Tudi jaz sem imel probleme pri speljevanju z svojo 159ico, ampak samo, ko je motor še hladen. Klima pa pri tem še kaj doda. Ko se motor malo ogreje, ti problemi izginejo. Izgleda, da je to hiba pri teh modelih. Ko se 1x navadiš, je čisto drugače. Odvisno je tudi, kako hočem speljati. Pri hitrem je treba malo bolj stopiti na stopalko, drugače pa lahko speljem tudi brez dodajanja plina.... Tudi pri prehitevanju je podobno, kadar se vozim pod 1.800 obratov. Takrat je pač treba menjati v nižjo, tako kot pri bencinarjih. Klima se pa pri moči pozna le takrat, ko se vozijo 3 ali več oseb.
LP
159-ka je pač nekoliko težji avtomobil in temu primerno je tudi speljevanje - je pač treba prilagoditi količino dodaega "plina". Meni (pa sem doma v "govcih" - hribih o.p.) še ni "crknila - s klimo ali brez. Stvar občutka voznika.
Je pa tema zanimiva, saj je sklopka pri 159-ki res nekoliko posebna in če se ne motim je bila ravno sklopka omenjena kot možna težava pri povečanju moči (čipanju). Ali to drži - kakšna izkušnja ?
Aja, še vprašanje : nisem ravno počasen voznik, zato me res zanima kako hudiča prignati 159-ko na 240 (brez predelav). Ta odgovor bi pa resnično rad prebral.
Creed napisal/-a:Tko ku Foggy tud jst ne cutm razlike z vklopljeno klimo ali izklopljeno. Tud speljujem lahko popolnoma brez gasu neglede ali je klima vklopljena ali ne.
Creed napisal/-a:Tko ku Foggy tud jst ne cutm razlike z vklopljeno klimo ali izklopljeno. Tud speljujem lahko popolnoma brez gasu neglede ali je klima vklopljena ali ne.
240 km/h je po vsej verjetnosti možno peljati le na AC po klancu navzdol...
Tako mi je v 90-ih, ko sem še vozil Renault 19 - 1.4 limited, uspelo pognati na 210 km/h in zdelo se je, kot bi šlo lahko še hitreje. Pa nisem upal, da ne bi kaj razneslo ( ), čeprav se motor sploh ni pretiroma trudil. Toliko o tem.
Dejansko se nekje mora poznati. Je pa res, da imajo novejsi avti elektricno gnane klime. Npr. Punto 1.2 60KM prav lepo vozi/speljuje tudi z vklopljeno klimo.
Ce porabi klima 7 konjev, je to celih 7KM kdajkoli. Pri motorju pa vemo kaksna je krivulja moci in navora. Pri nizkih obratih je zelo malo moci in zelo malo navora. Speljujemo pa itak okoli 800-1000 obratov. Tako se 7KM nekje mora poznati - pri moji se, vendar niti ne prevec obcutno.