No meni tudi moj 2.4 motor ni nikamor vlekel oz. je vlekel neenakomerno ter kadil kot 30 let star Zetor. Pa smo probali LMM, pa je bil v redu, pa EGR ventil in tudi ni bilo to. Nato ga odpeljem na (neuradni) servis, kjer je mehanik v 30 sekundah odkril napako - počena oziroma preperela gumijasta cev iz turbine (pravzaprav interkulerja) do motorja. Ko si pohodil gas, je zapihalo kot tajfun, zrak pa je šel namesto v motor mimo njega. Del cevi zamenjan za 3.000 sit in avto spet vleče kot je treba.
ja sej tud možno.
Samo meni ne vleče glih tko slabo. samo tam pod 3000 obrati
mi ga malo zmanjka in počasneje pridobiva na obratih.
In ne piha glih mimo, zato nebi reku da je to to. Morda pa se motim.
Zanimivo se mi zdi, da se nas je nabralo že kar nekaj. Glede na napisano ne morem reči, da so simptomi pri meni tako izraziti, je pa pri cca 2700, 2800 obrati začutit nek pojemek. Hipen ampak se ga čuti, nato pa spet vleče. Zadeva sicer ni tako kritična, da bi me zabrisalo na predno šajbo, ampak se pa čuti. Pravzaprav je zadeva približno tako nežna, da sopotnik tega skorajda ne opazi. In še zanimivost, včasih je ta pojemek bolj izrazit, včasih manj, včasih ga pa niti ne zapazim. Pri normalni vožnji ga praktično ni čutiti.
ne jaz nisem še ugotovil kaj je. V bistvu sploh nisem ugotavljal.
KO bo čas pa bom prvo probal nekje dobit LMM, če to nebo pa ostane še ventilj na turbini, baje da je tud to ful možno.
ta pojemek ki ga opisuješ pri okoli 2800 vrtljajev je bil pri meni močno izrazit. Avtu je pri teh vrtljajih včasih (ne pri polnem pritisku na gas, ampak pri delnem) zmanjkalo moči in je cuknil. To je začutil tudi vsak sopotnik. Rešitev je bila blokada EGR ventila.
V kolikor pri tebi ni cukanja ampak le manjši pojemek se jaz ne bi sekiral. Primerjaj najprej še s kakšno JTD in boš videl, ali je občutek močno drugačen pri pospeševanju.
Imam AR 156 2.4 JTD (129kw/175KM) ima šele pod 20k km in že od samega začetka kadi k star traktor. Sem ga imel na Auto triglav v LJ pa so menjali program in so rekel da so uredili stvar, samo stvar je enaka kot prej.
Saj mi je jasno, da dizelski motorji ne vlečejo v spodnjem območju vrtljajev, samo da se pa "brutalno" zbudi pri 2250 vrtlajih je pa tudi malo pozno,a ne.
Ali kdo pozna dober uradni servis za AR, ker ga moram sedaj počasi peljati na redni servis, pa da bi mi znali odpraviti še težavo s kajenjem?
Tvojo temo sem ti prilepil v že obstoječo, ki govori o problemih z 2.4 JTD motorjem, morda tu najdeš kako pametno informacijo.
Glede servisa ti pa priporočam uradni servis ZEGA na Gorjanskem.
Imam AR 156 2.4 JTD (129kw/175KM) ima šele pod 20k km in že od samega začetka kadi k star traktor. Sem ga imel na Auto triglav v LJ pa so menjali program in so rekel da so uredili stvar, samo stvar je enaka kot prej.
Saj mi je jasno, da dizelski motorji ne vlečejo v spodnjem območju vrtljajev, samo da se pa "brutalno" zbudi pri 2250 vrtlajih je pa tudi malo pozno,a ne.
Ali kdo pozna dober uradni servis za AR, ker ga moram sedaj počasi peljati na redni servis, pa da bi mi znali odpraviti še težavo s kajenjem?
LP
če kadi pri polnem gasu je to dokej normalno se mi zdi....... 2200 je dokaj normalno da se motor zbudi, tm šele nekje turbina začne filat na polno.
Ne kadi samo pri polnem gasu. To mi je jasno, da zakadi pri pospeševanju (in ne toliko da se opazi v vzratnem ogledalu). Meni pa kadi tudi v prostem teku in normalni vožnji. Pri pospeševanju se pa pojavi pravi oblak kot pri kakšnem starem golfu - čisto nič ne pretiravam.
Pa je res, da te motorji začnejo vleči šele po 2200 n-1? Ima kdo mogoče graf moči in navora za JTD 2.4 (129KW)?