Moderator: Tehnika moderatorji
treba je izklopit DPF in EGR ker drugače javlja napako. Najboljše da po posegu obiščeš še forumaša Tribesman-a, da ti naredi remap.qwerta napisal/-a:Sam ni sam to, da boš dal drugo cev gor, treba tud mal preprogramirat.
Eno nadomestno cev mam tud jaz še viška iz RSfja
Da da ... z g. Tribesman-om sem itak že dogovorjen ... prej pač moram odstraniti mehansko DPF ...RooooK napisal/-a:treba je izklopit DPF in EGR ker drugače javlja napako. Najboljše da po posegu obiščeš še forumaša Tribesman-a, da ti naredi remap.qwerta napisal/-a:Sam ni sam to, da boš dal drugo cev gor, treba tud mal preprogramirat.
Eno nadomestno cev mam tud jaz še viška iz RSfja
zamenjava cevi pa traja cca pol ure, lahko tudi več, če je zarustano.
Meni v normalni vožnji vedno po spuščenem gasu vrže števec na 0,2 bara, medtem ko mi po regeneraciji vrže na 0,4 bara in se nato ob spuščenem gasu počasi spušča...mi je pa malo hecno ker včasih tega ni delalo, se je števec neglede na regeneracijo vedno na 0,2 spustil in počasi nato padal. Bi znal biti to kakšen problem?gecco napisal/-a:Števec za pritisk turbin med regeneracijo...
http://www.youtube.com/watch?v=16s6CZMc ... AAAAAAABAA
Števec za pritisk turbin po regeneraciji...
http://www.youtube.com/watch?v=VjnUjKLx ... AAAAAAAAAA
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 45 gostov