Sicer konkretno za 2.4 ne vem, a dvomim, da je kaj drugače kot 1.9 (8 in 16v), kjer je lepo videt neprekinjen curek. Enako je bilo pri nekaj ostalih avtih (drugih firm) kar sem si zapomnil, ki imajo tako narejeno.
Jaz bi demontiral pumpo.
Če je kaj narobe z njo itak nisi z delom nič izgubil, če pa je ok, je pa ta urca dela še najmanjši dodatek k problemu...
V primeru da je problem v pumpi in boš nadaljeval z ovinkarjenjem, boš z nadalnjimi "testi" pregrevanja na koncu res še glavo fental...
Sa popolnoma strinjam glede tega "testiranja". Zato pa sem vprasal kako bi bilo najlazje testirati pumpo. Torej ce je z njo karkoli narobe se bo to videlo na mehaniki; torej bodo simptomi fizicno vidni (npr. Stanje propelerja)?
Bivši sodelavec je imel enak problem na 2.4. Ko je malo bolj pritisnil se je jermen na pumpi zavrtel v prazno in črpalka ni delala, ko je pa spustil obrate je pa zagrabila je ohladilo motor. Črpalko najprej preglej po moje.
Naredi prvo test hladilne da vidiš če je prepihana dihtunga ali počena glava. Vzame se vzorec hladilne not se da kemikalijo ki reagira na co2, če se obarva pomeni da je izpuh prihaja v sistem hlajenja.
To se sliši pa interesanto!
Poveš kaj več o tem?
Kdo to dela, koliko stane, oz. se dobi kemikalija za diy, ...?
V primeru prebitega tesnila se sicer hitro pojavi "vrenje" v posodici in oreng oblaki dima (kar bi v boxerjevem primeru po toliko km že zdavnaj se zgodilo), pri razpoki v glavi pa se zadeva ne veča/širi tako hitro in bi tale co2 znal pokazat kaj več.
Torej zgodba gre dalje:
Najprej se bo testiralo tesnenje glave/dihtunge; V hladilni sistem se bo spustilo pod tlakom zrak in opazovalo ali se cez noc tlak spusti (nekje pusca sistem in ker hladilna tekocina ne odteka je to najverjetneje luknja v glavi ali slaba dihtunga) ali ostane enak (vzrok ni v glavi in nadaljujemo s crpalko).
Drugace pa se manjsi update simptomov, ki so bili opazeni okoli avta:
- ko se ga po daljsem casu (par dni) zalaufa se na zacetku pokadi belkasto/siv dim.
- na sovoznikovi strani se zazna vonj po antifrizu.
-nivo hladilne ves cas enak.
Kaksne nove/dodatne ideje glede moznih vzrokov za navedene simptome?
Hvala in lp!
Zgodba z mojo 159ko je zaključena. Potrjena diagnoza: počena glava motorja.
Ker sem v času svojega lastništva zamenjal že skoraj čisto vse kar je mogoče na tem avtu, sem se odločil, da tokrat ne grem v popravilo in gre zato avto v prodajo. Oglas bom objavil v roku enega tedna tako da, če bo koga zanimal nakup se slišimo takrat.
Lahko mogoče kakšen znalec napiše zaksj se to dogaja. Namreč od 10ih 2.4 159, ki se vozijo po forumu je petim že odpihnilo glavo.
To se ne bi smelo zgoditi niti eni.
Alfasan, na prejšnji strani imaš odgovor, katerega mi mora še nekdo potrditi. Žal sam ne morem preverit tega. Naj pa bi bile zanesljive informacije.
Se pravi, prva stopnja ventilatorja se prižge pri 106°C. Voda vre, ko začne šele hladiti.
Vedno sem pozoren na T in še nikoli nisem opazil da bi kazalo več kot 90°C prav tako se ne spomnim, da bi kdaj slišal ventilator, razen če imam prižgano klimo.
Torej mora biti nekaj drugega. Kaj pa če vodna pumpa zataji in se segreje nenadoma. Ali pa šobe delujejo kot brener zaradi napake.
Če kakšen audi/ vw crkne me ne čudi, saj jih je ogromno, alf je pa malo in vsaka crkovina zelo pokvari statistiko.
Mogoče bo Tribesman kaj več povedal, če ima kakšno idejo zaksj prihsja do okvar in kako jih preprečiti.
Eno je temperatura na števcu, drugo pa po računalniku...
Aegrej auto na 90°C, pa odpri ekspanzijsko posodo. Se bo dost vidlo že po tem, kako voda reagira
Banny napisal/-a:Se pravi, prva stopnja ventilatorja se prižge pri 106°C. Voda vre, ko začne šele hladiti.
Voda pod tlakom ima visje vrelisce.. zato voda tudi pri 106 stopinjah ne zavre.. To da vklopi prvo stopnjo pri 106 stopinjah ni cisto nic cudnega saj imajo enako narejeno tudi Ford , Opel itd itd. Vecini pa na stevcu laze da je skos 90. Tko imajo narejeno v programu. ( Hladno , normalno , vroce / pod 90 , pribito 90, ze skor prepozn )