Ja.... presenečenje danes zjutraj... ročna mi je zamrznila....
Zanimivo mi je dejstvo, da je to prvi avto, pri katerem mi je ročna zamrznila... to se mi niti pri katrci, niti pri fordu, niti pri prejšnji alfi in niti pri mazdi ni nikoli zgodilo.....
Verjetno je res kakšna voda v bodnu od zajle... Pozimi pa se izogibaj zategovanju ročne za dalj časa(tudi na klancu je ne rabiš zategovat- lepo v 1. prestavo oz. v R odvisno kako imaš avto parkiran).
Zajlo bo treba zamenjat... samo od sebe se ne bo popravilo, kvečjemu se ti bo čez nekaj časa strgala, tako kot se je meni. V približno 4 mesecih od takrat ko sem prvič opazil da mi je zmrznila mi je potem šla...
Drugega kot počakati da ti odmrzne ne moreš storiti. V tem času ne uporabljaj ročne zavore, da ti vse skupaj ne zablokira. Ko boš prevozil nekaj kilometrov se bo že odtajala.
Meni je tudi lansko zimo sem in tja zamrznila, letos sem se odločil, da jih pred zimo zamenjam, saj so bile stare že skoraj 10 let in so odslužile svoje, poleg tega imam avto v garaži, tako da teh problemov ni več.
Danes sem se tudi jaz odpeljal kar naprej.... ampak se ni še odtalila... je pa res, da je bla zategnjena samo do prvega zoba, tako da rezen tega da je disk kar precej vroč bil, pa trenutna poraba ista kot da bi v precejšen klanec peljal, ni blo večje panike....
Če nimaš zategnjeno do konca jo enostavno malo razmigaš in bi morala spustit, parkrat zategneš do konca in spustiš, men pomaga, sem ravnokar prakticiral. Bom pa čez vikend WD-40 našprical not če bo kaj pomagalo, zajle so stare 2 leti, tako da vtrgat se še ne smejo.
Kaj me moti na moji Alfi?
Pravzaprav nič drugega kot zavistni pogledi lastnikov drugih znamk, ki jim je Alfa všeč, a si je ne upajo imeti.
Creed napisal/-a:To z zateganjem je meni le se poslabsalo zadevo. Dejansko je pol zajla ostala se bolj zategnjena in sem se teze peljal. Se je pa avto hitreje ogrel
LP
x2
Za povečanje penisa si preprosto kupite BMW in problem je rešen.Pred uporabo se posvetujte z forumskim pametnjakovičem ali pri uporabniku.
Običajno zmrzne v zajlah in ne pri disku, tako da kakšna vožnja z zategnjeno ročno bolj medvedja usluga avtomobilu.
Če je sila pa zelo dobro pomaga če dvigneš avto, potolčeš po vzvodih v kontra smeri in tako sprostiš ročno ... pa nato čimprej zamenjaš zajle.
Zajle so praktično potošna roba, dokler ne prešaltaš na elektronski sistem, tam se ti pa lahko zgodi, da ti zadeva zarjavi in motor ne uspe odmakniti ploščice.
No kakor koli meni je pomagalo tole z zategovanjem, ker je prejle zmrznila v 1 uri kolk je bla zategnjena. Bom pa vsekakor prečekiral zajle v kakem stanju so, ker mi je mal sumljivo da zmrzujejo. Mogoče je izolacija kaj razpokana.
Kaj me moti na moji Alfi?
Pravzaprav nič drugega kot zavistni pogledi lastnikov drugih znamk, ki jim je Alfa všeč, a si je ne upajo imeti.
Ponavadi gre falit una gumica na koncu plasca zajle in tam zacne voda pronicat v plasc zajle, ki pol zamrzne. Sej pravm da tele gumice pri italijanih sploh niso posrecene.