JTDm izgublja moč/ ne vleče - EGR, DPF, LMM/MAF, Injektorji?

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
mikkaa145
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 990
Pridružen: Če Okt 21, 2004 6:21 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Radenci
Kontakt:

torej avto nikam ne vleče do caa 1900-2000 rpm... potem pa dalje, kot normalno, vleče ko nor...
to se mi je začelo dogajat od velikega servisa naprej...
je pa zelo moteče, saj ne morem speljat z mesta, ker avto nikam ne potegne in mi je že večkrat crknil, zaenkrat brez CPP posledic...
na servis pa grem komaj v torek...

kaj bi to blo ?
Poglejte v mojo trgovino: WWW.MSTYLING.NET
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

dizel al bencinar?

ce dizel, spucajte egr, ce se ga se da resit-verjetno je ostal odprt zaradi saj
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
simchi
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 15
Pridružen: Pe Jan 29, 2010 12:09 am

Men je podobn zacel pol po parih dneh je blo pa se slabs....

Na konc je bil DPF filter. Baje zabit in se ni reeneriral - tud prisilno ni slo... zdej mi neki rihtajo, ker je nov mal ubitačno drag v sloveniji
Kaj čmo
---------------
Giulia 2.2. JtdM AUT 2017
Giulietta 1.6 jtdM AUT 2017
159 2.0 jtdM 2010 + 159 SW 2.0 jtdM 2010
159 2.4 jtdM Qtronic SW 2006
156 1.9 jtdM SW 2003
mikkaa145
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 990
Pridružen: Če Okt 21, 2004 6:21 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Radenci
Kontakt:

ja dizl je ...

DPF pri 100.000 ? upam da ni...
Poglejte v mojo trgovino: WWW.MSTYLING.NET
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Kakšne imaš normalno vožnje, oziroma koliko km narediš na leto? DPF so namreč občutljivi na kratke relacije, pri vseh znamkah.
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

+1

EGR in kratke ali mestne fure -> veliko problemov.
bsotler
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 13
Pridružen: To Sep 22, 2009 9:22 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Velenje - Šenbric

Lep pozdrav!
Js sem imel iste probleme! Sem že avto dal na oglas ker sem bil tol jezn na avto! NIkamor pod nizkimi obrati! SDI golf gre 3x bol! No pa sem pol sistematično porihtu zadevo! Najprej Merilec pretoka zraka(priporočam Herkules.si- Ugodna pa uredu zadeva). Po menjavi merilca zraka je blo mal bolše, ampak še vedno ne vse kot bi moralo bit! Napake na računalniku nobene, Kr neki uglavnem! Pol sem pa EGR ventil dol uzel in sem ugotovil da je čisto zabit z sajami. Zato je bil skoz v odprtem stanju in je pri nizkih obratih v sesalni kolektor na polno nabiju dim! Zabit je bil v celoti sploh se ni migu sem in tja. Treba je pa komplet ventil razstavit in ga spucat u nulo in razmigat gibajoče dele! Uglavnem zapret se mora u nulo! No in to je to ko sem to naredu je avto začel dihat in sedaj se vozi normalno! Čist drgač je! Zdj sem zadovoljen in ga ne podajam več! Tk da upam da sem ti pomagu! Če boš pa rabu pomoč pri EGR čiščenju pa povej pa bom še kaj napisu!
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Zdaj ti pa svetujem da nazaj zmontiraš originalen merilec pretoka zraka, ker če si pri Herkulesu kupil ponaredek je to bolj en k**** od ovce. ;)
AlF*159*JTDmjet
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 23
Pridružen: Pe Dec 25, 2009 3:03 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor

bsotler napisal/-a:Lep pozdrav!
Js sem imel iste probleme! Sem že avto dal na oglas ker sem bil tol jezn na avto! NIkamor pod nizkimi obrati! SDI golf gre 3x bol! No pa sem pol sistematično porihtu zadevo! Najprej Merilec pretoka zraka(priporočam Herkules.si- Ugodna pa uredu zadeva). Po menjavi merilca zraka je blo mal bolše, ampak še vedno ne vse kot bi moralo bit! Napake na računalniku nobene, Kr neki uglavnem! Pol sem pa EGR ventil dol uzel in sem ugotovil da je čisto zabit z sajami. Zato je bil skoz v odprtem stanju in je pri nizkih obratih v sesalni kolektor na polno nabiju dim! Zabit je bil v celoti sploh se ni migu sem in tja. Treba je pa komplet ventil razstavit in ga spucat u nulo in razmigat gibajoče dele! Uglavnem zapret se mora u nulo! No in to je to ko sem to naredu je avto začel dihat in sedaj se vozi normalno! Čist drgač je! Zdj sem zadovoljen in ga ne podajam več! Tk da upam da sem ti pomagu! Če boš pa rabu pomoč pri EGR čiščenju pa povej pa bom še kaj napisu!

in pri katerih obratih ti zdaj gre avto, ko ti gre normalno? kr meni na trenutke avto tut nikamor ne gre do 2000, včasih pa vleče od 1500! misliš da je ta EGR? nisem ravno mehanik tak da bom zdaj nekaj butastega vprašal, ampak kje je ta EGR oz kje se ga najde in kako funkcijo ima! enako me zanima tut za DPF!

hvala za pomoč
Blindek
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 82
Pridružen: Po Jan 08, 2007 7:32 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljutomer

bsotler napisal/-a:Lep pozdrav!
Js sem imel iste probleme! Sem že avto dal na oglas ker sem bil tol jezn na avto! NIkamor pod nizkimi obrati! SDI golf gre 3x bol! No pa sem pol sistematično porihtu zadevo! Najprej Merilec pretoka zraka(priporočam Herkules.si- Ugodna pa uredu zadeva). Po menjavi merilca zraka je blo mal bolše, ampak še vedno ne vse kot bi moralo bit! Napake na računalniku nobene, Kr neki uglavnem! Pol sem pa EGR ventil dol uzel in sem ugotovil da je čisto zabit z sajami. Zato je bil skoz v odprtem stanju in je pri nizkih obratih v sesalni kolektor na polno nabiju dim! Zabit je bil v celoti sploh se ni migu sem in tja. Treba je pa komplet ventil razstavit in ga spucat u nulo in razmigat gibajoče dele! Uglavnem zapret se mora u nulo! No in to je to ko sem to naredu je avto začel dihat in sedaj se vozi normalno! Čist drgač je! Zdj sem zadovoljen in ga ne podajam več! Tk da upam da sem ti pomagu! Če boš pa rabu pomoč pri EGR čiščenju pa povej pa bom še kaj napisu!
tukaj se je potrebno vprašati, zakaj je prišlo do zapacanosti

verjetno zaradi veliko kratkih relacij?
AlF*159*JTDmjet
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 23
Pridružen: Pe Dec 25, 2009 3:03 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor

Blindek napisal/-a:
tukaj se je potrebno vprašati, zakaj je prišlo do zapacanosti

verjetno zaradi veliko kratkih relacij?

jaz delam dnevno 50km kombinirane vožnje
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

egr je prisraufan na sesalni kolektor takoj za loputo, 4 vijaki ga drzijo na sesalnem kolektorju, 3 vijaka pa sta skozi egr in na cev ki pride iz izpuha

pokrov snames, vidi se ga z vrha na desni strani masine
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

egr je prisraufan na sesalni kolektor takoj za loputo, 4 vijaki ga drzijo na sesalnem kolektorju, 3 vijaka pa sta skozi egr in na cev ki pride iz izpuha

pokrov snames, vidi se ga z vrha na desni strani masine
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
mikkaa145
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 990
Pridružen: Če Okt 21, 2004 6:21 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Radenci
Kontakt:

ja, je bil EGR ventil.
bil je totalno zabasan in se ga več ni dalo spucat.
obnovljen je bil 130 eur + 50 eur delo

je pa tukaj nastal drug problem... ker sem se kak teden vozil okoli, mi je zadasalo tudi DPF. komaj komaj so uspeli zagnat regeneracijo in še tega spucali. Če ne bi šlo regenerirat bi blo 2000 eur za DPF.

zato v opozorilo vsem jtdm NE SE VOZIT Z ZABASANIM EGR, ker bo šel po gobe še DPF !!!

zahvala gre avtohiši stepančič, ki so mi vse korektno in pošteno uredili...
Poglejte v mojo trgovino: WWW.MSTYLING.NET
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Res je... EGR ventil ima zelo pomembno funkcijo ob regeneraciji DPFja. Če EGR ne deluje pravilno se regeneracija sploh ne izvaja, ampak namesto tega samo še bolj zamaši DPF.
Odgovori
  • Informacija