bi pa vseeno prej preveril če se ti niso precvikale žice v prehodu iz karoserije na pokrov prtljažnika.

Klima:
- če imaš oba avtomoblila, enega zraven drugega, da šraufaš iz enega v drugega ja - če pa si dobil kupček stvari v gajbici potem pa vsaj jst raje nebi... preveč zajebavanja.

Dušenje:
- možnih ogromno stvari, ponavadi pa se pri 155 8v take stvari vrtijo okoli svečk, kablov za svečke, cinšpul in driverjev za iskro...
dusko68
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 100
Pridružen: So Mar 20, 2010 9:20 am

...ja OK - hvala !---sem nasel stikalo in celo se novo stikalo sem vgradil --ampak cela elektrika v kuferam zeza--od luck za tablice pa motorcek za autom. odkklepanje pa luci za rikverc--- nekje je neki stik ,tako da bom po vsej verjetnosti vse novo napeljal v kuferaumski pokrov.
Tudi nove kable za svecke sem vstavil in svecke narocil ,tako da tudi to bo kje konec meseca. O klimi pa sem tudi ze razmisljal ,da bi sam vstavil ,samo je prekleto dosti dela ,,ko sem to vse odmontiral se mi je ze trgalo --saj mislim da z vgradnjo ni kaj dosti dela ,,ampak z armaturo in to plastiko :roll:
Saj bo pocasi ,pac cas si je treba vzeti in pocasi eno za drugim--meril sem kompresijo motorja ---3-valji imajo kompresijo 11 --en pa 8,5 -hmmm !...ve kdo kolko bi naj bila kompresija pri alfi 155 in kaj je mozno da povzroca v 4 valju samo 8,5 kompresije???
Pa drocniki klopocejo --ali so to mogoce ploscice ???? ve kdo kaj o tem ???--kaksen je sistem menjavanja tega ..prosim za mali opis !!
Masino sem tudi priklopil na racunalnik ,pa je pokazalo --da ni napake glede motorja. No ja ,kakorkoli ,,pocasi in sigurno --samo je pa prava katastrofa,,, bolj popravljas vec napak najdes --ce bo posreci bo z eno 5-6000 € zrihtana.

Lp Dusko
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6823
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Ti imaš pa precej denarja viška (5-6 k€) ...

Ventili imajo podložke, s katerimi nastavljaš zračnost. Mikrometer, zaloga podložk ter svinčnik in papir, pa boš zrihtal. Opisano v navodilih.
Na hitro je pa tako, da zmeriš sedanjo zračnost, podreš, zmeriš sedanje podložke in nadomestiš podložke s tako debelimi, da dobiš pravo zračnost.

Nizka kompresija je možna zaradi spuščanja na ventilih ali pa spuščanja mimo bata in obročkov.
Kaj je, se sicer nekako da ugotovit tako, da namesto ene svečke daš priključek za zrak in v cilindr nafilaš zrak, ter poslušaš kje sika.
V končni fazi pa to pomeni odpiranje motorja.

11 kompresija bo kar vredu.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
dusko68
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 100
Pridružen: So Mar 20, 2010 9:20 am

El Barto napisal/-a:Ti imaš pa precej denarja viška (5-6 k€) ...

Ventili imajo podložke, s katerimi nastavljaš zračnost. Mikrometer, zaloga podložk ter svinčnik in papir, pa boš zrihtal. Opisano v navodilih.
Na hitro je pa tako, da zmeriš sedanjo zračnost, podreš, zmeriš sedanje podložke in nadomestiš podložke s tako debelimi, da dobiš pravo zračnost.

Nizka kompresija je možna zaradi spuščanja na ventilih ali pa spuščanja mimo bata in obročkov.
Kaj je, se sicer nekako da ugotovit tako, da namesto ene svečke daš priključek za zrak in v cilindr nafilaš zrak, ter poslušaš kje sika.
V končni fazi pa to pomeni odpiranje motorja.

11 kompresija bo kar vredu.
:wink: - bo kar v redu 11 ???..hmmm -zdaj pa me strasis -- je v redu ali mislis ,da je premalo ??
P.S--zakaj pa so ploscice v motorju ???--ker mi je en rekel da nima ventilov ampak ploscice -- mi je malo smesno ,do zdaj sem mislil da ima vsaki avto ventile
Uporabniški avatar
Overs[t]eer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1704
Pridružen: To Sep 21, 2004 11:37 pm
Vozilo: 156 3.2 GTA
Kraj: Ljubljana

Seveda ima ventile, samo se ne nastavljajo s ključem ampak jih podlagaš s ploščicami.
Za zadnje luči - preden začneš vleči kable na novo (glej moj prejšnji post) preveri kable v rebrasti cevi na prehodu iz karoserije na pokrov prtljažnika - znana napaka.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6823
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Takole sem jaz nastavljal ventile:

Slika

glava pred čiščenjem z odstranjenimi ventili:

Slika

ploščice/podložke se pa nahajajo pod pokrovčki (med ventilom in pokrovčkom):

Slika

Kompresija 11 je OK, 8,5 ni ravno OK in bo treba pogledat zakaj je temu tako. Ali si siguren, da si imel pri merjenu poln gas, pa dobro tesnenje na merilno uro?
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
dusko68
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 100
Pridružen: So Mar 20, 2010 9:20 am

El Barto napisal/-a:Takole sem jaz nastavljal ventile:

Slika

glava pred čiščenjem z odstranjenimi ventili:

Slika

ploščice/podložke se pa nahajajo pod pokrovčki (med ventilom in pokrovčkom):

Slika

Kompresija 11 je OK, 8,5 ni ravno OK in bo treba pogledat zakaj je temu tako. Ali si siguren, da si imel pri merjenu poln gas, pa dobro tesnenje na merilno uro?
Ne v to merjenje nisem cisto siguren, ker je tam kjer sem dal meriti - tak mehanik ,da je samo z gumo (dihtal) in je verjetno kje kaj kompresije odslo - saj bom peljal se 1x na merjenje ,da mi prav uro notri zavijejo ne pa samo na rocni pritisk-- to je bolj taksna delavnica --kasiraj in adijo.
Samo je verjetno nekaj v tem ,da je en cilinder malo slabsi ,ker jo je prej stric imel ,pa je rekel da je en cilinder pokvarjen--- upam da ,ce je ze tako ,da je samo v okvirju ventilov ,da ni kaj vec--- mislim pa tudi sam da je nekje tu ta greska , ker mi klopoce nekaj in da tam uhaja kompresija. No saj bom videl !
dusko68
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 100
Pridružen: So Mar 20, 2010 9:20 am

Overs[t]eer napisal/-a:Seveda ima ventile, samo se ne nastavljajo s ključem ampak jih podlagaš s ploščicami.
Za zadnje luči - preden začneš vleči kable na novo (glej moj prejšnji post) preveri kable v rebrasti cevi na prehodu iz karoserije na pokrov prtljažnika - znana napaka.
Tam sem ze gledal ,pa so vsi kabli celi , tako da mora nekje na poti po liniji biti ,ampak mislim da je boljse napeljati teh par kablov na novo ,kot pa se zezati in iskati kje je prekinitev - no saj se bom videl ,mogoce pa vse ven potegnem in jih pregledam --o tem se bom 1x prespal.
dusko68
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 100
Pridružen: So Mar 20, 2010 9:20 am

Da se ti zmesa !
...prej je bil pokvarjen termostat pa je normana temperatura pri voznji bila nekaj cez 70 - zdaj sem vgradil novi termostat --pa mi butne na 90+ in tam ostane - negane niti za malo nizje #-o ???????
...kaj mislite ????...samo ne se recti da je vodna pumpa tudi hin :roll:
...ali pa ima to kaj veze z senzorjem vodne temperature ???? ... ali pa so mi prodali pokvarjen termostat ?????...kako zdaj prekontrolirati kaj je hin in kaj je krivo za tako visoko temperaturo ?????Zdaj ob pol22 sem se peljal ,tako da je veni temperatura kar prijetno hladna - ampak kazalec je v roko 5 minut prisel na 90 stopinj. Poooooomoc, ideje- hvala !
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6823
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Verjetno sedaj termostat normalno deluje.

Poglej na ohišje termostat za kakšno delovno temperaturo je, ker tile motorčki delajo na cca 83°C.

PS
Sem tudi jaz imel en čuden nov termostat, ki je delal na še nekaj višji temp. kot je na njem napisano. potem sem kupil š e enega in ta je OK.

Vodna pumpa bi bila pa problem, če bi se začel pregrevat pri vožnjah z višjimi obrati. Ponavadi je to počen impeler, ki potem drsi na osi in ne poganja hledilne tekočine.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
dusko68
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 100
Pridružen: So Mar 20, 2010 9:20 am

El Barto napisal/-a:Verjetno sedaj termostat normalno deluje.

Poglej na ohišje termostat za kakšno delovno temperaturo je, ker tile motorčki delajo na cca 83°C.

PS
Sem tudi jaz imel en čuden nov termostat, ki je delal na še nekaj višji temp. kot je na njem napisano. potem sem kupil š e enega in ta je OK.

Vodna pumpa bi bila pa problem, če bi se začel pregrevat pri vožnjah z višjimi obrati. Ponavadi je to počen impeler, ki potem drsi na osi in ne poganja hledilne tekočine.
Hmmm-- ko sem danes podnevi bil v Celju sem se kar ustrasil temperatura je stabilna na +-0,5 (90 stopinj),,,ko sem pa stal pri samoforjih pa je prisla na 93-95 in potem je zacel leteti vintelator, kar en za drugim se je vklapljal -- kaj predlagas ,tega nazaj zanesti pa drugega z nizjo temperaturo vzeti, ker meni se zdi to malo previsoko --hmmm ! kaj je 10 stopinj do kuhanja :D --me kar zazebe :)
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6823
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Kot sem ti napisal, rabiš termostat s pravo delovno temperaturo. Če imeš sedaj napačnega, zamenjaj za takega, ki ima pravo.

Na vsakem termostatu bi pa moralo pista za kakšno temp. je.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
dusko68
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 100
Pridružen: So Mar 20, 2010 9:20 am

El Barto napisal/-a:Kot sem ti napisal, rabiš termostat s pravo delovno temperaturo. Če imeš sedaj napačnega, zamenjaj za takega, ki ima pravo.

Na vsakem termostatu bi pa moralo pista za kakšno temp. je.
Se nekaj sem nasel na nemski strani

Hier die drei Kühlkreislaufschaltpunkte bei dem Motor:
- Thermostat öffnet bei ~87°C (termostat odpira)
- 1. Lüfterstufe wird bei offiziell 95°C (bei mir komischerweise 97°) aktiviert(vintelator se vklopi z manjsimi obrati)
- 2. Lüfterstufe (volle Pulle) bei 102°C (vintelator se vklopi na polno )

...je to mozno da alfa deluje na tako visoki delavni temperaturi motorja ???
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6823
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Imaš prav, oprosti. :oops:

Sem šel pogledat v navodila in je 87°C prava delovna demperatura (v 75-ki praktično enak motor dela na 83°C).
Se pravi, če kazalček za temp. malce laže, je vse OK.

Mogoče nebi škodovalo še čiščenje hladilnikov.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Odgovori
  • Informacija