DPF filter - AR 159, vsi JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

MAP senzor imaš fuč.

Verjetno tudi ob ugasnjenem motorju števec ne kaže 0? Sem že videl ta problem pri kar nekaj 159.

Če daš kontakt in merilnik boosta ne kaže 0, potem je to znak da senzor pritiska turbine počasi odhaja na večna lovišča. Če boš še malo čakal ti bo začel avto metat v safe mode.
Uporabniški avatar
MAXTER
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 538
Pridružen: To Feb 15, 2011 1:21 pm

Bom preveril, čeprav mislim da ugasnjen motor kaže 0, prav tako kaže 0 v "leru".

Sem pa tudi opazil da avto nabija obrate pri polnem plinu od 2.000 do 2.500, se pravi dam pri 2k obratov v 5ti prestavi poln gas, nabije na recimo 2.300, potem pade na 2.100 malo raste in spet nabije na 2,500 pade na recimo 2.300, pol se pa umiri in lepo zvezno rastejo obrati brez "poskakovanja". Najverjetneje to nima nobene povezave ne? Je lahko samo sklopka, ker je še prva prevoženih pa 132.000 km...
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

To ti sklopka drsi...
Uporabniški avatar
THOR
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1262
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 1:06 pm
Vozilo: alfa 33/156/159/giulietta

O da, skopka oz košara popušča.
Pij, jej, kavsaj, za delo se ne ravsaj!!!
alfa 33//156//159//giulietta
Uporabniški avatar
SJ
Alfist
Alfist
Prispevkov: 272
Pridružen: Po Mar 07, 2011 11:00 pm

Zanima me na kakšno vrednost bi se moral spustiti "clogging level" po tem, ko sem opravil prisilno regeneracijo? Sprožil sem jo po tem, ko se mi je pojavila napaka "Have engine checked" in je avto vrglo v "limp mode". Po opravljeni regeneraciji je bila vrednost na 70% in zaradi tega visokega procenta, sem jo sprožil še enkrat in je padlo na 69%???
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ne sprožaj prisilnih regeneracij če to res ni nujno...

Po prisilni ponavadi pade zelo malo. Ravno toliko da začne motor dihat. Potem se dokončno regenerira med vožnjo.
Ugotovi raje kaj je bil vzrok da se ej sploh pojavila težava z regeneracijo. Imaš kake težave z EGRjem?
Uporabniški avatar
SJ
Alfist
Alfist
Prispevkov: 272
Pridružen: Po Mar 07, 2011 11:00 pm

Kolikor sem prebral sedaj na forumih je verjetna težava z EGR-jem. Bom poizkusil najprej s čiščenjem le-tega.
Uporabniški avatar
MAXTER
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 538
Pridružen: To Feb 15, 2011 1:21 pm

Sem preveril turbo bar pri ugasnjenem avtomobilu ter v "leru" in je kazalec na 0 oz. normalno pade na 0,2 bara ter se spusti na 0 pri vožnji ko spustim plin. Kot povedano pa direktno po regeneraciji zadeva pade na 0,4 bara, tako da potemtakem upam da ni senzor fuč...
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ne to potem ni senzor...
Alfa 159
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 7
Pridružen: Pe Mar 21, 2014 10:21 pm

Pozdravljeni imam alfo 159 19 JTDM letnik 2007, imam vprašanje dpf se je zabil so ga ročno očistili po enem tednu se je spet zabil in avto zadušil ko sem odstranil narazen dpf od cevi je avto začel delovati kot more ali je možno da se je dpf uničil mrežica stopila kaj kdo predlaga k je dpf drag nov in obnovljen,pozna kdo kako bi rešil dpf????
Uporabniški avatar
THOR
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1262
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 1:06 pm
Vozilo: alfa 33/156/159/giulietta

Namesto dpf-a namontiraj samo cev in iz mape-programa odstrani regeneracijo. Ne bo več težav in poraba ti bo padla, seveda se bo poznalo tudi na moči. Več pa si preberi v temi o dpf na 159.
Pij, jej, kavsaj, za delo se ne ravsaj!!!
alfa 33//156//159//giulietta
Alfa 159
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 7
Pridružen: Pe Mar 21, 2014 10:21 pm

a pa narediš tehnični pregled če daš gor cev namesto dpf-ja????
Uporabniški avatar
ĐoKc
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 761
Pridružen: Če Mar 22, 2012 2:37 pm
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm
Kraj: Hrastnik
Kontakt:

Lahko ja....
Alfa Romeo Giulietta
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Alfa 159 napisal/-a:Pozdravljeni imam alfo 159 19 JTDM letnik 2007, imam vprašanje dpf se je zabil so ga ročno očistili po enem tednu se je spet zabil in avto zadušil ko sem odstranil narazen dpf od cevi je avto začel delovati kot more ali je možno da se je dpf uničil mrežica stopila kaj kdo predlaga k je dpf drag nov in obnovljen,pozna kdo kako bi rešil dpf????
Zelo verjetno ti štrajka EGR ventil, ali pa ti je kakšna cev za zrak počila. Posledično motor full kadi, kar potem DPF požre in se zabaše zelo hitro.

Najprej boš moral najti vzrok problema. To da se ti DPF zabaše je samo posledica. In ne nič se ni stopilo v DPFju, samo toliko saj je notri da je pretok izpušnih plinov čez DPF onemogočen.

Prva varianta je da porihtaš vzrok problema, potem regeneriraš DPF, in se voziš naprej.
Druga varianta je da porihtaš vzrok problema, potem odstraniš DPF in preprogramiraš računalnik motorja, da ne bo več delal regeneracij.

Tehnični pa ne bo problem. Sploh če boš samo lonec spraznil, potem ne bo noben videl razlike. Če namontiraš cev se lahko kdo zapiči v to cev... ampak dosedaj še ni bilo težav s tem.
Uporabniški avatar
THOR
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1262
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 1:06 pm
Vozilo: alfa 33/156/159/giulietta

Sam glej, da boš tudi peljal enmu, da ti uštima mapo, da bo vse optimalno, da neboš sam ror nataknil gor.
1.9 gre čez tehničnega (bomo videli maja, ko gre moja prvič) tako pravijo vsi, ker je za euro 4 nižja norma, 2.0 je pa euro5 pa uradno baje ne gre.
Pij, jej, kavsaj, za delo se ne ravsaj!!!
alfa 33//156//159//giulietta
Odgovori
  • Informacija