Zadnje novice

Sesalni kolektor, swirl ventil - AR 159, 2.4 JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

OdgovorNapisal/-a Crazy Alfista » Pe Mar 11, 2011 5:52 pm

ja to je turbina, in tam je ponavadi malo mastno
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 4297
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Denis 159 » Pe Mar 11, 2011 6:01 pm

Se mi je zdelo, ampak sem raje počakal, da nekdo to potrdi, da si nebi naredu še večje sramote :)
Torej ni krize. Saj ni mastno, da bi kar kapljalo, ampak pozna se.
Denis 159
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 488
Pridružen: So Apr 04, 2009 10:15 pm
Kraj: Sevnica

OdgovorNapisal/-a bvogri » Po Jun 20, 2011 12:19 pm

Slika

Evo takole izgleda zadnji ventil(ki je vezan na servo motorček) pri meni. Zdi se mi da ima tudi nekaj zračnosti vendar težko probam, ko je kolektor v avtu. Mi lahko kdo odgovori ali je kolektor že opravil svoje ali je še rešitev? Primerov, ko bi lopatico potegnilo v motor pri JTD nisem zasledil...je možen ta (BMW-jev)scenarij?

Iztaknjeno palčko sem namestil nazaj in loputice se sedaj vse premaknejo.

Bom videl kako se bo avto obnašal.... če ne pa v menjavo...
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 840
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

OdgovorNapisal/-a Denis 159 » Po Jun 20, 2011 3:07 pm

Ista slika kot pri meni, jaz sem se odločil kar za menjavo, ker avto ne gre nikamor več.
Denis 159
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 488
Pridružen: So Apr 04, 2009 10:15 pm
Kraj: Sevnica

OdgovorNapisal/-a Crazy Alfista » Po Jun 20, 2011 6:23 pm

pris tilotu sem resil ta problem iztikanja vodila tako da sem naredil distancnik, vzmet, vijak, in da precko tisci h tlom, in da se kamot premika, deluje brez problema ze skoraj eno leto, drugace pa tole se ni nevem kako mastno, sem videl ze hujse pa je avto delal kot treba

nej povem da stilotu je deloval samo tisti ki je bil na servomotorju, eden je bil odprt, ostaal dva pa zaprta, pa ej avto laufal, samo ne tako kot potem z modifikacijo
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 4297
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a RaceBoy » To Mar 20, 2012 1:38 pm

zivjo.

Bom napisal se mojo izkusno z napako sesalnega kolektorja. Imam Alfo GT Q2 (2007). Vceraj mi je javilo napako engine. Ker imam OBD2 reader sem pogledal napako in z pomocjo TribesMan-a smo ugotovili, da je napaka sesalnega kolektorja. Ze ves poten gledam cene novih delov (cca 500€), ko sem danes zjutraj se odpeljal na delo z se vedno prikazano napako. Ko sem hotel na parkiriscu se enkrat premaknit avto se pa ni sploh vec vzgal. Armaturka je bila temna in avto ni dal znakov zivljenja. Mi je pa celo zimo avto slabo vzigal in sem vedel, da je baterija na koncu. Hitro skocim po novo. Menjam. Avto vzge. Napake ni kazalo vec. Pobrisem se napako, ki je shranjena v ECU in zadeva deluje ! Skratka. Mozno je, da se ob slabi bateriji lahko tudi malo sfuzla ECU in pokaze kako napako, ki je ni. No resnicno upam, da jo ni bilo :)
RaceBoy
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa GT Q2
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr Sep 26, 2007 3:01 pm
Kraj: Brkini

OdgovorNapisal/-a mitoma » To Mar 20, 2012 8:36 pm

Ko je men letos februarja ob najhujšem mrazu umrl akomulator je ob zadnjem poskusu vžiga tud izpisal vse mogoče napake,po menjavi z novim ne duha ne sluha o tem! :)
mitoma
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 1248
Pridružen: Pe Jul 23, 2010 11:26 am
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a bvogri » To Mar 20, 2012 9:00 pm

Evo takole sem jaz ''rešil'' zadevo. Vodilo sem snel z aktuatorja, palco ki povezuje ventile sem dal nazaj gor na ventile in jo fiksiral da je skos v odprtem položaju.
Sem picajzel glede delovanja motorja ampak moja 166 nima s tem nikakršnih problemov... Ne vem pa če je kaj drugače pri avtih z DPF oz. 159...

http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?p=366989#366989
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 840
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

OdgovorNapisal/-a alfasan » Ne Okt 12, 2014 7:47 pm

a je ker forumaš na 159ki 2.4 dol vzel sesalni kolektor (sam ali na servisu), ven pobral swirlote, notri vrezal navoj zabil vijake, vse skupi očistil, zmontiral nazaj in na koncu ves vesel ugotovil, da vse deluje tako kot mora :)
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Prispevkov: 2119
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a SJ » Ne Okt 12, 2014 8:13 pm

Js js js :mrgreen:
SJ
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 269
Pridružen: To Mar 08, 2011 12:00 am

OdgovorNapisal/-a buxter » Ne Okt 12, 2014 8:42 pm

Tudi jaz.
1. 147 2002 1.6 105KM_____________4. 147 2008 120KM
2. 147 2005 1.9 150KM_____________5. 147 2008 105KM
3. 159SW 2008 2.4 210 KM TI
buxter
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 466
Pridružen: Po Mar 23, 2009 12:47 pm
Kraj: Ljubno na Gorenjskem

OdgovorNapisal/-a RooooK » Ne Okt 12, 2014 9:54 pm

Ja
RooooK
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 329
Pridružen: Pe Nov 02, 2012 12:39 am

OdgovorNapisal/-a bernymonty » Po Okt 13, 2014 8:29 pm

Prve dizelce so imele aluminijaste kolektorje s plastičnimi loputami povezane na zgornji strani kolektorja (totalna bedarija, smeti vmes padale, itd), Novejše imajo pa plastičen kolektor s rosfrei loputkami povezanimi na dnu kolektorja + še zaprte so, da ne more nič do njih. Ko so pri aluminijastem kolektorju zablokirale loputke se je vodilo odlomilo in lopuke niso več delale. Ko se vam to zgodi, vam priporočam, da date gor od 156 1.9, 2.4 ali 166 2.4, ki nimajo loputk, kolektor je pa identičen. Pri plastičnih kolektorjih se je pa že kar ene parkrat zgodilo, da ko so loputke zaštekale, so se odlomile in padle v motor (ker so iz rosfreja vam uniči motor). Tu pa priporočam da kolektor snamete in odstranite loputke iz osovin (2x zanetana) potem pa še odklop s testerjem in to je to. Jaz sem to pri svoji naredil + še temeljito sem ga očistil in zablindiral EGR.

Slika
tako zgledajo loputke

Slika
po odstranitvi

Slika
končen rezultat
Alfa Romeo! Brez srca in duše bi bili le stroji.
bernymonty
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Prispevkov: 103
Pridružen: Sr Sep 03, 2008 9:51 pm

OdgovorNapisal/-a Damijan » To Okt 14, 2014 7:45 am

Težko, da so glave med 4 in 5 valjniki izmenljive, kot si omenil v postu! ;)
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Lady "K"
 
Prispevkov: 5121
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Kraj: Preshgain

OdgovorNapisal/-a bvogri » To Okt 14, 2014 11:17 am

Izmenljivi so kolektorji. NPR. 140hp r4 ki nima loputk in pa 150hp r4 ki loputke ima. Prav tako med 176hp 2.4JTD r5 in pa recimo 185hp JTD r5 ki loputke ima :wink:
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 840
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na 159, Brera, Spider

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov