NI izkušnja z Alfa Romeo uradnim servisom, ampak z Renault servisom.
Dacia Dokker je bila v ponedeljek 25.1.2016 na prvem servisu, pri 16k km.
Menjava olja in filtra, ter filtra klime.
Zakomplicira se pri računu in okoličini olja.
Ampak pojdimo povrsti.
Najprej so klicali z avtohiše, kako smo zadovoljni s storitvijo.
Sem povedal kaj me je zmotilo, torej kam je šlo toliko olja in da je bil avto opran na krtače. (teg ane počnemo na novih avtih!!!!)
Mi prijazna gospa preko telefona zagotovi, da me bo poklical "tehničnemu vodja" da mu razložim kaj me je zmotilo.
Tega klica seveda nisem dočakal.
Pa sem včeraj poklical na dva druga uradna servisa, kjer so mi povedali,
da gre v te 1.2 tce motorje 4L oz. 4.5L olja.
Ok, po tehničnih specifikacijah ga gre 4.7, ok, torej max 4,7.
Kličem direktno na avtohišo kjer so opravili servis.
Dobim na telefon možakarja, ga povprašam o tem koliko olja gre v motor in mi pravi 4,5litra.
Potem ga povprašam, kako ga je šlo v moj avto 5,5 litrov!?
Potem je že prilagodil odgovor, da je možno da gre tudi med 4,5 in 5 litrov.
Ok kje pa je potem še tistega pol litra?
Ste ga natočili preveč ali ste ga "samo" preveč zaračunali!?
Na to mi ni znal odgovorit in mi je rekel, da lahko dobim dobropis ali kako drugo ugodnost za to razliko.
Ker sem bil ravno v tisti fazi, sem mu kar direktno obrazložil, da naj se pooblaščenci med seboj uskladijo koliko olja gre v ta motor, ker so razlike, ki sem jih dobil o količinah pač prevelike in da gre avto drugo leto na drug pooblaščen servis, pa da vidim, koliko olja bodo tam naračunali.
Danes pa mi ni dalo miru, da je olje na šibki presenetljivo zamazano, gled ena to d aje bilo po servisu narejenih samo 80km.
Pa sem naredil primeravo, pri hiši so 4 bencinarji, vsi so bili pred kratkim na servisih, spodaj je slika.
Se še komu zdi barva olja v Daciji nenormalno črna?!
Sedaj razmišljam kako ukrepati dalje...