400 eur je nesorazmerno visok znesek za star avto (155). Če imaš več vreden avto pa ni tako veliko, sploh če menjavo opraviš ob velikem servisu. Takrat te pride 'samo' 184 eur.
Ker sem avto pravkar kupil, prodal pa ga bom naprej, se mi zdi to veliko...
tito156 napisal/-a:Sem bil danes na Avtocommercu in pri Petrovčiču. Cena novega je 184 eurov, cena dela pa cca 200. Tistega kita ne nabavljajo več, ker je baje zanič in že po enem mesecu spet ropoče, delo pa je drago...
Ve torej kdo za kakšno cenejšo varijanto novega variatorja?
Če delaš menjavo ob velikem servisu, je delo enako 0 in moje izkušnje z Kitom v 156 1.8TS, po dveh letih in prevoženih ca. 40.000km je še vedno tiho
Meni ga je Sušnik zamenjal. Delal je mali servis (olje, filtri), menjava olja v menjalniku +aditiv v menjalnik pa še nekaj žarnic je zamenjal. To me je vse skupaj prišlo 400€.
Nategujejo vas na tri - ne na tri - na ŠTIRI šihte.
tito156 napisal/-a:Sem bil danes na Avtocommercu in pri Petrovčiču. Cena novega je 184 eurov, cena dela pa cca 200. Tistega kita ne nabavljajo več, ker je baje zanič in že po enem mesecu spet ropoče, delo pa je drago...
Ve torej kdo za kakšno cenejšo varijanto novega variatorja?
Če delaš menjavo ob velikem servisu, je delo enako 0 in moje izkušnje z Kitom v 156 1.8TS, po dveh letih in prevoženih ca. 40.000km je še vedno tiho
se ne splaca popravljat ker kajhitro zacne tolct se 1x... zdj eni zacnejo takoj tolct eni kasneje. poznam tudi primere ko niso naredili niti 1000km z obnovljenim variatorjem. poznam pa tudi cloveka ki ga je obnovil in mu je delal 80.000km in potem je avto prodal. naredis dvojno delo in dvojne stroske. kupis novega za 160eur in za 2eur nepovratni ventil za olje ki ga montiras na cevko za dovod olja v variator in mas variatorski problem resen za vse case.
pa se to. glede nato da berem nenormalne cene za menjavo variatorja . Toni ( skrilje nad igom ) menjava variatorja : 50eur ( toliko sem dal jaz 3 mesce nazaj na svoji 145 QV. )
variator zamenjan: variator 180,tesnilo pokrova ventilov 44 in delo 120 e... je pa cisto nekaj drugega ko avto dela kot bencinar pa se ce je res 2 leti garancija mislim da se ne splaca popravljati z setom saj je najvecji strosek da sploh pridejo zraven
colibry napisal/-a:variator je pametno menjat ob menjavi jermenou ko je glih kopano po motorju, je pa priporocljivo vgraditi tudi nepovratni ventil na dovodu olja za v variator in potem dolgorocno odpravis variatorski problem. imas 2 moznosti. ena je kupit nov variator za ceno cca 150eur ali kit za popravilo ( fedr, gumice ali neki takega ) ki te pridejo slabih 35eur. zdaj nekaterim ob popravilu s kitom drzi variator dolgo dolgo nekaterim pa zacne ropotati ze po par tisoc prevozenih km. odlocitev je tvoja. jaz bi se nagibal k nabavi novega in vgradnji ventila in je stvar resena.
LP
kje se vgradin ta nepovratni ventil , so kake skice slike navodila, kak tip ventila, kdo to dela cena ipd, kej se ga kupi....
Meni ga je Sušnik zamenjal. Delal je mali servis (olje, filtri), menjava olja v menjalniku +aditiv v menjalnik pa še nekaj žarnic je zamenjal. To me je vse skupaj prišlo 400€.
Nategujejo vas na tri - ne na tri - na ŠTIRI šihte.
kje je tale šušnik?
Mogoče kdo privat šraufa alfe za hobi na štajerskem koncu, mam nekaj dela zanj, ne samo variator..?
colibry napisal/-a:se ne splaca popravljat ker kajhitro zacne tolct se 1x... zdj eni zacnejo takoj tolct eni kasneje. poznam tudi primere ko niso naredili niti 1000km z obnovljenim variatorjem. poznam pa tudi cloveka ki ga je obnovil in mu je delal 80.000km in potem je avto prodal. naredis dvojno delo in dvojne stroske. kupis novega za 160eur in za 2eur nepovratni ventil za olje ki ga montiras na cevko za dovod olja v variator in mas variatorski problem resen za vse case.
pa se to. glede nato da berem nenormalne cene za menjavo variatorja . Toni ( skrilje nad igom ) menjava variatorja : 50eur ( toliko sem dal jaz 3 mesce nazaj na svoji 145 QV. )