Jaz ne bi imel nič od tega.
GT je sicer fajn avto, in jaz bi ga imel samo iz enega razloga - je zadnja majhna/agilna Alfa z Bussone Sei pod pokrovom, zato ostale motorje sploh ne bi povohal. 2.0 JTS - namesto ene svečke v 2.0 TS so dali injektor, in to je to, me ne mika kaj dosti (sploh ne za 16.000 € za zastareli avto), sicer vsekakor bolj kot 1.9 traktor, ki v tak coupe nikakor ne paše.
Recimo daš 6000 € manj in se voziš v avtu ki ima povsem drugo dušo pod pokrovom -
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4842314&show=1 in si tako privoščiš nekaj kar je zelo blizu sanjam, konec koncev se samo enkrat živi
. 6000 e evrov pa ostane za tankanje in zavarovanje (pri Triglavu je zdaj nekoliko cenejše zaradi novih zavarovalnih razredov).
Mito - spredaj mi še vedno vizualno ne potegne, kot tudi Giulietta ne, 1.6 JTDm je sicer verjetno najboljši dizel te prostornine (navejčji navor napram celotni konkurenci). Dobra stran Mita je da je boljši napram konkurenci kot Giulietta. Oziroma z drugimi besedami je Mito enako dober napram konkurenci kot 159-ka, Giuletta pa je, kar je razvidno tudi iz cene, slabša napram konkurenci kot ostali dve Alfi. Da ne bo kdo narobe razumel - 159-ka je proti Passatu tak avto, da sploh ni primerjave, medtem ko sta Julka in Golf tam tam - nekje enako dobra avta. Enako je Mito za moje pojme opazno boljši avto kot Polo.
Delta je pa preplačan bravo - enak interier, poltoga prema zadaj, malce več opreme in malenkost bolj fini materiali - za moje pojme ni vredna naziva Lancia, Giulietta je v tem primeru boljši avto, ker je dobila novo in boljšo platformo.