Štarter / Zaganjač - obnova

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
Energy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 218
Pridružen: Po Okt 18, 2010 11:22 am

Zanima me če se je že kdo spravil sam obnovit zaganjač na Alfi 159?

eno temo sem našel za Alfo 156:
http://forum.alfa156.net/forum/forum_po" onclick="window.open(this.href);return false; ... KW=starter

Bral sem na enem forumu, da je to za vsakega diesla dobro na vsakih par let zaganjač razdret, očistit, podmazat... tko hobi varijanta :) pač en čas mi gre Alfa brez problemov, pa mi je dolgač, bi se rad spet mal ukvarjo z njo :) :wink:

je pa tako, da včasih ko imam avto zunaj čez noč, ko je recimo minus C, se mi zdi da zaganjač en zvok spusti za sekundo, ko neha obračat... drgač zaštarta brez problemov...

No, dobrodošle bi kakšne mogoče slike kje se nahaja, pa če ga je problem razdret...? Pa se mogoče spravim enkrat šraufat če ni preveč zakomplicirano... :?

lp
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Ponavadi se skriva na najbolj nedostopnem mestu za motorjem.

Samo čiščenje in mazanje ni problem, problem je že prej omenjena demontaža in montaža.

Tkole izgleda od 75-ke:
Slika

PS
Navodila za demontažo so pa v eLearnu. :wink:
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

ne vem, kak je na 2.4 jtd, ampak na 2.5 V6 156 je za nekoga, ki ni prvic delal, par ur dela demontaza/montaza.
Ce pa spusca zvoke, ga je pa res mogoce dobro ocistit. Al pa zamenjat z rabljenim. Jaz sem dal za zaganjac 60 eur, demontaza/montaza pa 160.
vučko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 152
Pridružen: So Jun 19, 2010 2:46 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ajdovščina

Kot je videt v E-Learn za 1.9 ne bi smel bit nek bavbav to odvit in potem očistit za 2.4 pa moram še preverit.

Recimo, da sem "Ta link" dobil na netu in da je za 2.4. So pa noter vse operacije razen znane odstranitve poda. Naj te ne moti, ker piše na vrhu 1.9, to je napaka E-Learna, postopek je pa za 2.4.

Upam, da moderator ne bo hud :)

SREČNO!
Uporabniški avatar
Uroš
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3652
Pridružen: Po Mar 22, 2004 4:35 pm
Kraj: Maribor-Tezno

samo za info, jaz sem pod garancijo prav zaradi tega pol sekundnega zvoka menjal 3 ajnlaserje in so vsi isto sranje ko je temp pod -5 in moped hladen pač malo naredi tisti krrr. Bi bilo treba tolerance na puši povečat očitno.
Pa saj bo spet toplo.
Uroš
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

ta zvok se pojavi zato, ker je obrocek, ki drzi zobnik na aksi, da ne pade dol suh, in potem se slisi titi zvok
starter dol, namazat obrocek, pa bo mir
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
GT_turbo
Alfist
Alfist
Prispevkov: 322
Pridružen: Sr Jun 23, 2010 10:54 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

Zakaj imam jz drugačno sliko kot vučko?
Slika
vučko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 152
Pridružen: So Jun 19, 2010 2:46 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ajdovščina

Če imaš 1.9 16V potem maš pravo! To, da mi je E-learn namesto 2.4 pisal 1.9 16V je zgolj njegova napaka.

Nekako ob zamenjavi tipa motorja v spustnem polju iz 1.9 na 2.4, mi je v glavi pritiskanju še vedno pustil prejšnji izbor, medtem ko so bili postopki drugi (od 2.4).

Če že v samem začetku izbereš 2.4 potem ni blema in tiska pravilno z glavo 2.4 20V.

Ker sem to opazil šele, ko sem zložil vse PDF-je pač tako ostalo.

Drugače pa je zanimivo, kako je za 1.9 veliko enostavneje demontirat zaganjač, kot pa pri 2.4.

LP

P.S. Ne vem pa če je res potrebno za zamenjavo zaganjača pri 2.4 vreč dol ravno cel pokrov motorja, ne vidim razloga za to. :wink:
GT_turbo
Alfist
Alfist
Prispevkov: 322
Pridružen: Sr Jun 23, 2010 10:54 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

ups, my bad...sem bil bl pozoren na tvoj prvi stavek (ko si reku, da za 1.9 ne more bit tak bavbav in da moraš še preverit za 2.4), kot pa na drugi (kjer je postopek za 2.4)

no, zdj mamo dokumentirana oba, 1.9 in 2.4 :D
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9780
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Da malo spucam pajčevine....
Je potem že kdo menjal starter na 1.9jtdm?
S starterjem trenutno ni nobenih težav, a ker sem ravno v fazi menjave menjalnika, me je mehanik opozoril, da bi bilo že zaradi kasnejše zapletenosti oz. težke dostopnosti, dobro kar sedaj preventivno pregledati in obnoviti starter.... :? :-k :|

Kaj pravite? Vem, da bi bilo smiselno, ampak €€€ pa ne serjem ravno.....
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
legenda1979
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 587
Pridružen: Če Avg 21, 2014 5:41 am
Vozilo: AR 159 2.0 jtdm

Ne vem, če ti bo moj odgovor kaj v pomoč ampak ker sem imel ravno par dni nazaj težave s štarterjem... Sam imam sicer 2.0 jtdm motor, pred kakšnim tednom mi je crknil štarter. Na srečo imam avtomehanika preko ceste, v enem dnevu ga je odstranil, odnesel na obnovo in zmontiral nazaj. Po njegovih besedah ni preveč zahtevno za montažo, nisem pa bil zraven. Menjane so bile krtačke in avtomat?, vse skupa me je prišlo 90€.
Pa še to, avto sedaj veliko bolje užge.
159 2.0 jtdm
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9780
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

V bistvu si mi povedal vse:
Menjava ni zapletena (kot pravi mehanik) in tudi strošek ni ravno zaskrbljujoč. =D>
Hvala :wink:
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Odgovori
  • Informacija