vijak za prezracit zavore na celjusti

Tehnična vprašanja, ki se dotikajo različnih modelov

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
5er
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 185
Pridružen: Sr Nov 04, 2009 12:13 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Koper

ta vijak se mi je zlomu danes ko sm ga hotu odvit. kaj ma kdo kaksno idejo kako to dobit vn?
chuck norrisu alfa nikoli ne zariba :)
Uporabniški avatar
bombnik
Alfist
Alfist
Prispevkov: 250
Pridružen: To Nov 30, 2004 4:10 pm

zvrtaj z svedrom in potem zbezaj vn še navoje,pa merkaj da negreš pregloboko in da imaš ravno pravšnji sveder
dusko68
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 100
Pridružen: So Mar 20, 2010 9:20 am

bombnik napisal/-a:zvrtaj z svedrom in potem zbezaj vn še navoje,pa merkaj da negreš pregloboko in da imaš ravno pravšnji sveder
ja to je vse lepo in prav --jaz bi moral gumi cevke zamenjat ,pa je tako zarosta vijak na celjusti da se bojim da ga bom odlomil---- OK to z vrtanjem sem tudi mislil ,samo je pa vprasanje potem ,,kaj ce pride kaksen komad v celjustni zleb --hmmm ali je potem potrebno novo celjust ali to vse razdreti in ocistiti celjusti --ce razumes kaj mislim :D --sranje je ce ti kaksen izvrtek(opilek ali kak se ze rece) ,ko vrtas pobegne v celjust ???
Uporabniški avatar
Dräger
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2421
Pridružen: To Jun 06, 2006 9:40 pm

Lepo čeljust razkopleš, zrihtaš nipl, daš vse nove gumice lepo očistiš in zložiš nazaj. Za cel avto ene slabo popoldne dela.
dusko68
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 100
Pridružen: So Mar 20, 2010 9:20 am

Dräger napisal/-a:Lepo čeljust razkopleš, zrihtaš nipl, daš vse nove gumice lepo očistiš in zložiš nazaj. Za cel avto ene slabo popoldne dela.
ok bomo videli kako bo slo--malo bo ze bogomolja zraven :D
Uporabniški avatar
mihecmiha
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1258
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 2:24 pm

Šraufe nasprejaj z kakim sprejem in jih segrej, če se kljub temu odlomi pa povrtaš. Moraš pa paziti da lepo ravno zvrtaš in da imaš pravi sveder. Ponavadi je 1M manj kot je M šraufa. Lahko pa potem ko zvrtaš luknjo povrtaš z navojnim svedrom, samo je dobro da zadaneš prejšnji navoj...
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

V resnici pa kolikor je M vijaka x 0,8! :wink:

Obvezno pa glej, da povrtavaš z res ostrim svedrom, kateri bo držal smer. Ker slab sveder prehitro zaide, kamor nočeš.
dusko68
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 100
Pridružen: So Mar 20, 2010 9:20 am

Damijan napisal/-a:V resnici pa kolikor je M vijaka x 0,8! :wink:

Obvezno pa glej, da povrtavaš z res ostrim svedrom, kateri bo držal smer. Ker slab sveder prehitro zaide, kamor nočeš.
...ja to je jasno vse :D --samo je vseeno vsrano delo ,ce navoj gre v klesce --nevem pa tocno iz kaksnega materijala je ta vijak ki gre z gumijaste cevke v klesce ,ce je alumini ,potem je sranje ce to segrevles --ali ?...nic nebo pomagalo kak sprobati,potem pa ce poci ,pa pac materijal za obnovo klesc narociti (gumice itd.)--ves mogoce kdo to ima ,da poklicem ,da se osiguram ,da nebom potem letal se za tem sranjem --nepotrebno delo pac--pa slisal sem tudi da ni kar tako to sestavit potem --tisti potisni bolcen nazaj --da ga moras nekam tocno nastavit ,ce ne ne funkcionira to vec potem --???? :D --ok LP
Uporabniški avatar
Alfaspider
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2664
Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:36 am
Član Alfa Kluba: 0

Mislim da boš ceneje prišel skozi z rabljeno čeljustjo.
You need two Ferraris powersliding around the bentley, that is also powersliding
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

ta vijak je treba zmer s kladivom udart ene parkrat, potem spusti

ce pa se takrat ne pa ni druge kot pregrevanje ali pa vrtanje ce se odlomi
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Odgovori
  • Informacija