Cviljenje zavor?

Tehnična vprašanja, ki se dotikajo različnih modelov

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
LaserJaMM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7497
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:12 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

Ja se mi je zdel zato nism bil ziher. Smešn je pa da ma 1.4 TS brez ABSja uzad bobne :)
racingboy
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 869
Pridružen: Pe Avg 29, 2003 4:52 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Unec
Kontakt:

prjatu napisal/-a:Mislim da tukaj vsi govorimo o ferodo racing 2500, vsaj jaz imam take, pa cviliiiiiiiiiiijjjjjooooooo
Pa si se mogoče uprašal če si jih prav uteku?
Ferodo racing moraš prej "zažgat" da potem delajo tako kot morjo.
In če že kupujete ploščice Racing pol naj bodo 3000.
"Misliš, da obstaja neka meja. Ko se je dotakneš, se nekaj zgodi. Šele tedaj veš, kje je tvoja meja."
Uporabniški avatar
IztokFranko
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 972
Pridružen: Po Sep 27, 2004 9:09 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: LJ, KK
Kontakt:

em, tako je zažgat jih je treba. enih parkrat moraš it iz 180km/h in nato zavirati na 80km/h.
to dela nina na mobikrogu in to po petnajskrat!

jaz pa sem moral isto naredit na mojem kolesu, en vzponček in nato se spustit, dobiti hitrost in bremzati...
Uporabniški avatar
Italjan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1043
Pridružen: Če Avg 05, 2004 12:13 pm

Bremze je treba zažgat, da potem delajo ? In to naj bi počel načrtno. Že mogoče, da potem ne cvilijo, samo meni se zdi ta malo "bosa".
Uporabniški avatar
prjatu
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3940
Pridružen: So Jan 24, 2004 10:32 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

To za zažgat bremze, so navodila proizvajalca. To sem tudi naredil, se mi pa dozdeva, da je to utekanje slabo vplivalo na diske, saj niso hlajeni, kaj pa jaz vem. V bistvu me škripanje niti ne moti, važno da se ustavim kot je treba.

@igor, zakaj pa 3000, v čem se razlikujejo, zakaj misliš da bi bile boljše
Pravi alfist postaneš šele takrat, ko ti zariba prva alfa

Zaradi slabega vremena bo današnji dan prestavljen na jutri
racingboy
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 869
Pridružen: Pe Avg 29, 2003 4:52 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Unec
Kontakt:

2500 so star model in ti jih trgovci podvaljajo, 3000 imajo boljšo zmes, zdržijo večje temperature,... Cena pa je ista.

@Italjan - to ne počni z navadnimi ploščicami ker potem jih boš vrgu samo stran, to velja samo za racing ploščice
"Misliš, da obstaja neka meja. Ko se je dotakneš, se nekaj zgodi. Šele tedaj veš, kje je tvoja meja."
Uporabniški avatar
Italjan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1043
Pridružen: Če Avg 05, 2004 12:13 pm

Aha štekam - racing ploščice torej morajo biti tudi diski temu primerni.
Al pa če diske mal namažeš z grafitno mastjo, tudi neha cvilit - sam mal poka :mrgreen:
Uporabniški avatar
przlend
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 733
Pridružen: To Mar 22, 2005 9:27 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Fantje,če hočete kombinacujo,katera ne cvili,ne trese,ne pregreva ampak lomi vratove ob pojemkih,nabavite brembo diske in ate ploščice!Prej sem imel ferodo racing ploščice in original diske,pa je bil podn od podna!Zdej pa pohodiš pri 220km,pa se do nule ustavš za šalo.Vse skupaj me je koštal pa 70k.
Uporabniški avatar
Italjan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1043
Pridružen: Če Avg 05, 2004 12:13 pm

przlend napisal/-a:Fantje,če hočete kombinacujo,katera ne cvili,ne trese,ne pregreva ampak lomi vratove ob pojemkih,nabavite brembo diske in ate ploščice!Prej sem imel ferodo racing ploščice in original diske,pa je bil podn od podna!Zdej pa pohodiš pri 220km,pa se do nule ustavš za šalo.Vse skupaj me je koštal pa 70k.
S kerim avtom od 220 do nule?
Uporabniški avatar
przlend
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 733
Pridružen: To Mar 22, 2005 9:27 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Z 145 q.v!!Po števcu seveda!
mikkaa145
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 990
Pridružen: Če Okt 21, 2004 6:21 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Radenci
Kontakt:

jaz sem z mojo 145 šel iz 130 na 0.... pa sem se vstavil 2m za zadnjim avtom v koloni !!!

rezultat:40 m špura, 4 gume fuč, 4 pakne fuč...ampak kaj je najpomembnejše: AVTO JE OSTAL CEL!!!
Poglejte v mojo trgovino: WWW.MSTYLING.NET
Uporabniški avatar
przlend
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 733
Pridružen: To Mar 22, 2005 9:27 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

mikkaa145 napisal/-a:jaz sem z mojo 145 šel iz 130 na 0.... pa sem se vstavil 2m za zadnjim avtom v koloni !!!

rezultat:40 m špura, 4 gume fuč, 4 pakne fuč...ampak kaj je najpomembnejše: AVTO JE OSTAL CEL!!!
Špura?Nimaš ABS?
Men je ratal nardit nekaj še bolj misija nemogoče!Pri 190km/h mi je v tunelu na prehitevalni pas zapelu šlepar z največ 80km/h.To je bilo dva dni po tistem ko sem vgradil nov set bremz!In če sem se do tistega trenutka sekiral zaradi keša zmetanega za bremze,mi je takrat rešilo glavo!Pri starem kompletu,bi v tunelu gorele svečke!
Ne špari pri bremzah,olju in gumah!!!
Uporabniški avatar
kocko
Alfist
Alfist
Prispevkov: 442
Pridružen: Sr Sep 01, 2004 3:25 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

przlend napisal/-a:Men je ratal nardit nekaj še bolj misija nemogoče!Pri 190km/h mi je v tunelu na prehitevalni pas zapelu šlepar z največ 80km/h.
a ti se v tunelu voziš 190km/h?! =D> ](*,) #-o
Uporabniški avatar
przlend
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 733
Pridružen: To Mar 22, 2005 9:27 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

kocko napisal/-a:
przlend napisal/-a:Men je ratal nardit nekaj še bolj misija nemogoče!Pri 190km/h mi je v tunelu na prehitevalni pas zapelu šlepar z največ 80km/h.
a ti se v tunelu voziš 190km/h?! =D> ](*,) #-o
Priznam,zelo nespametno in čeprav sem imel dober razlog(peljal kolega na urgenco)za to ni opravičila!!Verjemi od takrat pa največ 110km/h!
Sem pa slišal kako se tipi z A8 in AMG čez tunel podijo 280km/h!
racingboy
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 869
Pridružen: Pe Avg 29, 2003 4:52 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Unec
Kontakt:

Res so carji #-o
"Misliš, da obstaja neka meja. Ko se je dotakneš, se nekaj zgodi. Šele tedaj veš, kje je tvoja meja."
Odgovori
  • Informacija