Problemi z 2.4 JTD-izguba moči...

Tehnična vprašanja, ki se dotikajo različnih modelov

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
bosko001
Alfist
Alfist
Prispevkov: 304
Pridružen: Po Mar 20, 2006 1:39 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Krško

Živoj!

Danes sva šla s kolegom zanj gledat eno 156ko 2.4 103kw. Med vožnjo sem opazil, da ko si pohodu gas pri 2000 obratih je pri 2800 za trenutek nehal vlečt, potem pa je včasih vleku naprej normalno, včasih pa ne več tako močno. Mogoče kdo ve kaj je narobe?

Hvala!
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

LMM po vsej verjetnosti... je pa to zgolj ugibanje.

LP
Uporabniški avatar
Ronnow
Alfist
Alfist
Prispevkov: 462
Pridružen: To Feb 21, 2006 9:39 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Lenart

Ali pa turbo luknja #-o
J T D power
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Ronnow napisal/-a:Ali pa turbo luknja #-o
Pa ne pri teh obratih...
156SW
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 161
Pridružen: Pe Jul 15, 2005 8:51 pm

EGR ventil. Poskusi ga odklopit, bos takoj videl ce je res.
bosko001
Alfist
Alfist
Prispevkov: 304
Pridružen: Po Mar 20, 2006 1:39 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Krško

156SW napisal/-a:EGR ventil. Poskusi ga odklopit, bos takoj videl ce je res.
Sem čist pozabu napisat, da ni egr, ker ga je tip že sam odstranu. Baje se je en kupec ko je to vidu sam obrnu pa šu domov. :lol:
peterles
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 39
Pridružen: To Maj 24, 2005 8:28 pm

Čemu pa je namenjen ta EGR ventil? Kje pa se nahaja (velja za Alfo 166)?
andrejk
Alfist
Alfist
Prispevkov: 457
Pridružen: Če Nov 24, 2005 2:48 pm
Član Alfa Kluba: 0

EGR v določenem območju delovanja mašine vrača izpušne pline nazaj v cilindre v ponovno izgorevanje, in s tem hladi zgorevalni prostor in zmanjša emisije.. skratka namenjen je ekologiji, menda pa ni najboljši za trajnost mašine, saj jo "svinja" z izgorelimi plini.

Odkar so ga pri meni odklopili gre avto bolje in mi ne pride na misel še kdaj priklapljati.

Nahaja se pa na izpušnem kolektorju.
andrejk
Alfist
Alfist
Prispevkov: 457
Pridružen: Če Nov 24, 2005 2:48 pm
Član Alfa Kluba: 0

Še glede vprašanja: poskusite odklopit LMM na cevi, ki vodi iz turbine proti zračnemu filtru.
Uporabniški avatar
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4301
Pridružen: To Feb 01, 2005 2:22 pm

andrejk napisal/-a:EGR v določenem območju delovanja mašine vrača izpušne pline nazaj v cilindre v ponovno izgorevanje, in s tem hladi zgorevalni prostor in zmanjša emisije.. skratka namenjen je ekologiji, menda pa ni najboljši za trajnost mašine, saj jo "svinja" z izgorelimi plini.

Odkar so ga pri meni odklopili gre avto bolje in mi ne pride na misel še kdaj priklapljati.

Nahaja se pa na izpušnem kolektorju.
A lahko mal vec poves? Kje se nahaja? Kje tocno na izpusnem kolektorju. Kaksen zgleda? Kako ste ga odklopi? Ste ga popolnoma odsrawfal? :)

Kup uprasanj :)
andrejk
Alfist
Alfist
Prispevkov: 457
Pridružen: Če Nov 24, 2005 2:48 pm
Član Alfa Kluba: 0

Tale je rešil tako, da je vstavil aluminijasto ploščico. Možno pa je tudi blokirati vakuumsko cev. V vsakem primeru avto potem vleče bolje, na tehničnem pa zaradi emisij tudi ni bilo problemov.

Slika
Uporabniški avatar
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4301
Pridružen: To Feb 01, 2005 2:22 pm

Kaj pa ce ventil kar odstranim? Kaj je z tisto sivo gumnasto cevko na sliki? Njen namen?
Zadnjič spremenil Creed, dne Po Nov 13, 2006 1:05 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
quattro
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 31
Pridružen: Pe Feb 18, 2005 9:41 pm

pha. isto dela meni 146 od petka. s tem da vcasih poskusi potegnit. pa ga kaj hitro zadusi.
ampak do 2000 obratov se vede normalno. potem, ko bi morala zagrabit turbina, se ne zgodi pa nic. dobesedno kot bi en avto grabil za vrat.
mkavci9
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 233
Pridružen: Ne Sep 03, 2006 7:07 pm
Vozilo: Alfa 159SW 2.0 JTDm
Kraj: primorska

Moje mnenje je tako.

Imam 156 jtd 105konjev. ERG ventil pomoje ni kriv, ker meni dela isto. Sm ga očistu, zablokiru, odklopil cevko za vakum,.... na začetku sm mislil da vleče boljše, amak ni.
Še vedno pri enih 2700 obratih zgubi moč. V bistvu čutiš da ga malo zmanjka.

Pri očetu se je pri stilotu(115 konjev) zamašil ERG, sicer elektronski.
Avto je kadil, in ko se je segrel ni vlekel. Blokirala sva ga in laufalo je super. Potem so mu na servisu rekli, da to ni dobro, kao za ventile, :?: zato sva ga razdrla in ga spucala. Ena peščica saj je bila noter. In tudi po čiščenju dela normalno.

tako da nevem, če bom imel možnost bom probal zamenjat LMM, in če se bo izkazalo da je fuč, ga bom pač zamenjal, jebiga

lp
rock n' roll
bosko001
Alfist
Alfist
Prispevkov: 304
Pridružen: Po Mar 20, 2006 1:39 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Krško

mkavci9 napisal/-a:Moje mnenje je tako.

Imam 156 jtd 105konjev. ERG ventil pomoje ni kriv, ker meni dela isto. Sm ga očistu, zablokiru, odklopil cevko za vakum,.... na začetku sm mislil da vleče boljše, amak ni.
Še vedno pri enih 2700 obratih zgubi moč. V bistvu čutiš da ga malo zmanjka.

Pri očetu se je pri stilotu(115 konjev) zamašil ERG, sicer elektronski.
Avto je kadil, in ko se je segrel ni vlekel. Blokirala sva ga in laufalo je super. Potem so mu na servisu rekli, da to ni dobro, kao za ventile, :?: zato sva ga razdrla in ga spucala. Ena peščica saj je bila noter. In tudi po čiščenju dela normalno.

tako da nevem, če bom imel možnost bom probal zamenjat LMM, in če se bo izkazalo da je fuč, ga bom pač zamenjal, jebiga

lp
Hvala za izčrpen odgovor! Ko boš pa menjal LMM, pa le javi če si rešu težavo, mogoče še komu pomaga! :)
Odgovori
  • Informacija