Pred nekaj dnevi sem ob pospeševanju opazila, da avtu v 5 in 6 prestavi kar na enkrat vzame moč. Najprej števec turbine drastično naraste, potem pa kljub držanju na plin pade skoraj na nič in čez nekaj sekund zopet naraste. Ob tem začutim rahle treslaje v avtu in kot da ga nekaj bremza...
Vendar ta težava ni stalna..
Bi bilo narobe kaj z turbino, morda turbinska cev spušča, ali je kaj hujšega...?
Jaz imam podoben agregat kot ti, meni avto sicer ni nič "zaviralo", se je pa poznalo če sem bil sam ali pa če je bil poln. Med 1750 in 2000 rpm je avto potresaval (podobno kot če bi premalo gasa dal pri speljevanju - cel se je potresel oz. stresal). Ko sem dodal gas ali vozil pod temi obrati je bilo okej.
Jaz sem imel počeno cev turbine (ta krajšo).
A si opazila da je težava povezana z vremenom? (vlaga, suh zrak)?
Ne vrjamem, če je z vremenom povezano, to sem namreč opazila v soboto, potem šla na testno vožnjo še v nedeljo...
Ja, drugače ne opazim sprememb, da bi slabo vleku. Načeloma, če je cev počena, se pozna malo mokro (mastno) okoli nje, pa sem gledla, pa ni kje videt..
Hmmmm kaj pa če je sklopka? To se najprej pojavi v višjih prestavah, pa zna tudi malo potresavat ko se to zgodi... Pri katerih obratih se to zgodi? Če je v okolici 2000rpm kjer je največji navor potem je zelo verjetno sklopka...
Če bi bilo kaj s turbino bi kaj računalnik javljal verjetno....
Ker če preveč polni je logično, da prekine dotok goriva in avtu odvzame moč, še posebej v visokih prestavah pride hitreje do tega.
Če bi ob odvzemu moči, dala malo nogo z gasa, recimo na polovičko, bi avto vlekel normalno naprej brez prekinjanja, seveda pa to ni normalno, da je potrebno se voziti pod takimi pogoji, pomoje ti preveč polni.
Če bi turbina preveč polnila bi bil lahko razlog da štekajo lopatice v turbini, vendar v tem primeru bi definitivno dobil napako iz računalnika, "motor control system failure", ker bi računalnik zaznal over boost. Pravtako bi šel avto takoj v "limp" mode.
Tako da močno dovomim da je to.
Mene moti to da se zadeva pojavlja samo v 5. in 6. prestavi. Kar bi znalo kazati na sklopko, kot sem napisal že prej.
Hja, napolni skoraj do konca.. Sedaj že 2 dni vozim, testiram pa ta okvara nekak ni več čutna...
Mi pa res števec turbine noro hitro naraste v 4sek do konca - pri pospeševanju... sicer ne vem ali je to normalno za 200KM.
Naj mi nekdo ki ima isto mašino pove kako je pri njemu..
Jaz imam isti motor, vendar mi je ta pojav tuj. Pritisk turbine sorazmerno s plinom naraste, vendar padca ob držanju na plin ni, tudi navor konstantno narašča brez izgube moči. Najbolje je, da se obrneš na dobrega serviserja, da ne bi posledično prišlo res do kakšne neprijetnosti.
Pa prosim poročaj o vzroku nastanka.
Prijeten pozdrav
Jaz se vsakič, ko grem tja po material (npr. filtre) zares čudim, ko v servisni delavnici vidim še kakšno alfo.
Tja ne bi vozil niti fiata. Ne samo, da so oderuhi ...tudi pojma nimajo ... zraven pa še kaj uničijo..
No ampak vseeno. Je mal "cuden" izgovor. Ne rabis tako velikega avta zaradi sluzbe. Kaj v prejsnji sluzbi so pa zahtevali tako velik avto? No uspesno prodajo, ceprav mislim da tukaj tici zajec nekje drugje.