DPF filter - AR 159, vsi JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
B_U_R_I
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1017
Pridružen: So Jul 13, 2013 12:18 pm
Vozilo: AR 159 SW 2.0 JTDm

Meni na mestu obrati niso nihali. Si pa slišal drugačen zvok pa če greš ven iz avta, boš zavohal...
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

fixy napisal/-a:Zanima me na mestu v prostem teku kako se ve.?
Kot je že TribesMan povedal, ti kazalec turbo polnilnika dobesedno pade v poden in tam ostane dokler ne daš spet na gas:
http://www.youtube.com/watch?v=9Yf-qPRKe6w

Na naslednjem posnetku se prav lepo vidi (tudi napiše), kakšna razlika je v padanju kazalca med in po regeneraciji:
http://www.youtube.com/watch?v=a1jJGtLGHzo


Kako sprožiš regeneracijo preko EcuScanerja (ni za alfo, ampak fiat je fiat :mrgreen: ):
http://www.youtube.com/watch?v=3cWK6ppdevE
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
shark13
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 167
Pridružen: To Jun 04, 2013 6:48 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: trbovlje

pri meni je ko sem na mestu kazalec za turbino na prvi crtici, slisis pa tudi drugacen zvok motorja (bol kovinski)
Uporabniški avatar
fixy
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 574
Pridružen: So Maj 29, 2010 2:47 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 SW 1750 TBi
Kraj: Brežice

jest sprasujem za 2.0jtdm. ki ima drugje dpf, motor je ze euro5. verjetno nemore bit isto kot pri 5 let starejsem 1.9
1998 156 2.5 V6
2006 159 3.2 JTS V6 Q4
2007 159 1.9 JTDm
2010 159 SW 1750 TBi
2011 159 SW 2.0 JTDm
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Isto je...
Uporabniški avatar
fixy
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 574
Pridružen: So Maj 29, 2010 2:47 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 SW 1750 TBi
Kraj: Brežice

očitno je to to. danes so spet začeli obrati med 750 in 850( od oka nekje), glasen auspuh in čudn vonj, ko sm krenu je pa računalnik še napisu DPF filter cleaning, keep vehicle moving, oz. neki takega.
1998 156 2.5 V6
2006 159 3.2 JTS V6 Q4
2007 159 1.9 JTDm
2010 159 SW 1750 TBi
2011 159 SW 2.0 JTDm
Uporabniški avatar
B_U_R_I
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1017
Pridružen: So Jul 13, 2013 12:18 pm
Vozilo: AR 159 SW 2.0 JTDm

Meni tega v enem letu nikoli ni napisalo ... :-)(
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

Meni tudi ne
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

To napiše samo kadar je DPF že kritično zabasan, in je nujno da se regeneracija izvede, ker drugače bodo problemi...
Verjetno je pred tem že parkrat nevede prekinil regneracijo, in se je DPF tolk zamašil da je javil.

Če je vse normalno, ne vidiš nobenega opozorila.
Uporabniški avatar
fixy
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 574
Pridružen: So Maj 29, 2010 2:47 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 SW 1750 TBi
Kraj: Brežice

TribesMan napisal/-a:To napiše samo kadar je DPF že kritično zabasan, in je nujno da se regeneracija izvede, ker drugače bodo problemi...
Verjetno je pred tem že parkrat nevede prekinil regneracijo, in se je DPF tolk zamašil da je javil.

Če je vse normalno, ne vidiš nobenega opozorila.
Najverjetneje je to to. Ker zadnič je verjetno začel regeneracijo pa sm ga ugasnu,ker sem glih v službo prišel, nisem pa vedel da je to to. takoj ko je začel to z obrati in glasnim zvokom.
1998 156 2.5 V6
2006 159 3.2 JTS V6 Q4
2007 159 1.9 JTDm
2010 159 SW 1750 TBi
2011 159 SW 2.0 JTDm
Uporabniški avatar
b_bay
Alfist
Alfist
Prispevkov: 328
Pridružen: Ne Jan 15, 2017 2:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 170KM

Prebral celo temo. Jaz sem ocitno bedak, ampak jaz se zmeraj ne vem kdaj se zacne regeneracija DPF filtra. Edino kar sem razumel je, da ob odvzemu gasa pade pritisk turbine na 0 in to je tudi vse. No, pa da je zvok malo drugacen.

Zdej stalno spremljat zvok tudi ne mislim, ampak vseeno ali je ta zvok resnicno drugacen, da se ga takoj opazi in da si reces okej grem rajsi se ene 15km kar nekam, da se spuca DPF?

Avta se nimam, ampak berem pa vse teme okrog napak, da bom na tekocem.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ne preveč komplicirat :)

Zvok je malo globejši, in če si pozoren ga opaziš... Drugače pa če se voziš vsaj enih 20-30km v eno smer se bodo regeneracije delale brez težav.
Uporabniški avatar
b_bay
Alfist
Alfist
Prispevkov: 328
Pridružen: Ne Jan 15, 2017 2:12 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 170KM

Zakaj potem toliko teh prisilnih regeneracij? Eni se vozijo po mestu, pa imajo te probleme, spet drugi se vozijo na daljse relacije in imajo kljubtemu probleme.

Omenjen je bil tudi zapacan EGR ventil, ki posledicno se bolj paca DPF filter. Se kaj drugega razen kratke voznje unicujejo DPF? Prebral sem tudi, da je to lahko zaradi napacnega olja...

Ko dobim avtomobil, ga resnicno zelim vzdrzevati tako kot je treba. 20-30km v eno smer nimam, ampak mi ne bo problem se peljati 1x tedensko tudi 50km nekam, da se stvar spuca.
Uporabniški avatar
legenda1979
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 587
Pridružen: Če Avg 21, 2014 5:41 am
Vozilo: AR 159 2.0 jtdm

O kakšnih prisilnih regeneracijah ti govoriš?? Res ne vem kaj toliko kompliciraš s tem dpf filtrom pa še sploh avta nimaš. Ne sekiraj se za regeneracije, kdaj, kako pogosto, kako se sliši in ne vem kaj še vse. Avto bo vse sam naredil, tudi če boš prekinil regeneracijo, ker pač ne boš vedel za njo, se ne bo zgodilo nič hudega. Ko bo dpf tako zabasan, da bo res potrebna regeneracija, se prižge lučka. Greš na ac, pri prvem izvozu obrneš se vrneš in filter bo spet čist kot nov. Nikar ne verjami vsega kar prebereš tukaj preveč resno ker izgleda da je na forumu kar nekaj ljudi obsedenih z dpf filtri in egr ventili. Če po njihovem tega takoj ne odstraniš in blindiraš najboljše da avto odpelješ na odpad. Lahko ti povem, da vozim avto z egr ventilom in dpf filtrom že tri leta (80k km) in nimam nobenih težav z tem, kot da sploh ne obstajata. Predvsem pa nista na avtu samo za zgago, kot trdijo nekateri "poznavalci" ampak opravljata zelo pomembno funkcijo- čistita izpušne pline.
Torej, najprej nabavi avto potem pa čim manj kompliciraj in uživaj v vožnji.
159 2.0 jtdm
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

90% imajo probleme tisti ki se vozijo na relacije krajše od 20km.
Tisti ki delajo daljše relacije imajo težave samo v primeru da je odpovedalo nekaj drugega (ponavadi EGR).

Če misliš avto uporabljat za 10km fure, premisli ali res hočeš dizla...
Odgovori
  • Informacija