Zadnje novice

Problemi z 2.4 JTD-izguba moči...

Tehnična vprašanja, ki se dotikajo različnih modelov

Moderator: Tehnika moderatorji

OdgovorNapisal/-a El Barto » Pe Maj 16, 2008 7:13 pm

Lepo napisano.

A dve malenkosti:
- označevanje je brezpredmetno, razen če ti uspe zdevo prišraufat samo z enim šraufom saj je sredina lukenj nekoliko iz sredine senzorja, pa še puščica označuje smer pretoka zraka
-pa kakor sem imel izkušenj z izopropilom, potem ta zadeva zelo rada za sabo pušča motno sled. :?

Osebno se bom odločil za kombinacijo Meglia (vsestransko čistilo), spiranja pod tekočo vodo in končno še z destilirano in sušenja z zrakom.
Pač tako kakor sem očistil že kar nekaj zakajenih osnovnih plošč računalnikov (PC), sicer brez izpiranja z destilirano vodo (še vse delujejo BP). 8)
Vprašanje je le kdaj se bom pripravil še zadevo stestirat v Belli ... :lol:


PS
Voda in elektreonika gresta brez problema skupaj, le malce moraš vedet kaj delaš. :wink:
Arese V6 Power
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo 166 2.0 TS 2000
 
Prispevkov: 6274
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 8:25 am
Kraj: Gorje

OdgovorNapisal/-a ZAR1620000 » Pe Maj 16, 2008 8:55 pm

Oj,

El Barto napisal/-a:Lepo napisano.
-pa kakor sem imel izkušenj z izopropilom, potem ta zadeva zelo rada za sabo pušča motno sled. :?


Hvala! Čisti izopropil ne pušča sledi, edino če kaj raztopiš z njim :mrgreen: - npr umazanijo na površini ali pa kakšno snov v krpi/vati (rabiš neobarvano, neodišavljeno vato) - npr. nekatere papirnate brisače tudi v kombinaciji z destilirano vodo puščajo sled ;)

Lahko pa za vsak slučaj po sušenju še dahneš na senzor in ga zdrgneš s suho vato.

Priporočam tole (primerno tudi za čiščenje optike -> ziher ne pušča sledi;)):
http://www.delko.si/sql/eshop/catalog/product_info.php?cPath=26&products_id=522&osCsid=d8b041ae4eb94bcf70ec7c1e22bb1861
Slika

El Barto napisal/-a:Voda in elektreonika gresta brez problema skupaj, le malce moraš vedet kaj delaš. :wink:


Voda je OK (problem je kak amonijak&druga čistila v "glass cleanerju"), samo je bolje da je destilirana - če zaide v notranjost senzorja (skozi kako majhno odprtino, tako da je zadevo potem težko izprati z destilirano - kot v "waterproof" ruski uri :mrgreen:), lahko pri navadni vodi ostanejo kake mineralne usedline, ki v kombinaciji z vlago prevajajo elektriko.
ZAR1620000
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 29
Pridružen: So Feb 02, 2008 9:20 pm

OdgovorNapisal/-a ZAR1620000 » Pe Maj 16, 2008 9:05 pm

Če imate težave cukanjem, izgubo moči (npr. takoj po zagonu hladnega motorja) ne spreglejte te teme:

http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?t=12920&highlight=pogosti+problemi+++alfo+romeo+156
ZAR1620000
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 29
Pridružen: So Feb 02, 2008 9:20 pm

OdgovorNapisal/-a ZAR1620000 » So Maj 17, 2008 7:00 pm

Žal je bila rešitev s čiščenjem v mojem primeru kratkotrajna :( -
zdaj se avto zbudi v "safe mode-u" - gre le do 3000 RPM, počasi kot traktor. Če mu dvignem vrtljaje (najlažje v dolino ;) se sčasoma zbudi in dela normalno, dokler ga spet ne ugasnem... Po odklopu MAF dela OK, le da bolj kadi.

Tako da sem začasno odklopil MAF in investiral 102 € v original Bosch MAF iz Italije... Poročam če bo dobro delal.
http://www.italiaricambi.it/en/product/ ... 02-309.asp
ZAR1620000
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 29
Pridružen: So Feb 02, 2008 9:20 pm

OdgovorNapisal/-a Cuore Sportivo » To Maj 20, 2008 6:14 pm

ZAR1620000 napisal/-a:
Tako da sem začasno odklopil MAF in investiral 102 € v original Bosch MAF iz Italije... Poročam če bo dobro delal.
http://www.italiaricambi.it/en/product/ ... 02-309.asp


kako to da ne najdem na spisku MAF za 156 V6?

ga V6 sploh nima? :P :lol:
Cuore Sportivo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2141
Pridružen: Ne Nov 16, 2003 9:31 pm

OdgovorNapisal/-a ZAR1620000 » Če Jun 05, 2008 4:49 pm

Cuore Sportivo napisal/-a:
ZAR1620000 napisal/-a:
Tako da sem začasno odklopil MAF in investiral 102 € v original Bosch MAF iz Italije... Poročam če bo dobro delal.
http://www.italiaricambi.it/en/product/ ... 02-309.asp


kako to da ne najdem na spisku MAF za 156 V6?

ga V6 sploh nima? :P :lol:


Itak da ne, 2.5 ne rabi meriti zrak, ker stalno zauga kolikor more :mrgreen:
Vprašaj na servisu, če je MAF kaj drugačen za 2.5 V6 kot za druge. Po moje da ni.

Tale MAF za 100€ sicer deluje dobro, bom pa poročal še čez kakih 1000km. Na pogled je enak kot tastar originalni (samo manj umazan :mrgreen: ), pakiranje tudi izgleda originalno.

Kdo rabi pogojno delujoč MAF? ;) Merilec temperature na njem ne deluje OK, sicer pa je kul - vsaj potem ko dvigneš vrtljaje nad 3000 RPM :D No, ohiše je ziher v redu, če misli kdo kupiti sam senzor, in rabi še ohišje, oz. za potrebe testiranja...

Prodam še rabljen, očiščen in podmazan overboost ventil za JTD :)

Oboje skupaj za 9,95€ :mrgreen:
ZAR1620000
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 29
Pridružen: So Feb 02, 2008 9:20 pm

OdgovorNapisal/-a Alfa Dog » Pe Jun 06, 2008 8:20 am

A kdo ve, kakšen ključ je treba imet za odšraufat MAF? Vem da je torx z luknjo, ampak me zanima točen naziv in velikost.

Zdi se mi, da je to TORX BO, vendar nisem prepričan:
http://catalogs.shoplocal.com/jlindustr ... 3&fsid=833
Odštevamo čas do nove alfe...
Alfa Dog
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 490
Pridružen: Ne Mar 25, 2007 4:01 pm
Kraj: Pivka, Ljubljana

OdgovorNapisal/-a alro » Pe Jun 06, 2008 4:05 pm

Ni navaden torx, vsaj pri 156 ne. Navaden torx ima 6 krako "zvezdo", medtem ko ta za MAF ima 5 krako.
Slika
alro
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 2701
Pridružen: So Feb 11, 2006 2:39 am
Kraj: Nova Gorica/Gorenje pri Divači

OdgovorNapisal/-a El Barto » Pe Jun 06, 2008 8:26 pm

Alfa Dog napisal/-a:A kdo ve, kakšen ključ je treba imet za odšraufat MAF? Vem da je torx z luknjo, ampak me zanima točen naziv in velikost.

Zdi se mi, da je to TORX BO, vendar nisem prepričan:
http://catalogs.shoplocal.com/jlindustr ... 3&fsid=833

Kombinirke (da odviješ stare), pa dva navadna šrufa (za les z lečasto glavo na križni ali normalni tox).
Arese V6 Power
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo 166 2.0 TS 2000
 
Prispevkov: 6274
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 8:25 am
Kraj: Gorje

OdgovorNapisal/-a Alfa Dog » So Jun 07, 2008 6:46 pm

Danes sem zadevo odmontiral in očistil (tako kot je napisano). Mislim da je problem rešen, Alfa spet lepo in enakomerno vleče. Prej se mi je dogajalo, da so pri 2500-2800 nenadoma obrati malo padli, potem je pa spet začela vleči. V glavnem, zdaj je vse lepo in prav.

Ključ za tisti zaj#&an torx šrauf sem si pa sposodil - oznaka je TS20, če bo kdo kupoval.
Odštevamo čas do nove alfe...
Alfa Dog
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 490
Pridružen: Ne Mar 25, 2007 4:01 pm
Kraj: Pivka, Ljubljana

OdgovorNapisal/-a dromly » Ne Sep 07, 2008 3:53 am

Ko vidim da že tarnate nad problemi z jtd imam tudi jaz enega zdi se mi da v 5pr avto ne gre preko 4000rpm cca180km/h kje je vzrok? Ali bi mogel 4pr bolj razvit? Ps ali je LMM=luftmesser?(mislim da ga je tester zaznal kot okvaro :evil: ) s čim tam zatesniš? Prosim za vaše domneve :D
Hm kača je šla ostal mi je samo še križ in težave... bed carma:) (PIŠI KAKO PRIĆAŠ) JTD POWER!!!!!!!
dromly
Alfist
Alfist
Prispevkov: 275
Pridružen: Po Apr 21, 2008 4:15 pm
Kraj: Šmarje-sap

Re: Problemi z 2.4 JTD-izguba moči...

OdgovorNapisal/-a izistyle » Sr Mar 11, 2015 1:51 pm

:D
izistyle
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 460
Pridružen: Pe Mar 16, 2007 7:55 pm

Prejšnja

Vrni se na Ostalo

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost