mito 1,6 jtdm ali GT jts,kaj bi vi izbrali

Tehnična vprašanja, ki se dotikajo različnih modelov

Moderator: Tehnika moderatorji

alfafil
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4576
Pridružen: Če Feb 05, 2004 2:16 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor
Kontakt:

-odprl sam temo,ki v osnovi nima zveze z "ali kdo pozna ta avto",ta je bolj mišljena kot anketa
-mika me zamenjava za mojo 147
-ker mi je Petrovčič dal ponudbo,ki se ji ne morem upreti,razmišljam o http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4822272&show=1 ali tole http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3672488&show=1
-to so dva popolnoma različna avtomobila,ali pa tudi ne
-jaz se nagibam mitotu (čeprav me smrček še zmeraj malo moti),žena pa GT,sicer pa sva oba za opcijo lancia delta t-jet 120KM,kar je še 800 evrov več (2000 evrov popusta),spet popolnoma drug avto
-družinskega v osnovi ne rabim več,ker sva z ženo v glavnem sama
-čeprav 20 000 za avto ne bi bil problem,hočem ostat nekjer okrog 15 000,zato ta dva imam na izbiro
-kaj pravite?
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Jaz ne bi imel nič od tega.

GT je sicer fajn avto, in jaz bi ga imel samo iz enega razloga - je zadnja majhna/agilna Alfa z Bussone Sei pod pokrovom, zato ostale motorje sploh ne bi povohal. 2.0 JTS - namesto ene svečke v 2.0 TS so dali injektor, in to je to, me ne mika kaj dosti (sploh ne za 16.000 € za zastareli avto), sicer vsekakor bolj kot 1.9 traktor, ki v tak coupe nikakor ne paše.

Recimo daš 6000 € manj in se voziš v avtu ki ima povsem drugo dušo pod pokrovom - http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4842314&show=1 in si tako privoščiš nekaj kar je zelo blizu sanjam, konec koncev se samo enkrat živi :). 6000 e evrov pa ostane za tankanje in zavarovanje (pri Triglavu je zdaj nekoliko cenejše zaradi novih zavarovalnih razredov).



Mito - spredaj mi še vedno vizualno ne potegne, kot tudi Giulietta ne, 1.6 JTDm je sicer verjetno najboljši dizel te prostornine (navejčji navor napram celotni konkurenci). Dobra stran Mita je da je boljši napram konkurenci kot Giulietta. Oziroma z drugimi besedami je Mito enako dober napram konkurenci kot 159-ka, Giuletta pa je, kar je razvidno tudi iz cene, slabša napram konkurenci kot ostali dve Alfi. Da ne bo kdo narobe razumel - 159-ka je proti Passatu tak avto, da sploh ni primerjave, medtem ko sta Julka in Golf tam tam - nekje enako dobra avta. Enako je Mito za moje pojme opazno boljši avto kot Polo.

Delta je pa preplačan bravo - enak interier, poltoga prema zadaj, malce več opreme in malenkost bolj fini materiali - za moje pojme ni vredna naziva Lancia, Giulietta je v tem primeru boljši avto, ker je dobila novo in boljšo platformo.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
alfafil
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4576
Pridružen: Če Feb 05, 2004 2:16 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor
Kontakt:

-hvala lizard,tvoje mnenje cenim in se strinjam,ampak so še drugi faktorji zakaj ne rabljeno,zakaj ne 3,2,julka ni všeč obema enako in takšno kot bi jaz imel (1,4 170KM) je že skoraj 20 000 evrov,tega pa nočem
-GT jts,praktično nova,se mi ne zdi draga,ampak preveč me spominja na mojo 147,ko se sedem,motor bi raje videl,da je dizel,jebiga
-lancia s popustom 2000 evrov in dobro osnovno opremo je že blizu cene enakemu bravotu (16 800)
-mito tudi meni ne potegne spredaj,niti ženi,ampak sem presenečan nad občutki za volanim,čeprav to iz salona ne morem sprobat na cesti,za svojo velikost niti ni tako utesnjena,več prostornosti zadaj sem pričakoval pri julki
-no,ni mi mus kupit,bova z ženo še malo premislila
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Od teh treh avtov ki si jih dal na izbiro tudi jaz ne bi imel nobenega.

Rabljena GT je pomojem najboljša izbira, če se malo potrudiš in najdeš nekaj spodobno ohranjenega. Zdaj pa če se voziš velik potem si obsojen na JTD, drugače pa kot je lizard reku V6 za dušo.

BTW, a ni bla Giulietta 1.4 MA Distinctive s popusti okoli 17-18k€ ko so jih začel prodajat?
alfafil
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4576
Pridružen: Če Feb 05, 2004 2:16 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor
Kontakt:

-raje imam nov avto,čeprav me mikajo,recimo 3 leta stare 159 pri AC,ampak pri rabljenem nikoli ne veš :doubt:
-rabim avto za vsak dan,zato V6 odpade,delam cca 20 000 km na leto,rad imam poskočne manjše/srednje avte od 120-150KM,ki nekaj dajo od sebe,zato bi rad videl,da je TD ali TB,če ne bo alfa,bo težko najti kaj pametnega
-z popustom je najcenejša julka 1,4 120KM za 16990,ampak raje bi videl malo dražjo 170KM,potem boljši paket opreme,pa smo tam,ki nočem prit :wink:
alfafil
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4576
Pridružen: Če Feb 05, 2004 2:16 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor
Kontakt:

-malo sem brskal po testih in je GT JTS po zmogljivostih (10 sec/100) in porabi (čez 14 litrov) porazna,daleč od obljub tovarne
-no,najbrž realno pije okrog 10,ampak na testih odkrito priporočajo dizla,ne vem če bom sploh šel na testno vožnjo :doubt:
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Porabi iz tega testa k sklepaš tudi sam ni za verjet. Ko gre za normalno uporabo avta so številke sigurno bolj normalne, ker toliko je jaz ne dosežem (sicer relacijsko po AC) z večjim motorjem in precej težjim avtom. Je pa JTS kot sem prej napisal pač neke vrste poskus, kjer so 2.0 TS motorju eno svečko zamenjali za injektor - torej očitno niso kaj dosti posvečali celotnemu razvoju - lahko pa da pretiravam in je motor dokaj dober. Začetni JTS-ji so sicer imeli težave z doseganjem deklariranih konjev - kasneje so to baje zrihtali, je bila neka napaka, a se ne spomnim katera.

Na testno vožnjo bi jaz vsekakor šel - nek test z visoko porabo me niti slučajno ne bi odvrnil. Sicer pa imaš tudo kontra primere; na enem nizozemskem testu je Thesis 3.2 porabil dobrih 12L/100 km in tehta 1890 kg + 5 stopenjski avtomatik - ob tem je pospešek do 100 km/h bil celo krajši kot pravi tovarna (tudi poraba je bila torej nižja, saj tovarna trdi 14,9L/100 km). Siguren sem da bi ob enaki vožnji kot so vozili tega GT-ja iz "tvojega" testa, dosegli porabo čez 20L/100 km.

Tako da se ne zanašat na teste ;).
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Začetni JTS-ji so sicer imeli težave z doseganjem deklariranih konjev - kasneje so to baje zrihtali, je bila neka napaka, a se ne spomnim katera.
To je veljalo za 2.2 JTS in ne za 2.0 JTS.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Za 2.2 JTS je veljalo da ima v določenih obratih "luknjo" oz. malce zmanjka navora ter moči, kar se je dalo popravit z remapom. Tovarna pri 2.2. JTS tega sicer nikoli ni odpravila - njihov odgovor na težavo je bil, da so že zaključili z razvojem tega motorja, zato ni popravka.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
alfafil
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4576
Pridružen: Če Feb 05, 2004 2:16 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor
Kontakt:

-je možno v ta motor (2,0 JTS),oziroma sistem,vgradit plinsko napeljavo?
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Kolko vem se da zdaj že v določene motorje z direktnim vbrizgom vgraditi tudi plin, ampak če razmišljaš o plinu potem pa res vzami 3.2 :).
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Taprve 2.0 JTS so imele problem z doseganjem nominiranih konjev, ker so bile vgrajene napačne odmične gredi. Samo to so popravili, skupaj z novim čipom za ECU. V zadnjih serijah pa tega problema ni blo več.

Je pa motor daleč od kakega presežka. Pač na že tako zastarelo ostnov 2.0JTS so nabili še direkten vbrizg. Ostali so vsi problemi TSa z dodanim še kakšnim od direktnega vbrizga.
Mož od sestrične je imel ta motor v 156, zaribala pri približno 130kkm...

Za luknjo pri 2.2 JTS pa obstaja popravek, na žalost ne uraden. Angleški tunerji imajo rešitev problema.

Plin in direktni vbrizg se mi zdi pa precej neposrečena kombinacija. Oziroma "nedodelana"...
Uporabniški avatar
Alfa33
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3324
Pridružen: Če Sep 25, 2003 12:30 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW
Kraj: Ljubljana-Vič
Kontakt:

Jaz izmed teh dveh izbir ne bi nič vzel.

Mito mi je grd, pa lahko ga postaviš na streho, pa bo še vedno grd.

GT-jka je pa isti šmorn kot 147, ki jo imaš sedaj, le oblika je malo drugačna.

LP Jaka

Počakaj na popuste za Julko, če ti je tako všeč...
Slika
Uporabniški avatar
mihecmiha
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1258
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 2:24 pm

Čist tko, full mim, pa vsi me boste popljuvali-Citroen DS3...
Uporabniški avatar
Alfa33
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3324
Pridružen: Če Sep 25, 2003 12:30 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW
Kraj: Ljubljana-Vič
Kontakt:

Ugasnjen zgleda super, ampak sprednje ledice ter navadne halogenske žarnice ga pokvarijo. Sem ga pa vozil, kulči je za voziti
Slika
Zaklenjeno
  • Informacija