Mislim da obstaja tudi brez, ampak takih niso prodajali v evropski uniji...
Če pogledaš v katalog delov ePer, je notri tudi cev ki nadomesti DPF. Če ga pa tvoja ima boš moral pa številko šasije vpisat v ta katalog delov in ti pokaže kaj pa kako je v avtu.
Kimi napisal/-a:Prosim ce lahko zvem kje se dobi ePerov katalog. Najlepsa hvala
Google.com - vpiši ePER, uporabljaj IE! Problem zna biti edino če je verzija starejša in še ne nima notri 159-ke. Potem malo prečekiraj in poišči kako download verzijo.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Ja, preprogramiraš ECU, zbrisati moraš vse DPF rutine, prepričat računalnik da ga podatki s senzorjev okoli DPFja ne zanimajo več, potem pa namesto DPFja namestiš ravno cev.
Z dobrim mapiranjem dobiš potem ven cca 270PS Brez drugih predelav
Kimi napisal/-a:Mene zanima ce imajo vse alfe 159 dpf filter, ker mi je mehankar povedal da moja nima. Na internetu sem sasledil da imajo vse filter. Ce kdo ve bi prosil za odgovor.
Pri Zegi sem videl nov 159 leto-dve nazaj rdečo limuzina 1.9 150 jtdm, brez DPF. Se jih je dalo naročit, ker mi je David rekel, da je naročil tako.
Za letnik 2006 sem pa skoraj siguren, da so imele vse dizelske DPF.
TribesMan napisal/-a:Ja, preprogramiraš ECU, zbrisati moraš vse DPF rutine, prepričat računalnik da ga podatki s senzorjev okoli DPFja ne zanimajo več, potem pa namesto DPFja namestiš ravno cev.
Z dobrim mapiranjem dobiš potem ven cca 270PS Brez drugih predelav
jaz sem kupil 159 pred 1 letom, naredil dva mala servisa in velik servis... in šele pri zadnjem servisu so mi not nalili 5w-30. ker ga prej niti niso meli v prodajnem programu...
me zanima kaj so vlivali not pred mano... jao jao...
Tale odstranitev DPFja se res naredi na tak način kot je opisal Tribesman...
Ampak glede na to kolko problemov imajo tunerji v angliji da to zrihtajo tako kot je treba... si ne preveč obetat, da bi kdo v Sloveniji to znal...
Problem pri odstranitvi je ta, da se bistveno spremeni situacija okoli delovanja turbine. Saj je backpressure brez DPFja bistveno manjši, kar povzroči da je treba na novo spisat veliko stvari. To pomeni avto na valje in gasa. Dva angleška tunerja sta to naredila skupaj, in zdaj tržita zadevo, skupaj s povečanjem moči na 270PS. Uporabniki pravijo da je zadeva epsko dobra, poleg vsega pa se poraba zniža malo manj kot 1l/100km.