AR Brera 3.2 vs AR 156 GTA 3.2

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Zaklenjeno
DaemonMe
Alfist
Alfist
Prispevkov: 481
Pridružen: Ne Jan 16, 2005 5:31 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Celje

Samo na kratko, ker se mi precej mudi: včeraj sva se od Celja do Sl. Konjic preganjala Brera in 156 GTA. Za začetek naj povem, da GTA-jka izgleda odlično in da sem jo takoj opazil med ostalimi avtomobili.

Po vseh podatkih (na spletu, tem forumu, kjer koli ...) bi morala Brera ostati zadaj. Predvsem zaradi teže. No, temu ni bilo tako. Brera je GTA-jko pustila zadaj s precejšnjo razliko. Med 3. in 5. prestavo je nastalo za par 100 m razlike.

Nikoli si ne bi mislil, sploh ker sem čital mnenja na tem forumu, ampak zdaj sem definitivno prepričan. Očitno je motor le toliko novejši in naprednejši, da prevaga tudi težo.

Which brings me to this point: GTA je dirkalnik. Je pa dirkalnik (očitno) tudi Brera. Navkljub mnenjem s tega foruma. :)

P.S. Svaka čast tipu zm GTA-jko. Avto izgleda F E N O M E N A L N O !!
Uporabniški avatar
Matjaz46
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Sr Jan 16, 2008 9:06 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Daemon mogoče že na ravnem, ne vem kje sta se vozila, samo na dirkališču bi bila mogoče GTA-jka hitrejša zaradi bolj športnega podvozja itd.
Living life on the fast lane. Gumball baby.

Slika
Uporabniški avatar
Gorkichev
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1818
Pridružen: Ne Jul 03, 2005 10:06 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Nova Gorica - Ljubljana - Nova Gorica

Ma itak

#-o
Uporabniški avatar
Ozi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3611
Pridružen: Če Dec 28, 2006 10:18 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Rivercity
Kontakt:

Pa še nikoli ne veš kako je voznik v drugem vozilo vozil. Ali je stisnil polna, v kateri prestavi je imel,...in tudi takšni modeli se najdejo, ko avto non-stop preganjajo, brez servisov in tako je tudi vprašljivo stanje motorja :doubt:

Mogoče vozi GTA tudi samo za "gušt" in občasno stisne - zaspan motor....preveliko faktorjev, da bi lahko iz tega izluščili dejansko stanje.

Če ne bi lahko tudi jaz trdil, da gre Micra 1.0i 16V z 55KM bolj kot Fiat Punto 1.2 16V 6Speed Sporting :lol:
DaemonMe
Alfist
Alfist
Prispevkov: 481
Pridružen: Ne Jan 16, 2005 5:31 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Celje

Kakor koli - GTA je ostala konkretno zadaj, voznik je dajal občutek, da hoče dirkat (zalepil se je na zadnji blatnik, ko sem čakal, da se avto spredaj umakne).

Zdi se mi, da imajo nekateri tukaj pač nekaj protim novim AR, ker uporabljajo skupni blok kot Holden. Kar se mene tiče kapitalna neumnost.

Ampak vsakemu svoje.

P.S. Ja - vozila sva po AC, torej po ravnem. Glede na Q4, tokratno, vožnjo in moje dosedanje dogodivščine si upam trditi, da na ovinkih GTA ne bi imela prav nobenih možnosti.

P.P.S. Samo moje mnenje! :)
DaemonMe
Alfist
Alfist
Prispevkov: 481
Pridružen: Ne Jan 16, 2005 5:31 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Celje

Matjaz46 napisal/-a:Daemon mogoče že na ravnem, ne vem kje sta se vozila, samo na dirkališču bi bila mogoče GTA-jka hitrejša zaradi bolj športnega podvozja itd.

GTA bolj športno podvozje od Brere? Sem slišal že precej krepkih na račun Brere ampak česa takšnega pa še ne. Podvozji se ne moreta niti primerjati, pogon tudi ne, da ne omenjam zavor (govorim o Breri 3.2 Q4), edini plus GTA je teža. Ostalo je pa razlika 10 let splošnega razvoja v avtomobilski industriji.
Uporabniški avatar
vesoljc
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 545
Pridružen: To Avg 14, 2007 2:30 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj, Celje

Jaz sem se tudi preganjal z svojo suprco za 166tko mjet po AC, pri čemer je on očitno držal gas na polno, ker sem se celo moral malo truditi da sem ga dohajal...oz ga nisem mogel ujeti...kljub 230 konjem, športnem podvozju, nizjemu avtu...itd...



Človek bi mislil da je pač jtd pač hitrejši od 3.0 Super...
Je pa slučajno tako da sem jaz izredno previden voznik in imam zelo visoko mejo kaj je zame še sprejemljivo tveganje... :) in tako mi je ušel , ampak ker js nisem niti to tko resno jemal pa povrh tega je bila alfica, nisem zganjal panike a ne...:)

Pač potrjujem preveč je dejavnikov, in če so specifikacije enega avta boljšega od drugega, tako pač je ...:)
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Po ravnem GTA da dol Brero (avto je lažji za skoraj 300 kg), po ovinkih pa sem prepričan da bi Brera ob Q4 in bolj sofisticiranem podovozju bila boljša. Čas na progi bi pa definitivno odločila konfuguracija same proge.

Zdaj imeti kaj proti novemu V6 ali staremu... Ne glede na izvor, ampak stari je boljši iz teh razlogv - se raje vrti, je definitivno bolj odziven. Lepše izgleda :P. Nov ima verigo, direktni vbrizg in je lažji. Prednost mu daje tudi navor, saj ga je več ter je lepše razporejen po celotnem območju vrtljajev.

Defitinvo je večji užitek vozit Arese V6, saj deluje precej bolj živ oz. kot da bi v sebi imel življenje oz. dušu, po 5k rpm pa še lepše zarenči in potegne, GMov pa tam rahlo utihne in v spošlen daje občutek, da je rahlo anemičen.

Sam bi še vedno izbral Alfo 159 s 3.2 motorjem definitivno, še rajši pa če bi imela star V6.

Glavni razlog in če ne tudi edini za zamenjavo so bile emisije, saj je imel star V6 precejšen izpit CO2-ja.


@vesoljc: dizla je gnala prožnost. Recimo na enem hribu je za mano (jaz an desnem) na levem voznem pasu bil Audi Q7 3.0 TDI, oba sva dala gas, in me je začel prehitevat, ko pa je moj motor prišel na 4k obratov pa se je njegovo prehtevanje na pol poti prenehalo :), 500Nm ga je pač takoj pognalo, jaz bi pa moral menjat dol.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
DaemonMe
Alfist
Alfist
Prispevkov: 481
Pridružen: Ne Jan 16, 2005 5:31 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Celje

lizard napisal/-a:Po ravnem GTA da dol Brero (avto je lažji za skoraj 300 kg), po ovinkih pa sem prepričan da bi Brera ob Q4 in bolj sofisticiranem podovozju bila boljša. Čas na progi bi pa definitivno odločila konfuguracija same proge.
OK. Če je kje kdo z 156 GTA, ki bi preizkusil, kateri avto da dol katerega po ravnem, se jst javim. Govorim namreč iz konkretnih izkušenj in videnega na lastne oči, tako da nimam nobenih pomislekov.

P.S. Avto je uradno lažji za 210 kg. Ima pa 10 KM in 22 Nm navora manj. Seveda plus ostala tehnika, pri kateri je 10 let razlike.
Uporabniški avatar
Ozi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3611
Pridružen: Če Dec 28, 2006 10:18 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Rivercity
Kontakt:

Lepo napisano lizard =D> se popolnoma strinjam. Tehnične podatke tudi, če lahko imajo nekaj % odstopanja ali + ali -, se pač ne more spregledat.

Alfa 156 GTA

Teža = 1410 kg
Moč = 249.4 PS (246.0 bhp) (183.4 kW) @ 6200 rpm
Navor = 300.0 Nm (221 ft·lb) (30.6 kgm) @ 4800 rpm
0-100km/h = 6.50 s

Alfa Brera 3.2 V6 JTS Q4

Teža = 1690 kg
Moč = 259.6 PS (256.0 bhp) (190.9 kW) @ 6200 rpm
Navor = 322.0 Nm (237 ft·lb) (32.8 kgm) @ 4500 rpm
0-100km/h = 7.00 s

V največji moči in kdaj jo dosežeta ni velike razlike. Razlika je pa v navoru. Ker se še z novim 3.2 nisem peljal tu ne morem primerjat, ampak od Unicorna GTA začne res konkretno vlečti tam od 3500-4000rpm naprej.

Bi pa sam tudi raje posegel po 159, če bi imel možnost 8)
DaemonMe napisal/-a:OK. Če je kje kdo z 156 GTA, ki bi preizkusil, kateri avto da dol katerega po ravnem, se jst javim. Govorim namreč iz konkretnih izkušenj in videnega na lastne oči, tako da nimam nobenih pomislekov.
Spet vprašanje v kakšem stanju je motor pri tisti GTA, ki oz. če se bo kdo javil :wink: Npr. sam se peljal že z lažjim avtom z malenkost več konji (skoraj enak motor) kot jih je imela moja GTV, ampak ga je vseeno moja GTV za malenkost dol poknila :lol: bi pa rekel, da je vprašanje kakšen bi bil rezultat, če bi tisti motor bil ravno tako tip top kot je bil pri moji :mrgreen:
DaemonMe
Alfist
Alfist
Prispevkov: 481
Pridružen: Ne Jan 16, 2005 5:31 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Celje

Uradna teža Brere 3.2 V6 je 1.630 kg, tako piše tudi v prometnem dovoljenju.

O raznih stanjih motorja, razmerah na cesti, oblačnem/sončnem vremenu in psihičnih motnjah voznikov pa po moje nima smisla razpravljati. :D Kot rečeno - se javim, da obranim čast Brere, če je že pač splošno znano, da je avto počasna krava. Pa da vidimo, če se najde junak! :)
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Slovenci, zavist vas malo daje, zavist....sporočite mi, kje bo drag race, da pridem gledat :lol: pa da vidimo kdo bo s kravo prišel in kdo se bo s kravo odpeljal :doubt:
Uporabniški avatar
Ozi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3611
Pridružen: Če Dec 28, 2006 10:18 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Rivercity
Kontakt:

DaemonMe napisal/-a:Uradna teža Brere 3.2 V6 je 1.630 kg, tako piše tudi v prometnem dovoljenju.
Pri teži je vsaj kar se mene tiče takole. Unicornu tudi v prometni piše manj kg kot pa na internetu najdem podatke. Pospešek od 0-100km/h je tudi vprašljiv saj na AO forumu npr. z GTV 3.0 V6 dosegajo dost boljše rezultate kot AR deklarira in dokler nebi avta bila na vagi je to vse zelo vprašljiv podatek.

Glede teže v prometni je pa tudi bolj tako-tako. Ko sem jaz mojo 155 na novo registriral, šel po tablice in prometno se je gospodična zmotila pri podatkih in tako je bila moja 155 za 100kg lažja kot prej - po prometni :lol:
DaemonMe napisal/-a:O raznih stanjih motorja, razmerah na cesti, oblačnem/sončnem vremenu in psihičnih motnjah voznikov pa po moje nima smisla razpravljati. :D Kot rečeno - se javim, da obranim čast Brere, če je že pač splošno znano, da je avto počasna krava. Pa da vidimo, če se najde junak! :)
O stanju motorja za mene ni brezpredmetno razpravljat že zaradi zgoraj omenjenih razlogov. Ne vem pa zakaj bi moral biti junak, da po ravnini pritisne na gas :rofl:
alfa_samec napisal/-a:Slovenci, zavist vas malo daje, zavist....sporočite mi, kje bo drag race, da pridem gledat :lol: pa da vidimo kdo bo s kravo prišel in kdo se bo s kravo odpeljal :doubt:
Omg...je res treba vsako temo spravit na takšen nivo? Tu se debatira o zmogljivosti avtov, ne kdo si lahko kaj privošči #-o to, da se pa osebno že poznate pa tudi ravno ne vpliva dobro, v smislu objektivnosti, na tvoje poste.

Osebno vsekakor dopuščam možnost, da je Brera hitrejši avto, ampak tako z pogledom na teh. podatke imam pa tudi svojo predstavo tako kot jo lahko ima vsak tule na forumu :wink:

Bi pa vsekakor bilo zanimivo videt kateri avto gre bolj :D

Še enkrat - ne trdim nič, ampak samo predpostavljam tako kot je tudi lizard napisal :wink:
Uporabniški avatar
žival
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3281
Pridružen: Pe Avg 26, 2005 12:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Litija

Ah spet ena zema o tem kdo ma daljšega. Itak junaka z GTA-jko ne bo, itak ma že marsikera precej pomorjenih vrancev pod havbo,...

@DaemonMe: sprijazni se da maš dober avto in si misli svoje, primerjat jabolka in hruške je popolnoma zgrešeno.

@vesoljc: multilandini zna bit prekleto konkurenčen šestaku :wink:
alfafil
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4576
Pridružen: Če Feb 05, 2004 2:16 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor
Kontakt:

-pa imamo na forumu brero 3,2 in 156GTA,imamo tudi SG letališče v bližini... :wink:
Zaklenjeno
  • Informacija