Zamrznjena ročna zavora - AR 159

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

slehernik
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1116
Pridružen: So Feb 13, 2010 10:46 am

Hja, ne moreš tako "pri nobenem avtu", to je alfa in moraš biti pripravljen na vse - men je na 33-ki zmrzovala gas zajla :D
denis
Alfist
Alfist
Prispevkov: 382
Pridružen: Sr Jan 16, 2008 6:07 pm
Vozilo: 159
Kraj: Radenci

Glede menjave zajle za ročno, kje se na sredini vstran vzame? Ali pa je treba vse plastike vstran vzet od znotraj pri ročni da se zajla odstrani?
pocar
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 90
Pridružen: Če Nov 03, 2011 11:39 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenija

oba sedeža,vso sredinsko konzolo okrog ročne in dvigniti je potrebno tapiserijo na tleh se pravi da moraš dvigniti tudi zadnje sedišče,ker so zajle privite z objemko ob pod.prehod zajle skozi pleh malo pomažeš s silikonsko mastjo da ne bi od kje zamakao,špricneš silikon sprej v novo zajlo in daš malo silikonske masti pod gumico na novi zajli da dodatno zaotoviš tesnost.naštelaš jo tako da imaš cca 1cm prostega hoda oziroma da na prvem zobu čutiš vztrajnost in kolo še lahko obračaš z roko,na drugem zobu pa več ne.
denis
Alfist
Alfist
Prispevkov: 382
Pridružen: Sr Jan 16, 2008 6:07 pm
Vozilo: 159
Kraj: Radenci

to pa ni malo dela za zajle #-o , hvala za postopek
denis
Alfist
Alfist
Prispevkov: 382
Pridružen: Sr Jan 16, 2008 6:07 pm
Vozilo: 159
Kraj: Radenci

a zajli pa sta obe enaki?
pocar
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 90
Pridružen: Če Nov 03, 2011 11:39 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenija

ne,kar vidiš že po gumi distančnikih da ti ne opletajo in tolčejo po podvozju.
bernymonty
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 105
Pridružen: Sr Sep 03, 2008 9:51 pm

silver_line napisal/-a:
SHadowX napisal/-a:
silver_line napisal/-a:v prihodnje bom verjetno dvakrat premislil, preden bom zategnil ročno :D
Bi mar ne bi bilo pametneje v prihodnje raje popraviti ročno zavoro, da bo delovala takrat, ko jo boš naslednjič res potreboval?
Šel sem potem takoj na servis in povedal kaj je bilo.Pa mi je reku mehanik da je kao vse ok, ploščice v redu in ni kaj za zrihtat.Ročna zmrznila zaradi mraza in to je to :?
To ni noben odgovor. Če zajla zmrzne, zmrzne zato, ker je v njej voda. To se lahko zgodi le, če je zaščitna gumica strgana ali pa ohišje žice poškodovano. Voda pride noter + razna svinjarija pa se zapaca pri minusu pa še zmrzne. Kakor je mal toplo spet deluje normalno ampak zajle so zanič. Potrebna je zamenjava! To stori čimprej, drugače boš menjal še diske + ploščice zaradi pregretja.
Alfa Romeo! Brez srca in duše bi bili le stroji.
edey
Alfist
Alfist
Prispevkov: 284
Pridružen: Sr Sep 28, 2011 9:51 pm

Živjo...danes so se tudi pri meni pojavile težave z ročno! Popoldne ko sem šel na ših je tudi na moji alfi ročna zavora bila nekam čudna, ko sem jo odpustil in hotel speljat je bilo tak kak če bo ji imel zategnjeno!!avto mi skoraj crkne nakar! Še enkrat probam ročno in ni imela sploh nobenega upora kot ponavadi! Pol sem jo malo zategnil in odtegnil parkrat in se vozil par naprej in nazaj, potem je bilo malo boljše vendar še vedno ne tak kak bi moralo!! Sem se pač tako peljal v službo, ko sem prišel v službo probam ročno in vse dela normalo..wtf?? Mislite da je tudi meni zmrznila ročna?? Ko sem šel domov ročna dela brez problemov, bil sem tudi pozoren če bi slučajo bila kaj zategnjena vendar diski niso bili pretirano vroči in ni nič smrdelo ko sem prišel doma... Kaj menite vi??
Uporabniški avatar
NejcZ
Alfist
Alfist
Prispevkov: 453
Pridružen: Pe Jan 14, 2011 12:46 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Mozirje

Menim da ne zateguj ročne. Sploh v mokrem in mrzlem.
Moje Alfe nezna noben popravit!
edey
Alfist
Alfist
Prispevkov: 284
Pridružen: Sr Sep 28, 2011 9:51 pm

Je menjava res tako zakomplicirana kot je opisal uporabnik "pocar" ? Je možnost da se zadeva izboljša sama od sebe kot nekatere stvari pri alfah :D ...
Uporabniški avatar
r2
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 613
Pridružen: Po Nov 10, 2003 11:36 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Domžale

Je možnost da se zadeva izboljša sama od sebe kot nekatere stvari pri alfah



ne
Uporabniški avatar
B_U_R_I
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1017
Pridružen: So Jul 13, 2013 12:18 pm
Vozilo: AR 159 SW 2.0 JTDm

Zrihtalo se bo poleti :D
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Zakaj preprosto ne nalijete olja v zajlo od ročne in ne zrjavi, ne zmrzne fajn mehko in gladko gre in nimate težav.
Nikoli jih nismo imeli tisti katerim sem to nardil in tud ne tisti, ki so si sami.

Na 33 sem si v rjavo zajlo nalil olja. Mi je zmrznila, sem jo v kurilnico dal nad peš čez noč, drugo jutro sem jo natankal z oljem, da je rjavo spod ven priteklo pa kr nazaj gor. 2 zimi ni blo ene težave ... no pol pa je rekel motor rask in je šla ojnica čez blok. Zajla še je vedno delovala :lol:
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
ramo
Alfist
Alfist
Prispevkov: 313
Pridružen: Sr Maj 04, 2005 3:33 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Dejansko je menjava na 159 zajeb..... Kolikor sem sedaj gledal brez dvignjenega avta je res potrebno pol notranjosti podret. Kje je 156 kjer si imel s tem 15 min dela...

To change the handbrake cables.

1. Either disconnect the battery or leave the key out of the ignition for at least 10mins as you will be disconnecting the air bags

2. Undo the bolts that hold down the rear of the front seats through the slide rail. Some seat just clip in at the front and some are bolted.

3. Then disconnect the electrical connectors under both seat.

4. Either tip the seats forward or remove them from the car, dont forget to undo the seat belt, to give you access to the bolts that hold in the centre consol, 10mm heads I think. These are located on the side by the seat belt clip under the plastic covers.

5. Now remove the trim around the gear lever. There are another two bolts vertically that holdthe centre consol to the dash.

6. Remove the gaitor from around the handbrke lever.

7. If you now open the arm rest consol to the larger section there is all little rubber mat at the top closest to the driver. Remove this to gain access to a little plastic flap. Pop this up and look down and you will see the hand brake adjuster, slacken this off so that you can pull the hand brake all the way up.

8. Remove the vents and other trim below in the back of the centre consol for the rear passengers.

9. The centre consol should now pull up and out. Go carefull checking for electrical connectors for the 12v lighter socket etc that you can now dissconnect.

10. Remove the lower part of the rear seat.

11. Remove the sill trim from around the bottom of both rear doors. Don't think you can do this with out removing the rear seat but I could be wrong.

12. Loosen off the trim around the base of the 'B' pillar.

13. You should now be able to remove the rear carpet.

14. Undo and remove the clamps that hold down the cables on the tunnel, then remove the ends from the hand brake lever.

15. Now the dirty bit.

16. Jack the rear of the car up, place on stands and remove the rear wheels.

17. With the rear of the car on stands if you look under the car in front of the rear wheels you'll see plastic covers over the suspension arm. Remove the plastic 10mm nuts, this is the same on the other side.

18. Push out the rubber grommets with the hand brake cables inside where they go through the body just under the rear seat.

19. Disconnect the two bracket that hold the cable to the rear arm.

20. Remove the cable from the rear brake caliper. Once you have done this on both side thats it for removal.

21. Just remember when you come to fit the new ones that one of the new cables has a heat shield on it to protect it from the exhaust.

22. Fitting is the same as above but in reverse order.

It sounds a big job and it will take around two hours plus, depending on your spanner skills.
Make sure you give the brake a good 10-20 presses once its all back together before you adjust the cable.
pocar
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 90
Pridružen: Če Nov 03, 2011 11:39 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenija

159-ka je malo zahtevnejša gospodična in mora komplicirati za vsako najmanjšo stvar.jo je pa zaradi tega lepo vozit.ehja podobnost z živim svetom je zgolj naključna. :lol: so pa navodila prava in detajlnejša.sedeže daš težko ven zaradi pasu,jih pa moraš odklopiti zaradi air baga in stikal in odviti potem pa jih pahneš do armaturke.v navodilih se konektor pod sedežem odklaplja vsaj 10 minut po tistem,ko si odklopil baterijo!v bistvu ni komplicirano če ti ti nekdo pove postopek.v e-learnu ne piše nič o tem da je zajla privita na pod in da moraš dvigat tapiserijo,vsaj pri limuzinski izvedbi.občutek cele gumice na zajli je pa neprecenljiv. :lol:
Odgovori
  • Informacija