1. kaj točno misliš s "tole"
2. na spodnji sliki je solenoid, ki je ponavadi krivec za iztekanje olja, saj na notranji reži ni nobenega tesnila in gre olje včasih mimo (zelena in rdeča puščica na sliki notranjosti solenoida)
3. Če imaš mastno okoli solenoida, še ne pomeni, da izteka točno tam. Včasih je krivo tesnilo med ses. kolektorjem in glavo motorja. Nikakor pa ne zateguj kakršnihkoli vijakov na pamet, ampak se drži točno predpisanih Nm za vsak vijak.
4. za dolgo življenje variatorja imej vedno olje na MAX, ga redno menjuj in vlivaj notri dobro olje.
5. Če ropota stalno je že prepozno. Menjaj variator in daj not kakovostno olje.
alfa_samec napisal/-a:1. kaj točno misliš s "tole"
2. na spodnji sliki je solenoid, ki je ponavadi krivec za iztekanje olja, saj na notranji reži ni nobenega tesnila in gre olje včasih mimo (zelena in rdeča puščica na sliki notranjosti solenoida)
3. Če imaš mastno okoli solenoida, še ne pomeni, da izteka točno tam. Včasih je krivo tesnilo med ses. kolektorjem in glavo motorja. Nikakor pa ne zateguj kakršnihkoli vijakov na pamet, ampak se drži točno predpisanih Nm za vsak vijak.
4. za dolgo življenje variatorja imej vedno olje na MAX, ga redno menjuj in vlivaj notri dobro olje.
5. Če ropota stalno je že prepozno. Menjaj variator in daj not kakovostno olje.
mislim na nepovratni ventil, ki bi naj bil na dovodu olja v variator. imam prav? naj mi nekdo točno povek kje se vgradi in ker tip.