GTA lover napisal/-a:Načelno nimam (vsaj proti "osemventilskemu") Twin Sparku nič, ampak moja 1,8 litrska mašina ima točno 127 konjev s Twin Sparkom, BMW 318iS iz istega obdobja pa 140 - in točno štiri sveče pa prav nič več - poraba pa povsem primerljiva. Aja, da ne bo kake pomote - I love Alfa
Mogoče je pri 16V TSu malo bolj občutna razlika - ampak so pa tudi sveče dražje, ne...
Primerljiv BMW-jev motor ima 114 konjev, dalo pa se ga je najti v modelih 318.
318is, ki ga omenjas pa je 16V razlicica tega motorja in je tako primerljiv z 1.8 16V TS motorjem.
Foggy napisal/-a:
Potem so pa pri alfi zelo nesposobni če bi z sistemom ene svečke na cilinder imeli manj konjev, že tako niso nič boljši po kw od konkurence in pri porabi tudi ne blestijo z TS-om. Si predstavljaš 145 QV z 130 ps med tem ko jih ima clio RS 167ps z enako prostornino.
Leta 2000 dobi Clio II Sport popolnoma nov dvolitrski agregat s 167 konji, istega leta nehajo v alfe vgrajevati 2.0 TS motor s 150 konji. Malo absurdna primerjava mar ne?
Foggy napisal/-a:
V TS-u ne vidim nobenega + ampak same -. Če bi bil tako potreben bi si tudi ostale tovarne omislile kaj takega....Pri alfi je tako, zmerom hočejo biti neki posebnega pa če je dobro ali pa če je čisto zanič.
Nazalost alfa v casu, ko so se pojavljali TS motorji ni imela resursov za razvoj popolnoma novega motorja, in je z uporabo inovativnih tehnologij iz zastarelih motorjev naredila cudeze. Povecali so moc motorjev, zmanjsali porabo in obenem zmanjsali skoljive emisije zaradi boljsega zgorevanja goriva. torej kljub temu, da jim stanje v koncernu in trgu ni bilo tako naklonjeno kot konkurenci, so uspeli narediti dokaj konkurencen produkt iz "ostankov".