Moderator: Tehnika moderatorji
ja to je vse lepo in prav --jaz bi moral gumi cevke zamenjat ,pa je tako zarosta vijak na celjusti da se bojim da ga bom odlomil---- OK to z vrtanjem sem tudi mislil ,samo je pa vprasanje potem ,,kaj ce pride kaksen komad v celjustni zleb --hmmm ali je potem potrebno novo celjust ali to vse razdreti in ocistiti celjusti --ce razumes kaj mislim --sranje je ce ti kaksen izvrtek(opilek ali kak se ze rece) ,ko vrtas pobegne v celjust ???bombnik napisal/-a:zvrtaj z svedrom in potem zbezaj vn še navoje,pa merkaj da negreš pregloboko in da imaš ravno pravšnji sveder
...ja to je jasno vse --samo je vseeno vsrano delo ,ce navoj gre v klesce --nevem pa tocno iz kaksnega materijala je ta vijak ki gre z gumijaste cevke v klesce ,ce je alumini ,potem je sranje ce to segrevles --ali ?...nic nebo pomagalo kak sprobati,potem pa ce poci ,pa pac materijal za obnovo klesc narociti (gumice itd.)--ves mogoce kdo to ima ,da poklicem ,da se osiguram ,da nebom potem letal se za tem sranjem --nepotrebno delo pac--pa slisal sem tudi da ni kar tako to sestavit potem --tisti potisni bolcen nazaj --da ga moras nekam tocno nastavit ,ce ne ne funkcionira to vec potem --???? --ok LPDamijan napisal/-a:V resnici pa kolikor je M vijaka x 0,8!
Obvezno pa glej, da povrtavaš z res ostrim svedrom, kateri bo držal smer. Ker slab sveder prehitro zaide, kamor nočeš.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov