DPF filter - AR 159, vsi JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
Alen84
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 26
Pridružen: Po Jun 11, 2012 2:36 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Tudi sam sem mislil tako. Včeraj sem klical h Lauš-u v Ljubljani in je reku, da je tako najbolj enostavno. Če je cev lahko dostopna so mi rekli, da vse skupaj s cevjo pride cca. 50 EUR.
Uporabniški avatar
gecco
Alfist
Alfist
Prispevkov: 401
Pridružen: Če Jan 15, 2009 1:52 pm

Cev je BP dostopna in če imaš kanal lahko to sam narediš v 15-20 minutah.
qwerta
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 52
Pridružen: Pe Okt 29, 2010 9:44 am

Sam ni sam to, da boš dal drugo cev gor, treba tud mal preprogramirat.
Eno nadomestno cev mam tud jaz še viška iz RSfja
Uporabniški avatar
RooooK
Alfist
Alfist
Prispevkov: 329
Pridružen: Če Nov 01, 2012 11:39 pm

qwerta napisal/-a:Sam ni sam to, da boš dal drugo cev gor, treba tud mal preprogramirat.
Eno nadomestno cev mam tud jaz še viška iz RSfja
treba je izklopit DPF in EGR ker drugače javlja napako. Najboljše da po posegu obiščeš še forumaša Tribesman-a, da ti naredi remap.

zamenjava cevi pa traja cca pol ure, lahko tudi več, če je zarustano.
Uporabniški avatar
Alen84
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 26
Pridružen: Po Jun 11, 2012 2:36 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

RooooK napisal/-a:
qwerta napisal/-a:Sam ni sam to, da boš dal drugo cev gor, treba tud mal preprogramirat.
Eno nadomestno cev mam tud jaz še viška iz RSfja
treba je izklopit DPF in EGR ker drugače javlja napako. Najboljše da po posegu obiščeš še forumaša Tribesman-a, da ti naredi remap.

zamenjava cevi pa traja cca pol ure, lahko tudi več, če je zarustano.
Da da ... z g. Tribesman-om sem itak že dogovorjen ... prej pač moram odstraniti mehansko DPF ... ;)

Bom zamenjal cev in potem še uredil izklop dpf in egr + optimizacijo :D :)
Uporabniški avatar
Alen84
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 26
Pridružen: Po Jun 11, 2012 2:36 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

No, takole, da naredim še sam "review" ... mogoče bo komu pomagalo.

Torej, na svoji 159, 1.9, 150 KM sem včeraj odstranil DPF. To sem naredil pri avtoservis Lauš (BTC, zraven Interservice-a). Namesto DPF-ja sem dal navadno cev. Mojster, ki mi je to tam delal je to delal prvič zato je rabil kar 2 dobri uri, da je zadevo porihtal ... DPF ima namreč še 2 "priključka" ... prva je cevka, ki meri tlak v filtru, drug pa je senzor za merjenje temperature izpušnih plinov. Cevko za tlak je namreč kar odrezal, medtem ko sem senzor za temperaturo moral ohraniti in ga je moral mojster nekako namestiti v novo cev. Ker pa je palčka senzorja kar dolga je moral naresti diagonalni navoj na cev, da gre lahko senzor postrani not, saj ni bilo tako široke cevi, da bi lahko šel senzor not pravokotno na cev. No, kakor koli ... mojster je bil iznajdljiv in je uredil kot je treba ...

Pri Laušu sem plačal vse skupaj 70 EUR. DPF pa sem pospravil v klet, za vsak slučaj. :) Že dejstvo koliko kg ima DPF je olajšanje ko ga ni več :)

Popoldne sem se nato dobil s forumašem @TribesMan s katerim sva se matrala cca. 3 ure ampak sva zadevo uspešno rešila. Izklopila sva DPF, EGR sva pustila le še delno aktivnega ter dodala nekaj konjičev :P

Rezultat?

- Upam, da nekoliko manjša poraba (ni DPF-ja)
- Vožnja je velikoooo boljša ... v nizkih obratih ni toliko "dušenja", medtem ko je nad 1.500 oz. 2.000 rpm avto veliko bolj poskočen ;)
- Pri pospeševanju v 4. prestavi ob vključevanju na obvoznico sva prvotno od 1.500 rpm do 4.000 rpm potrebovala cca. 13 sekund. Po opravljenem delu je bil nov čas nekje okoli 9,2 oz. 9,5 sekund. :D
- Dodatne moči se ne čuti toliko v nižji hitrosti oz. nižjih obratih, kar je po svoje tudi OK, da bo material ob vsakokratnem speljevanju zdržal ... se pa kar dobro pozna v 3. prestavi, še najbolj pa v 4. in 5. ;)

Vse pohvale TribesMan za odlično delo! Vsekakor priporočam!
sch0ll7
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 12
Pridružen: Pe Apr 16, 2010 7:28 am

I need help:)

3 dni nazaj se mi je prvič pojavila napaka "antipollution Filter Clogged".
Ko sem se vozil po AC mi je izpisalo napako za visoko temperaturo in nato tudi "antipollution Filter Clogged". Avto sem ustavil, ga pregledal in videl, da je primanjkovalo hladilne tekočine. Avto se je ohladil, dolil sem vodo. Sedaj pa mi že 2 dni javlja isto napako za "antipollution Filter Clogged" in "Get Engine checked".
Isti dan, ko se mi je pojavil alarm sem šel na AC z namenom, da bi se DPF filter regeniriral, vendar se mi je med vožnjo večkrat pojavila ista napaka, zato sem sedaj obupal in sprašujem za nasvet.

Še to...ko se avto ugasne moram počakati približno 5 min, da mi sploh vžge. Če ga želim takoj vžgati potem vergla v prazno.

Je 100% nekaj narobe z DPF-jem? Je imel kdo podobne izkušnje?

Avto sicer lepo dela, brez trokiranja, ob pospeševanju ga ne duši in ni nobene razlike kot pred tem problemom. Razlika je le v tem, da se mi pojavi napaka in se avto ugasne.

Jutri ga bom probal odpeljati na diagnostiko [če bom lahko sploh zvozil teh nekaj km]. Upam pa, da že prej izvem kaj bi lahko bilo narobe...da se malce pripravim:)

Alfa 159, 1.9
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Tole bo precej "wild guess". Ampak sumim da imaš problem, ker ti šteka EGR ventil.

Zato se ti regeneracije ne izvajajo, in zato ti avto ne užge par minut po tistem ko ga ugasneš (pač moraš počakat da se loputa v EGRju sprosti in se zapre)...

Jaz bi na tvojem mestu razdrl EGR ventil, ga temeljito očistil (predvsem elektromagnet), potem pa probat če zadeva živi.

Če se boš pa z odprtim EGRjem še kaj dosti okoli vozil, se pa zna zgodit da boš tako zabasal DPF da se ga ne bo dalo več regenerirat.

Tako da probaj s čimmanj vožnje.
sch0ll7
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 12
Pridružen: Pe Apr 16, 2010 7:28 am

Hvala za hiter odgovor...bom danes preveril kaj je z EGR ventilom. sporočim
sch0ll7
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 12
Pridružen: Pe Apr 16, 2010 7:28 am

Evo EGR ventil sem spucal..namontiral. Za 20 min sem staknil kleme z akumulatorja, da se je resetiral računalnik.

Zapeljal na AC z upanjem, da se DPF filter začel čistiti ali da vsaj ne bo nobenih problemov.

Avto se mi je po 10 km zopet ustavil. Ista napaka:)
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Kako si očistil EGR? Si preveril ali je elektromagnet OK? Se batek v elektromagnetu gladko premika not in ven? Če si samo očistil loputo, kjer gredo čez izpušni plini je to samo polovica dela.

Drugače pa bo treba posežt po diagnostiki. Na pamet ne vem kaj drugega bi še lahko bilo...
sch0ll7
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 12
Pridružen: Pe Apr 16, 2010 7:28 am

Celotni ventil sem odstranil. Si vzel pol ure časa in ga perfektno [vsaj mislim] očisti z cleanerjem, krtačo itd...EGR ventil je bil sicer kar umazan, loputa se je z težavo premikala gor-dol. Po čiščenju se je brez problema vračala v prvotni položaj.

Na elektro strani se je pa "batek" ravno tako normalno vračal v prvotni položaj.

Kaj več pa neznam povedat...saj sem ga prvič dejansko odprl in čistil. Se mi je pa po čiščenju zdelo, da je vse uredu.

Upal sem, da bo s tem problem rešen in da mi ne bo treba poslati alfico na servis. Imam pa to srečo, da je avto v garanciji in da mi ne bo potrebno nič plačati. Tako, da bom jutri poklical vleko in poslal na servis. Pa bomo videli, kaj bodo tam pogruntali:)
sch0ll7
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 12
Pridružen: Pe Apr 16, 2010 7:28 am

Danes smo odpeljali avto v Kranj na AMZS [zaradi garancije]. Priklopili na računalnik...resetiral napake, ponovno zagnal avto, po 10 min delovanja se avto ugasne, zopet priklop na računalnik, ki pokaže da je problem v senzorju glavne gredi.
Jutri ga bodo zamenjali...tako da upam, da je to to.

Hvala za pomoč.
Uporabniški avatar
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

ziv,

da vam se jaz malce podam infota

sam sem lastnik
AR 159 2.4 jtdm q4 (210hp, 400nm navora pri 1500rpm)

odstranil sm dpf (cena cca. 25€, vrhnika kjer se ukvarjajo z izspusnimi sistemii - cev narejena po meri) remap ecu-ja, kar pomeni, odstranitev dpf-a, egr off, fuel consumption, better cold start, sesalni kolektor off (oz. je le ta skos odprt), chip tuning, turbina, itd...

po vsem tem (ker sm pac pristaz navora) isem tudi to povecal in sicer, sedaj ima



225hp, 450nm pri cca. 1330-1400rpm

to imam ze kar lep cas, avto ne kadi oz. kadi kot vsak diesel brez dpf-a

se to, ce koga zanima...veliko sm zasledil za q4 razne govorice, koliko moci naj bi imelo kako kolo

okrog odstranitve dpf-a (ni nic bav bav)
ce koga zanima ( naj mi poslje na zs) in mu lahko to seveda tudi pokazem/dokazem ;-)

dve q4 so postavili (bivsi mehaniki at) in ugotovili smo, naj bi bilo cca. 70% moci spredaj, zadaj pa 30%
Uporabniški avatar
MAXTER
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 538
Pridružen: To Feb 15, 2011 1:21 pm

gecco napisal/-a:Števec za pritisk turbin med regeneracijo...
http://www.youtube.com/watch?v=16s6CZMc ... AAAAAAABAA

Števec za pritisk turbin po regeneraciji...
http://www.youtube.com/watch?v=VjnUjKLx ... AAAAAAAAAA
Meni v normalni vožnji vedno po spuščenem gasu vrže števec na 0,2 bara, medtem ko mi po regeneraciji vrže na 0,4 bara in se nato ob spuščenem gasu počasi spušča...mi je pa malo hecno ker včasih tega ni delalo, se je števec neglede na regeneracijo vedno na 0,2 spustil in počasi nato padal. Bi znal biti to kakšen problem?
Odgovori
  • Informacija