Zadnje novice

Aditiv motornemu olju?

Tehnična vprašanja, ki se dotikajo različnih modelov

Moderator: Tehnika moderatorji

OdgovorNapisal/-a mitoma » Če Jan 27, 2011 2:26 pm

Ja teli zagovorniki tega tukli gor verjetn misljo tko sam je verjetn mal draži bi reku ene 14€! :lol: :lol: :lol: #-o :roll:
mitoma
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 1248
Pridružen: Pe Jul 23, 2010 11:26 am
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a mcmarco » Če Jan 27, 2011 5:31 pm

Vsak diesel ima pozimi pri zagonu bolj "trd" zvok. Moj nasvet je, da v kvalitetno olje nikakor ne dolivaj aditivov. Vsako kvalitetno olje že vsebuje vse potrebne aditive. Bolj priporočljiva je redna menjava. Jaz v bencinski motor nalivam selenio 20K in jo menjam vsakih 10000 km. Do 125000km še nisem menjal variatorja, motor pa tudi tiho teče, kar je posledica pravega olja in rednih, skoraj prezgodnjih menjav. Olje zelo ugodno nabavim v spletni trgovini petronia (http://www.petronia.si/), ki olja v vrednosti nakupa nad 40eur tudi brezplačno dostavi. Upam, da sem pri odločitvah o menjavi olja komu vsaj malo pomagal.
mcmarco
Alfa Junior
Alfa Junior
Uporabniški avatar
Prispevkov: 4
Pridružen: Če Jan 27, 2011 2:05 pm

OdgovorNapisal/-a Energy » Če Jan 27, 2011 5:57 pm

LaserJaMM napisal/-a:Fak! Če bi prej vedu... jest pa volansko letev menjal za 1300 namesto da bi dal 7€ :x :x :x :x


ni bilo to na Alfi ampak BMW-ju E60... volan je nadležno škripal, sploh ko se je avto ogrel... aditiv sem dobil original na BMW servisu, čeprav na servisu raje menjajo volansko letev, glede aditiva se delajo butastega... seveda, boljš 1000€+ zaslužit kot pa 7€... :)

Drgač aditiv se imenuje LUBRIZOL, doda se ga med ATF olje, je pa postopek sledeč:

1. With the transmission in Park or Neutral and the
parking brake engaged, heat the power steering
fluid to 60° C by turning the steering wheel left
to right repeatedly, with the engine running. The
temperature of the power steering fluid can be
measured at the power steering reservoir, using
an infrared thermometer.

2. Once the fluid has reached 60° C, switch the
engine off and add 50 ml Lubrizol (PN 83 29 0
447 661) to the power steering fluid reservoir.

3. Start the engine and raise the engine speed to
2500 RPM. Continue to heat the power steering
fluid by continually turning the steering wheel
from left to right.

4. Once the power steering fluid temperature has
reached 100° C, switch the engine off.

5. Using a white paint stick or other suitable
marking device, mark the power steering fluid
cap or reservoir with an "L" to indicate the
addition of the Lubrizol.

6. After a minimum cooldown time of two hours,
check and correct the power steering fluid level
as necessary.


Meni je takoj po postopku letev nehala škripat in tudi nikol več ni zaškripala... =D> od takrat naprej tudi verjamem v aditive :D

Zdj pa še eno vprašanje o letvi na Alfi... jaz sem kupil Alfo, ki ima že zamenjano letev, tak da ne vem kakšni so simptomi na alfi, tudi škripanje? al še kj drugega?

Drgač pa da se malo teme držimo, mi aditiv za v motorno olje priporočajo bolj QMI kot SLICK50... lahk se pa brez problema doda motorju z DPF... odločil se nisem še nič :)
Energy
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 219
Pridružen: Po Okt 18, 2010 11:22 am

OdgovorNapisal/-a lizard » Če Jan 27, 2011 6:59 pm

mcmarco napisal/-a:Vsak diesel ima pozimi pri zagonu bolj "trd" zvok. Moj nasvet je, da v kvalitetno olje nikakor ne dolivaj aditivov. Vsako kvalitetno olje že vsebuje vse potrebne aditive. Bolj priporočljiva je redna menjava. Jaz v bencinski motor nalivam selenio 20K in jo menjam vsakih 10000 km. Do 125000km še nisem menjal variatorja, motor pa tudi tiho teče, kar je posledica pravega olja in rednih, skoraj prezgodnjih menjav. Olje zelo ugodno nabavim v spletni trgovini petronia (http://www.petronia.si/), ki olja v vrednosti nakupa nad 40eur tudi brezplačno dostavi. Upam, da sem pri odločitvah o menjavi olja komu vsaj malo pomagal.



Selenia 20K je sicer bolj srednja žalost od olja, ampak ob menjavi na 10.000 km bo verjetno zadeva štimala. Čeprav so sintetična olja vedno boljša od pol-sintetičnih, zato je ponavadi moj predlog, da se, če je možnost vselej uporablja pravo sintetiko.


@Energy, je malo razlike med aditivom za volansko letev in vlivanjem teflona (ki je v trdnem agregatnem stanju) v motor. Ne zdaj kar vse metat v isti koš ker se obema rečema reče aditiv.

Ne vem ali nimaš rad sebe pa avta pa svoje denarnice, ampak tako lepo sem citiral kaj so pokazale raziskave glede aditivov, ki vsebujejo teflon, ti pa se še vedno nisi odločil? Presenečen sem kako dolgo ste eni pripravljeni nasedat takim neumnostim... sploh ko govorimo o najdražjem delu avta - motorju.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa 166 3.2 Collezione
 
Prispevkov: 4786
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

OdgovorNapisal/-a a33 » Če Jan 27, 2011 7:24 pm

so aditivi ki delujejo. preverjeno an alfi in ostalih avtih. moje izkušnje.
a33
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 568
Pridružen: Če Jul 07, 2005 2:12 pm
Kraj: MB

OdgovorNapisal/-a prjatu » Če Jan 27, 2011 7:44 pm

Spet en tipično gostilniški odgovor, da bi pa povedal kateri, na kakšni osnovi in ob kakšnih pogojih, bi pa seveda že krona z glave padla #-o

No, kljub tvojemu nadvse prepričljivemu prispevku, je edino primerno mesto za motorne aditive na osnovi teflona, seveda zbirno mesto za odpadke.
Pravi alfist postaneš šele takrat, ko ti zariba prva alfa

Zaradi slabega vremena bo današnji dan prestavljen na jutri
prjatu
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 3944
Pridružen: So Jan 24, 2004 11:32 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Energy » Če Jan 27, 2011 8:28 pm

lizard napisal/-a:
mcmarco napisal/-a:@Energy, je malo razlike med aditivom za volansko letev in vlivanjem teflona (ki je v trdnem agregatnem stanju) v motor. Ne zdaj kar vse metat v isti koš ker se obema rečema reče aditiv.

Ne vem ali nimaš rad sebe pa avta pa svoje denarnice, ampak tako lepo sem citiral kaj so pokazale raziskave glede aditivov, ki vsebujejo teflon, ti pa se še vedno nisi odločil? Presenečen sem kako dolgo ste eni pripravljeni nasedat takim neumnostim... sploh ko govorimo o najdražjem delu avta - motorju.


Vem, da je razlika med aditivi, ampak nasplošno gledano čist brezveze niso... ampak vsak ima pač svoje mnenje... jaz pač imam z aditivom za servo volan POZITIVNO izkušnjo :)

Glede aditiva za motor se pa ne morem odločit, ker ne bi rad imel NEGATIVNO izkušnjo... :? ker so mnenja zelo različna, ti pač odsvetuješ, eni pa pač hvalijo, da po aditivu (recimo SLICK50) motor lepše deluje, lažje vžiga, nekaj moči pridobi in da naj bi se tist aditiv(film) obdržal 80000km v motorju... ampak navsezadnje jaz tudi temu velik ne verjamem... :D

ne da nimam sebe rad al pa avta, problem je samo v tem da me mal moti tist robusten DIESEL zvok... sj še malo pa ne bo več tako mrzlo, pa bo boljš tud brez aditiva... :)
Energy
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 219
Pridružen: Po Okt 18, 2010 11:22 am

OdgovorNapisal/-a lizard » Če Jan 27, 2011 8:30 pm

Ponavadi zagovorniki aditivov ne znajo povedat kako delujejo. Znajo sicer prebrat oz. ponovit reklamo oz. tisto kar piše zraven samega aditiva, to pa je tudi to.

Če bi teflon tako pomagal bi bil sestevan del samega motorja, ali pa sestavina v vrhunskih motornih oljih. A ravno proizvajalci vrhunskih olj odsvetujejo aditive. Le zakaj...

@energy: saj lepo piše vs ekar si povedal že v mojih citatih o raziskavah. Problem tiči drugje... vse piše ;).
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa 166 3.2 Collezione
 
Prispevkov: 4786
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

OdgovorNapisal/-a a33 » Če Jan 27, 2011 10:23 pm

Zanje nekaj stane tako to je. Proizvajalci olj in izdelovalci avtomobilov pa imajo svoj ( skupen) biznis. #-o
a33
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 568
Pridružen: Če Jul 07, 2005 2:12 pm
Kraj: MB

OdgovorNapisal/-a Energy » Pe Jan 28, 2011 1:54 pm

danes sem šel za foro preverit olje in je bilo malo nad MAX, isto kot 2000km nazaj ko je bil servis narejen... takrat sem mislu da ga bo malo popilo in da bo glih OK... nakar mi danes ni dalo miru, ker pravilo je da mora bit med MAX in MIN...

no in grem do kolega, ki lahko olje ven potegne, in da sva prišla do sredine med MAX in MIN je bilo 1,5l preveč olja v motorju... :shock:

je možno da bi zaradi preveč olja bil motor bolj glasen-ropotajoč?

nakar sva še malo gledala, po pravilih bi moral dati jaz v ta motor SAE 5w40 ki ustreza normativom FIAT 9.55535-M2, mehankar me je pa nagovoru za olje MOBIL 5W30 ki naj bi ga že par let v isto ALFO vlival in gre brez problema... je možno da zaradi nepravilnega olja, čeprav je boljše olje, da bi bil motor glasnejši?

izgubil sem že čist zaupanje v mehankarje... :evil:
Energy
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 219
Pridružen: Po Okt 18, 2010 11:22 am

OdgovorNapisal/-a lizard » Pe Jan 28, 2011 5:16 pm

Kot prvo, kam za raga voziš svojo Alfo?


Kot drugo v avte z DPF-jem se vliva olje ki je doovlj čisto, da ga ne uničuje, torej mora zadosotovati C standardom. V 2.4 JTDm je olje 5W-40, 5W-30 je premalo viskzno za ta motor.


Smo v temi Enciklopedija o oljih predebatirali vse to.


Zaključek je torej, da je v knjižici sicer priporočena Selenia WR 5W-40, ampak to olje ni primerno za DPF-je, saj ni dovolj čisto, a Selenia nima v ponudbi bolj primernega olja pa so pač morali napisati to. V 2.4 JTDm bo tako ena boljših izbir Motul X-Clean 5W-40 C3, ni poceni, ampak olja za avte z DPF-jem so pravilo dražja, zaradi tega ker morajo biti tako čista. Lahko pa najdeš tudi kakšno drugo 5W-40 C3 olje.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa 166 3.2 Collezione
 
Prispevkov: 4786
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

OdgovorNapisal/-a mitoma » Pe Jan 28, 2011 10:01 pm

Na vseh uradnih servisih priporočajo selenio 5w-30 Pure energy za motorje 2.4 JTDm kakor jaz vem,al se motim?!
mitoma
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 1248
Pridružen: Pe Jul 23, 2010 11:26 am
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a lizard » Pe Jan 28, 2011 10:36 pm

Motiš. Prebri zadnjih par strani teme Enciklopedija o oljih, sem vse razložil ;).
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa 166 3.2 Collezione
 
Prispevkov: 4786
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

OdgovorNapisal/-a alfa_samec » Pe Jan 28, 2011 10:37 pm

El Barto napisal/-a:To pa je dodatek ... :?

Sodium Silicate, ki sigurno zriba vse ...


Ja, ta sodium silikat se je uporabljal v tistem videu, ki sem ga prilepil iz ZDA v akciji CFC (cash for clunkers). Garantirano zariba vse :mrgreen:
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo GTV, 145, 147
 
Prispevkov: 11212
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 12:08 pm
Kraj: Puconci

OdgovorNapisal/-a lizard » Pe Jan 28, 2011 10:39 pm

Natrijev silikat :).
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa 166 3.2 Collezione
 
Prispevkov: 4786
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Ostalo

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov