Vibracije / Tresenje - JTDm ....

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4301
Pridružen: To Feb 01, 2005 2:22 pm

Zanimivo da pri alfi je vedno nek banalni problem (primer: zameasen odtok v skatli za filter ali kako podobno sranje (razne lucke) ki lastniku para zivce) ali pa tezava ki je draga...beri ribato.

Lepo da si/so resil problem =D>

LP
Ali
Alfist
Alfist
Prispevkov: 498
Pridružen: Če Jan 22, 2004 7:09 pm

Alfista napisal/-a:
jaka_speed napisal/-a:Se bom še jst priklopu na to temo..A mogoče še komu mal pocuka ko se voz recimo po mestu v koloni v drugi al pa tretji prestavi nekje med 1500 in 2000 obrati?Pri taki voznji namrec veckrat spustimo stopalko za plin in jo potem pohodmo za 1-2 cm,da vzdrzujemo hitrost kolone..in skor vsakič ko mal pohodm plin najprej mal rahlo pocuka oziroma ga malo zamori,potem pa potegne.Od 2000 obratov naprej dela normalno.Sem bil na pooblaščenem servisu in na testerju je vse OK.Je pa eden od fantov ,ki delajo na servisu reku,da se mu isto dogaja in da še niso uspel odkrit vzroka.
Je mel kdo kej podobnga in uspel rešt problem?
LP
Skoraj bi si upal trditi, da je EGR. Problem nastane, ko ga "blindiraš"...., s tem nekako obideš, da bi ti avto pri popolnoma blokiranem egr-ju v odprtem položaju crknu, se pa lahko pojavijo takele zadeve..
Ko sem jaz pred skoraj letom nabavil 159, mi je rekel Zega, naj kar računam tudi na menjavo egr-ja. Sedaj sem ga menjal in izginilo je občasno cukanje, odzivnost je pa sedaj vedno enaka v nizkih obratih.

Ciao Alfista :mrgreen:
iste simptome mam jaz, avto je stal 1 mesec in zdaj malo pocuka v nizkih obratih če se cijazim, ko pa dam ful gas, pa med 2-3000 obrati v enem območju zgubi moč (turbo lukna)

egr bil menjan lani jeseni, torej je še garancija?
BMW v garaži stoji, Alfa te pa čaka.
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

Težko bi rekli, da je turbo luknja pri 2000-3000 vrt/min.
Bolj ... da je nekaj narobe s katerim od elementov.
Ali
Alfist
Alfist
Prispevkov: 498
Pridružen: Če Jan 22, 2004 7:09 pm

med 2-3000 rpm na eni točki ne vleče zvezno, včasih pri 2600, včasih 2800 rpm, ne skoz celo območje

kaj je to s temi egr-i?
takoj po tistem ko so mi ga menjali je avto šel ful dobro, zaj pa spet ni to to
s tem da skoraj nimam mestne vožnje
BMW v garaži stoji, Alfa te pa čaka.
Uporabniški avatar
punkfan
Alfist
Alfist
Prispevkov: 457
Pridružen: Pe Okt 03, 2003 12:44 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: prestolnica

Ali: Glede na opisano bi LMM oz MAF znal biti problem. Preveri se to. Koliko imas prevozenih?
Ali
Alfist
Alfist
Prispevkov: 498
Pridružen: Če Jan 22, 2004 7:09 pm

95.000
BMW v garaži stoji, Alfa te pa čaka.
havana_club
Alfist
Alfist
Prispevkov: 252
Pridružen: Pe Jul 11, 2008 12:58 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Primorska

No ja.... malo update-a....

Moja predraga Alfica me spet heca. Trenutno ni več nobenega pametnega v Sloveniji, ki bi uspel poiskat težavo. Kot kaže gre za neko malo brezvezno stvar, ki jo noben senzor ne zazna, mehanik pa tudi ne.

Težava sledeča:

Občasno izgubljanje moči predvsem v 5 in 6 prestavi. Avto trese ko pr norcih, turbina se takrat napolne samo do 0,8 bara, odzadaj precej kadi,....

Kot kaže se zadeva raje pojavlja pred regeneracijo, ni pa pogojeno s tem, ker se občasno dogaja tudi takoj po regeneraciji. Traja recimo kakšnih 10 - 15 km... in pol gre avto spet brez težav naprej, kot da nič nebi blo.

Zaenkrat smo pregledali in izključili sledeče:
-turbina in geometrija vrat (??) na turbini
-injektorji
-kompresija
-sesalni kolektor
-cevi od turbine
- EGR zamenjan, sčiščen in blindiran
- DPF pregledan, in narejena prisilna regeneracija

Pred kratkim mi je seveda še počil prvi vijak na izpušnem kolektorju, ampak to naj nebi bila težava (ga morem pa vseeno zamenjat zaradi precej neprijetnega glasu pri hladnem avtu)

Roko na srce... na cesti me očitno nima namena pustit, ker avto pelje naprej... in tudi računalnik ne javi nobene napake...

Kakorkoli,

Naslednji teden grem naredit par 100 km s priklučenim računalnikom, da vidimo če bo kak parameter skoču ven...

Skratka družba? Ima še kdo kakšno idejo?

LP DAvid
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Če zdaj v računalniku ni nobene napake zavedene, tudi med vožnjo ne bo nič "ven skočilo"... ker v ECUju se shranijo vse napake dokler jih ne zbrišeš (tudi če se napaka "popravi sama od sebe" ostane zapisana v spominu).

Glede na to da pritisk turbine ne doseže svojega maksimuma, medtem ko se ta napaka pojavlja (in glede na to da ste že izločili mehaniko turbine kot vzrok), bi jaz stavil na naslednje:

- vakumski akutator lopatic turbine
- vakumski ventil za uravnavanje lopatic
- vakumske cevke med ventilom in aktuatorjem
- merilec pritiska v sesalnem kolektorju

Kaj drugega mi pa trenutno ne pade na pamet.

V vsakem primeru, ali pritiska ni, ker ena od prvih treh stvari ne deluje tko kot bi morala, ali pa ga merilec pritiska ne izmeri, ker je faulty.

edit: edina stvar ki jo bi bilo še vredno preveriti je stopalka za plin in njeno delovanje med tem ko avto "trese"...
To je ubistvu "last resort". :)
havana_club
Alfist
Alfist
Prispevkov: 252
Pridružen: Pe Jul 11, 2008 12:58 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Primorska

Hvala tribes za izčrpne informacije. Naslednji teden bomo zadevo raziskali naprej. Je pa dejstvo da se napaka pojavlja očitno znotraj dovoljeni parametrov v ECU-ju in zato ne javi nobene napake, je pa očitno vseeno dovolj, da avto ne dela tako kot bi mogel.

Kakorkoli.... ko bo več znanega, poročam naprej. :mrgreen:

Sem se pa že skorej odloču, da ko zrihtam vse napake, avto prodam naprej... :mrgreen:

Cheers

DAvid
s@mo
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 61
Pridružen: So Jan 02, 2010 7:32 pm

alfa ne bi bila alfa, če se ne bi stalno kvarila. moja 159 2.4 je začela cukat. včeraj sem tankal na OMV. 2 kilometra je bilo vse vredu potem je pa začelo cukat, ko se peljem, v prostem teku pri 1500 obratih in več. med vožnjo se pa zdi kot, da avto poskakuje po cesti.
a mogoče kdo ve ali lahko pride do tega zaradi nafte?

lp. S

l
ziga22
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 754
Pridružen: Če Nov 13, 2008 6:26 pm
Vozilo: 2006 Alfa 159

Lahko pride do tega zaradi vode v nafti, pri nas (Izlake) je bojda to precej pogosto, samo ne tankam tam. Uradno pa se to naj ne bi zgodilo.
turbozob
Alfist
Alfist
Prispevkov: 473
Pridružen: To Okt 20, 2009 11:18 am
Kraj: Gorenjska

Men je dons zacel se v avtu trest, k da je cel avto vibra, trese mi ko pohodim gas, ce pa spustim gas in se peljem tudi vec kot 130kmh se pa vse umiri, mislm WTF!!! Sj bi su do mehanika sam nism v prelepi Sloveniji.
Uporabniški avatar
Lucc
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 937
Pridružen: Sr Sep 19, 2007 2:29 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR GT
Kraj: Kozina

turbozob napisal/-a:Men je dons zacel se v avtu trest, k da je cel avto vibra, trese mi ko pohodim gas, ce pa spustim gas in se peljem tudi vec kot 130kmh se pa vse umiri, mislm WTF!!! Sj bi su do mehanika sam nism v prelepi Sloveniji.
X2
Jaz sem očistil in ponovno namastil vse zglobe na polosovini in je OK.
turbozob
Alfist
Alfist
Prispevkov: 473
Pridružen: To Okt 20, 2009 11:18 am
Kraj: Gorenjska

Lucc napisal/-a: X2
Jaz sem očistil in ponovno namastil vse zglobe na polosovini in je OK.
Pol ni bil noben del poskodovan ali zrahljan ...sam namazal in fertik, je bilo suho? Je bilo isto pri tebi?
Uporabniški avatar
Lucc
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 937
Pridružen: Sr Sep 19, 2007 2:29 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR GT
Kraj: Kozina

turbozob napisal/-a:
Lucc napisal/-a: X2
Jaz sem očistil in ponovno namastil vse zglobe na polosovini in je OK.
Pol ni bil noben del poskodovan ali zrahljan ...sam namazal in fertik, je bilo suho? Je bilo isto pri tebi?
Isti "simptomi". Edino se je videlo, da je zmetalo malo masti ven pri manšeti. Manšeta je cela!?! Zglobe očistil z bencinom, podmazal in sestavil nazaj.
Odgovori
  • Informacija