Moj problem z zamakanjem je identičen. Na sovoznikovi strani se na pragu pojavijo kapljice. To je zelo lepo vidno, ko v mokrem vremenu delaš ovinke in v desnih ovinkih se lužica, ki se nabira v kanalu med tesnilom, zlije po preprogi.
Imel sem malo več časa in pregledal zadevo. Najprej sem poiskal sledove ocejanja vode. Ti so bili lepo vidni na vratih pod zvočnikom. Nato sem snel oblazinjenje vrat, odvil plehnato zaščito in pripravil šprico od steleksa polno vode ter šprical.
Zadeva pa je sledeča:
Voda se po brisalcu (to je vodoravno zunanje tesnilo na stranskih vratih) zaradi naklona, pa tudi drugače, steka v smeri ogledala. Na mestu stika z vertikalnim tesnilom ponikne v vrata, ter se po robu šipe odceja na sponko pomika šip, na katero je privita šipa. Sponka je še tako nesrečno narejena, da se voda na njej odceja na stran notranjosti. Ko kapljica pade, pa pade na letev za pomik šip, ki je zopet tako nesrečno vpeta, da voda preko nje steče skozi odprtino za zvočnike, ki je v plehu , pod zvočnik, od tam pa se odceja na oblogo in po notranji strani vrat v kanal na pragu.
Začasna rešitev, da se ne bi vozili v podbornici je, da si z izolir trakom začasno prilepiš manjšo cevčico iz plastike na mestu pod zvočnikom, ki bo skrbela, da tesnilo ne bo tako dobro tesnilo in bo voda odtekala. Vrhnji rob cevi mora biti pod robom tesnila seveda.
Če mene kdo vpraša je to tipična konstrukcijska napaka vrat. Sicer sedaj rešujejo to s tesnili, morali bi pa vodi, ki pride po šipi spremeniti smer. To bi bilo izvedljivo z drugačno sponko, ki bi upoštevala stekanje vode in če že kaplja, naj kaplja proti zunanjemu plehu, na pa proti notranjemu in po vodilih za šipe.
Jaz imam trenutno rešitev s cevko in vode v kabino ni. Najprej pa bom probal zamenjat samo horizontalni brisalec, če bo še curilo pa tudi vse ostale. Je pa prvi avto v katerega mi zamaka, pa sem vozil tudi Diano in ni bilo problema (je silikon vse rešil)
.