Aktuator swirl loputic na alfi 159 JtdM 110 kW

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
vučko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 152
Pridružen: So Jun 19, 2010 2:46 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ajdovščina

Pred zamenjavo kolektorja sem prebral da je potrebno zamenjati tudi servo motor za krmiljenje loputic, češ da ima enkratno sposobnost prilagoditve na dotični kolektor.

Sprva se mi je dozdevalo, da ne more imeti ne vem česa notri, mogoče elektromotor in en potenciometer, vse ostalo pa da ima glavni računalnik.

Firbec mi seveda ni dal spati in sem moral potem starega na vsak način odpreti. Ko sem ga odprl, mi je na pamet najprej padlo to, da je bil datumsko odlit v Marcu 2008, kar pomeni, da je prejšnjemu lastniku crnil, nakar so mu na defekten kolektor dali nov servo, takoj zatem pa avto prodali v Slovenijo. :mrgreen:

Da stvar le ni tako enostavna se vidi že iz tega da ima na sebi nek čip (verjetno kak "custom" krmilnik). Zadeva je torej priključena na podatkovno linijo in napajanje. Vprašanje ki se mi potem takoj postavi pa je: Ali se ta "čip" resetira, ko resetiramo "self learning ECU"? Sam sebi odgovarjam da je to zelooooo verjetno in da pri menjavi kolektorja ni nobene potrebe po zamenjavi tudi tega aktuatorja. Zgolj vzvoda med kolektorjem in aktuatorjem.

Evo par slikic za firbčne:
55205127 (Pierburg 7.00521.14.0)

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Odgovori
  • Informacija