Have Engine Checked (H.E.C.) - AR 159

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
russ
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 87
Pridružen: To Maj 19, 2015 9:53 am

včeraj sva z mehanikom probala še nov MAP senzor in nov overboost ventil, seveda ni pomagalo.

vprašal sem ga glede nastavitev in pravi da so mu na beji pokazali graf in da so tudi aktuator stestirali (palčko).

on je mnenja da s turbino ni nič narobe, mi je pa ponudil da jo zastonj odmontira in namontira novo in doplačam razliko do nove, AMPAK če tudi z novo turbino ne bo nič boljše mi ostaneta dve turbini.

tako da sem zdaj malo v dilemi kaj narest. mehanik predlaga da bi pred tem potegnila nove kable za map senzor in overboost če je slučajno kakšen stik slab oz. prevodnost, je to smiselno?

in pa še predlaga da bi se naložila orininal mapa in potem sproba, ker misli da je nekaj na krmiljenju overboosta narobe.

rad bi izključil vse ostale možne zadeve ker čez novo turbino ne bo nič bolšje mi ostaneta dve turbini in ne delujoč avto
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ne zgubljaj časa s kabli... če bi bilo kaj narobe s kabli bi imel polno napak v računalniku.
Računalnik preverja vhodne in izhodne pine stalno za kratek stik in za odprte sponke. Tudi če se napaka pojavi samo začasno takoj zasveti.

Glede ECUja pa ne bom zgubljal besed. Mapa v ECUju se ne "pokvari" kar sama od sebe.
In avto je s staro turbino delal. Torej kaj naj bi bilo narobe z ECUjem in mapo?
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

russ napisal/-a:Pozdravljeni,

Danes mi je avto 159 150km, med vožnjo ugasnil napisalo mi je"have engine checked" in prižgala se je lučka za dovod goriva, rumena. Avto sprva ni hotel vžgati je samo verglal potem pa normalno vžgal. Lučka ni ugasnila. potem mi je v ovinku ki sem ga malo hitreje speljal, je motor izgubil moč, ni pa ugasnil. peljal sem se naprej normalno lučka gorela.
Ko sem se pa sedaj vsedel v avto normalno vžgal, pa lučke ni več in avto normalno dela.

se komu kaj sanja?

Lp
Glej od tukaj naprej si imel te težave... menjano in sprobano skoraj vse. Je za pomislit...
russ
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 87
Pridružen: To Maj 19, 2015 9:53 am

nevem Tribes, tudi meni ni logično, ampak rad bi izključil vse preden se odločim za drugo turbino.

Coolbits, odkar smo popravili konektorje na injektorjih mi ne crkuje več. ciljaš na to da bi bila lahko težava na samem dovodu goriva, oz da bi bilo povezano s tem?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Reci mehaniku naj skrajša dolžino palčke za en ali dva obrata vijaka na palčki in probajta če je kaj drugače.

Če ni, komot nastavita nazaj...
russ
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 87
Pridružen: To Maj 19, 2015 9:53 am

bom mu rekel..

me pa še nekaj zanima, jasno mi je kako vpliva predolga palčka na odziv pri nizkih obratih, ne pripre vntja kot ga more pri določenem vakumu. ampak kakšen vpliv ima pa na maksimalen boost, zakaj ne gre čez 1,2bara?
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Če je predolga morda ne more do konca odpreti vntja, ker se aktuator že zaleti do meje...
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

russ napisal/-a: Coolbits, odkar smo popravili konektorje na injektorjih mi ne crkuje več. ciljaš na to da bi bila lahko težava na samem dovodu goriva, oz da bi bilo povezano s tem?
Ne ni povezano ampak od takrat ko ti je crknil na cesti imaš te težave....
Palčka 1mm gor ali dol, enkrat bi moralo prit do končnega boosta, tisti mm je samo fina nastavitev, ki jo kompenzira ecu.
Do konca rabi odpret samo na nizkih obratih, na višjih jo mora zapirat, da ne overboosta
russ
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 87
Pridružen: To Maj 19, 2015 9:53 am

saj ravno to sem mislil, če se palčka skrajša bi teoretično izboljšal odzivnost pri nizkih obratih, če predpostavljamo da je predolga. ampak kaj potem omejuje turbino da ne razvije boost nad 1,2 bara?
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

coolbits napisal/-a:Turbino poganja zrak oz izpušni plini iz motorja. Če je teh preveč ali premalo bo boosta preveč ali premalo, turbino krmili VNT ampak če je motor (ventili) pravilno nastavljen, drugače lahko VNT do konca odpre in bo boosta vseeno preveč ali pa do konca zapre in ga bo vseeno premalo...

Ste preverili nastavitev zobatega jermena? Če ne, bi mogoče bilo ok če bi... :)
Lahko da ti je "pojedlo" swirl in ob tem je preskočil jermen pol pa še poškodovalo turbino...
Par strani nazaj...
russ
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 87
Pridružen: To Maj 19, 2015 9:53 am

jermen smo preverili, vse ok.

brez overboost ventila se turbina vrti čez 1,6 bara, več nismo želeli probat(včeraj z računalnikom), kar pomeni da je izpunih plinov dovolj, drugače tudi tako ne bi dosegla boosta
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Aha nisem zasledil, da ste preverili jermen...
Ja pol je pa težava samo na krmiljenju turbine nekje, in če priklopljeno direkt dosega boost pol je tud s turbino vse ok.
russ
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 87
Pridružen: To Maj 19, 2015 9:53 am

probali bomo to s palčkopa bomo videli, ampak da pa ne dosega max boosta mi pa sploh ni jasno zakaj ne, zgleda tako kot da jo nekaj ustavi pri 1,2, pride že malo čez ampak takoj pade nazaj na 1,2
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Računalnik lahko kompenzira odstopanje nastavitve na aktuatorju. Vendar je omejitev koliko lahko kompenzira...

V računalniku je omejitev pozicije VNTja glede na obrate motorja (to je zaščita, ki preprečuje overbooste v višjih obratih in tudi detektira da je nekaj narobe z učinkovitostjo turbine, če ne dosega določenega boosta s pričakovano VNT nastavitvijo).
Ta omejitev je nastavljena tako da lahko računalnik kompenzira VNT nastavitev tja do max +-15% od "idealne" nastavitve.
Kar je več od tega ne more, in je znak da nekaj ni OK, ali z nastavitvijo, ali z vakumom, ali pa s samo turbino (vetrnice, ležaji...).

Po domače povedano, pri nizkih obratih je normalna nastvitev VNTja ~70%, v višjih ~30%.
In če računalnik z maksimalno kompenzacijo ne bo dosegel željenega boosta, pač bo boost nižji.

Ampak to ni "problem" računalnika, to je samo znak za problem na mehanski strani...
russ
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 87
Pridružen: To Maj 19, 2015 9:53 am

no to me je zanimalo, se pravi predolga palčka vpliva tudi na max boost. bomo probali skrajšat.
Odgovori
  • Informacija