torej avto nikam ne vleče do caa 1900-2000 rpm... potem pa dalje, kot normalno, vleče ko nor...
to se mi je začelo dogajat od velikega servisa naprej...
je pa zelo moteče, saj ne morem speljat z mesta, ker avto nikam ne potegne in mi je že večkrat crknil, zaenkrat brez CPP posledic...
na servis pa grem komaj v torek...
Lep pozdrav!
Js sem imel iste probleme! Sem že avto dal na oglas ker sem bil tol jezn na avto! NIkamor pod nizkimi obrati! SDI golf gre 3x bol! No pa sem pol sistematično porihtu zadevo! Najprej Merilec pretoka zraka(priporočam Herkules.si- Ugodna pa uredu zadeva). Po menjavi merilca zraka je blo mal bolše, ampak še vedno ne vse kot bi moralo bit! Napake na računalniku nobene, Kr neki uglavnem! Pol sem pa EGR ventil dol uzel in sem ugotovil da je čisto zabit z sajami. Zato je bil skoz v odprtem stanju in je pri nizkih obratih v sesalni kolektor na polno nabiju dim! Zabit je bil v celoti sploh se ni migu sem in tja. Treba je pa komplet ventil razstavit in ga spucat u nulo in razmigat gibajoče dele! Uglavnem zapret se mora u nulo! No in to je to ko sem to naredu je avto začel dihat in sedaj se vozi normalno! Čist drgač je! Zdj sem zadovoljen in ga ne podajam več! Tk da upam da sem ti pomagu! Če boš pa rabu pomoč pri EGR čiščenju pa povej pa bom še kaj napisu!
bsotler napisal/-a:Lep pozdrav!
Js sem imel iste probleme! Sem že avto dal na oglas ker sem bil tol jezn na avto! NIkamor pod nizkimi obrati! SDI golf gre 3x bol! No pa sem pol sistematično porihtu zadevo! Najprej Merilec pretoka zraka(priporočam Herkules.si- Ugodna pa uredu zadeva). Po menjavi merilca zraka je blo mal bolše, ampak še vedno ne vse kot bi moralo bit! Napake na računalniku nobene, Kr neki uglavnem! Pol sem pa EGR ventil dol uzel in sem ugotovil da je čisto zabit z sajami. Zato je bil skoz v odprtem stanju in je pri nizkih obratih v sesalni kolektor na polno nabiju dim! Zabit je bil v celoti sploh se ni migu sem in tja. Treba je pa komplet ventil razstavit in ga spucat u nulo in razmigat gibajoče dele! Uglavnem zapret se mora u nulo! No in to je to ko sem to naredu je avto začel dihat in sedaj se vozi normalno! Čist drgač je! Zdj sem zadovoljen in ga ne podajam več! Tk da upam da sem ti pomagu! Če boš pa rabu pomoč pri EGR čiščenju pa povej pa bom še kaj napisu!
in pri katerih obratih ti zdaj gre avto, ko ti gre normalno? kr meni na trenutke avto tut nikamor ne gre do 2000, včasih pa vleče od 1500! misliš da je ta EGR? nisem ravno mehanik tak da bom zdaj nekaj butastega vprašal, ampak kje je ta EGR oz kje se ga najde in kako funkcijo ima! enako me zanima tut za DPF!
bsotler napisal/-a:Lep pozdrav!
Js sem imel iste probleme! Sem že avto dal na oglas ker sem bil tol jezn na avto! NIkamor pod nizkimi obrati! SDI golf gre 3x bol! No pa sem pol sistematično porihtu zadevo! Najprej Merilec pretoka zraka(priporočam Herkules.si- Ugodna pa uredu zadeva). Po menjavi merilca zraka je blo mal bolše, ampak še vedno ne vse kot bi moralo bit! Napake na računalniku nobene, Kr neki uglavnem! Pol sem pa EGR ventil dol uzel in sem ugotovil da je čisto zabit z sajami. Zato je bil skoz v odprtem stanju in je pri nizkih obratih v sesalni kolektor na polno nabiju dim! Zabit je bil v celoti sploh se ni migu sem in tja. Treba je pa komplet ventil razstavit in ga spucat u nulo in razmigat gibajoče dele! Uglavnem zapret se mora u nulo! No in to je to ko sem to naredu je avto začel dihat in sedaj se vozi normalno! Čist drgač je! Zdj sem zadovoljen in ga ne podajam več! Tk da upam da sem ti pomagu! Če boš pa rabu pomoč pri EGR čiščenju pa povej pa bom še kaj napisu!
tukaj se je potrebno vprašati, zakaj je prišlo do zapacanosti
egr je prisraufan na sesalni kolektor takoj za loputo, 4 vijaki ga drzijo na sesalnem kolektorju, 3 vijaka pa sta skozi egr in na cev ki pride iz izpuha
pokrov snames, vidi se ga z vrha na desni strani masine
egr je prisraufan na sesalni kolektor takoj za loputo, 4 vijaki ga drzijo na sesalnem kolektorju, 3 vijaka pa sta skozi egr in na cev ki pride iz izpuha
pokrov snames, vidi se ga z vrha na desni strani masine
ja, je bil EGR ventil.
bil je totalno zabasan in se ga več ni dalo spucat.
obnovljen je bil 130 eur + 50 eur delo
je pa tukaj nastal drug problem... ker sem se kak teden vozil okoli, mi je zadasalo tudi DPF. komaj komaj so uspeli zagnat regeneracijo in še tega spucali. Če ne bi šlo regenerirat bi blo 2000 eur za DPF.
zato v opozorilo vsem jtdm NE SE VOZIT Z ZABASANIM EGR, ker bo šel po gobe še DPF !!!
zahvala gre avtohiši stepančič, ki so mi vse korektno in pošteno uredili...
Res je... EGR ventil ima zelo pomembno funkcijo ob regeneraciji DPFja. Če EGR ne deluje pravilno se regeneracija sploh ne izvaja, ampak namesto tega samo še bolj zamaši DPF.