TribesMan napisal/-a:Če ni regeneracije, ko spustiš gas, gledaš pritisk turbine, in pada počasi dol, in ne pade čisto na 0...
Če pa je regeneracija, pa pritisk turbine pade praktično takoj na 0 takoj ko spustiš gas...
In ja poraba je med regeneracijo občutno višja.
Pri meni, ko dela regeneracijo imam zmeram mal pritiska turbine nepade na 0. Ko se pa peljem mi pa pri določenih obratih malo trese avto dokler nekonča...
Jaz mislim da je še vedno najbolj očitno pri trenutni porabi. Ker gre dejansko toliko gor da ti ni jasno kako lahko spustiš gas pa še vedno kaže tam 5-6l trenutne porabe. Pri rahlem gasu in ravnini pa pod 8-9l sploh ne pade, mogla bi bit realno pa 3-4l.
Meni jo je zadnjič kazalo trenutno porabo med 16-17 litri v tretji prestavi pri okoli 50 km/h Se mi zdi,da dobi tudi malo globji glas med regeneracijo...
ziga_ napisal/-a:Gledam pa Trip B (tista, ki se resetira ob vsakem vžigu vozila),
Ena neumesna... Pri meni se Trip B ne resetira avtomatsko; je to stvar nastavitev v uporabniškem vmesniku (Connect NAV+), ali je potrebna nastavitev preko testerja?
ziga_ napisal/-a:Gledam pa Trip B (tista, ki se resetira ob vsakem vžigu vozila),
Ena neumesna... Pri meni se Trip B ne resetira avtomatsko; je to stvar nastavitev v uporabniškem vmesniku (Connect NAV+), ali je potrebna nastavitev preko testerja?
Preberi navodila za uporabo. To mu nastaviš sam ko greš v meni računalnika. Vse se naredi preko obvolanskih komand.
Hmm, berem navodila za uporabo, ampak o nastavitvi samodejnega resetiranja za Trip B ni nikjer govora. Navodila predvidevajo, da se ta resetira že po defaultu. Kakšna ideja, zakaj pri meni ni tako?
the_one napisal/-a:Hmm, berem navodila za uporabo, ampak o nastavitvi samodejnega resetiranja za Trip B ni nikjer govora. Navodila predvidevajo, da se ta resetira že po defaultu. Kakšna ideja, zakaj pri meni ni tako?
Pri meni je isto
Sploh pa pri naviju nimaš kaj nastavljat z obvolanskimi ročkami...
"Even When They Kill Me, They Can't Never Take A Game From Young G"
OK... Pri modelih brez nacija upravljaš z menijem preko obvolanskih komand. Meni tam ponudi samo opcijo izklopa/vklopa alarma za max. hitrost, zato mi ni bilo nič jasno.
Resetiranje tripa B nastaviš na displayu radia/navigacije; settings --> system --> Trip B. Simple as that
Hvala za odgovore in sry za smetenje teme zaradi moje površnosti
Jaz pa imam nekaj vprašanj za vse tiste, ki ste že odstranili DPF ...
- Kaj je bolje: zbiti ven satovje ali odstraniti DPF in namestiti enostavno cev?
- Ali avto naredi tehnični brez problema, če se DPF odstrani in da namesto njega cev?
- Kje ste v Ljubljani ali okolici to uredili in koliko vas je koštalo (€)?
kupi cev in zamenjaj. Cev je 50 €, montaža pri avspuharju 30€. na tehničnem naj nebi blo težav. Je pa čist odvisno od tistga ki ti pregleduje avto, al pogrunta al ne, ker s plini ni težav.